پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

ترند شلوار زنانه در سال 2022 چیست؟

ترند شلوار زنانه ۲۰۲۲

بخش مهمی از استایل افراد را شلوار مشخص می‌کند. انتخاب درست شلوار به‌راحتی می‌تواند استایل متفاوتی را به شما بدهد. معمولا هرساله مدل‌های مختلفی از شلوارها ترند می‌شوند. شما می‌توانید با بررسی ترندهای شلوار هرسال، مد موردنظر خود را انتخاب کرده تا علاوه بر شیک‌پوشی استایل به‌روزی داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا مدهای ترند شلوار زنانه 2022 را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

انواع شلوار

قبل از اینکه مدل‌های ترند شلوار زنانه 2022 را معرفی نماییم، بهتر است با انواع شلوار آشنا شوید. بیشترین مدل های شلوار زنانه 2022 عبارت است از:

شلوار اسپرت با فاق کوتاه

این نوع شلوار در حدود سال 2003 مد بوده که به‌تازگی دوباره به دنیای مد برگشته است. برخی از کارشناسان معتقد هستند که دنیای مد در حال برگشت به حدود 20 سال گذشته است.

شلوار مخمل

در میان پارچه‌های لوکس و گران قیمتی که اغلب توسط خانم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد می‌توان به پارچه‌های مخمل اشاره نمود. این نوع پارچه کمی ضخیم بوده و به همین علت در لباس‌های مناسب فصل سرد بیشتر استفاده می‌شوند. دقت داشته باشید که سطح مخملی این نوع شلوارها در مدت‌های استفاده ممکن است آسیب ببیند؛ به همین علت لازم است نکاتی را برای نگهداری و شست‌وشوی آن‌ها رعایت نمایید.

دامن شلواری

برعکس شلوار مخمل که برای فصول سرد کاربرد بیشتری دارد، دامن شلواری نمونه‌ای است که از آن بیشتر در هوای گرم استفاده می‌شود. این نوع شلوار از کمر تا مچ پا به طور یک‌دست گشاد است و شباهت زیادی به دامن دارد. طراحی‌های مختلف این شلوار به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلف اعم از رسمی و غیررسمی مورداستفاده قرار داد.

ترند شلوار زنانه ۲۰۲۲
ترند شلوار زنانه ۲۰۲۲ را به همراه انواع آن بشناسید

بیشتر بخوانید: شلوار جین را با چه پیرهن هایی بپوشیم؟

شلوار چاک‌دار گشاد

این شلوار بیشتر جزو لباس‌های مجلسی محسوب می‌شود. طراحی این شلوار به این صورت است که از زیر زانو تا مچ پا پاچه‌ی شلوار گشاد شده و چاک دارد؛ البته خانم‌ها می‌توانند به سلیقه خود چاک شلوار را تغییر دهند؛ به‌عنوان‌مثال با قراردادن زیپ در این قسمت شلوار می‌توانند میزان چاک را کوتاه و بلند کنند. حالت عادی اندازه چاک این نوع شلوارها معمولا در حدود 20 سانتی‌متر است.

شلوارهای راه‌راه

شلوارهای راه‌راه تنوعی به دنیای شلوارها داده‌اند. این شلوارها خط‌هایی به‌صورت افقی یا عمودی دارد که استایل متفاوتی ایجاد کرده است. رنگ سیاه‌وسفید این شلوارها معمولا طرف‌داران بیشتری دارد؛ همچنین شلوارهای راه‌راه تا حدودی قد افراد را بیشتر نشان داده و تا حدودی نیز لاغرتر نشان می‌دهد.

‌شلوار نچسبان وینیل

این طرح شلوار الهام گرفته از شلوارهای مخصوص سوارکاری است. شلوار چسبان وینیل در رنگ‌های مختلفی عرضه شده است اما رنگ مشکی آن بیشتر طرف‌دار دارد. این شلوارها تا حدودی حالت براق نیز دارند. نوع این شلوار بیشتر موردپسند دختران و خانم‌های جوان‌تر است. شلوار وینیل فری سایز بوده و همین مسئله باعث شده بیشتر مورداستفاده قرار بگیرد. بوت‌های بلند پاشنه‌دار را معمولا به‌عنوان یک همراه مناسب با این نوع شلوارها ست می‌کنند.

معرفی مدل های ترند شلوار زنانه در سال ۲۰۲۲

این مدل‌ها در طرح‌های مختلفی هستند که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند؛ همچنین مدل‌های شلوار زنانه 2022 که ترند شده‌اند به‌گونه‌ای هستند که بتوانید آن‌ها را در فصل‌های مختلف سال استفاده نمایید. تنوع رنگی زیادی نیز در ترند شلوار زنانه 2022 مشاهده می‌شود. در ادامه این ترندها معرفی می‌شوند:

1) شلوار پارچه‌ای پاچه گشاد

از جمله ترند شلوار زنانه 2022 که مناسب همه‌ی افراد است، شلوار پاچه گشاد می‌باشد. این شلوار را به‌راحتی می‌توانید با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به‌عنوان ترند امسال خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: با انواع شلوار زنانه آشنا شوید

2) شلوار پارچه‌ای راسته

اگر به دنبال خرید کت و شلوار زنانه 2022 هستید که ترند باشد، بهتر است از نوع شلوار پارچه‌ای راسته انتخاب نمایید. این نوع شلوار حالت رسمی و نیمه‌رسمی دارد و مناسب افرادی است که تصمیم دارند این شلوار را در محیط کار بپوشند. طرح این شلوارهای پارچه‌ای به نسبت بقیه شایع‌تر است و شاید در حال حاضر نیز آن‌ها را داشته باشید.

3) شلوار پلیسه دار

شلوارهای پلیسه‌دار بیشتر مناسب فصل بهار هستند. این شلوارها معمولا پلیسه‌های به‌صورت تنگ و آکاردئونی دارند. مزیت ویژه شلوارهای پلیسه عدم نیاز آن‌ها به اتو است؛ به همین علت آن‌ها جزو شلوارهای شیک و راحت محسوب می‌شوند.

4) شلوار جین طرح‌دار و رنگی

شلوار جین زنانه 2022 تا حدودی از سبک ساده خود فاصله گرفته و دارای طرح‌بندی است. شلوارهای جینی که طرح‌های مختلف مانند شکل گل روی آن‌ها وجود دارد. البته شلوارهای جین ساده نیز جزو ترند شلوار زنانه 2022 هستند اما نمونه‌های طرح‌دار جدیدتر هستند. شلوار لی جدید دخترانه معمولا از دسته‌ی طرح‌دارها هستند.

ترند شلوار زنانه ۲۰۲۲
نمونه‌ای از ترند شلوار زنانه ۲۰۲۲ را بشناسید

5) شلوار حرم

به شلوارهایی که در بخش مچ و کمر تنگ هستند شلوار حرم می‌گویند. معمولا در قسمت پاچه‌ها نوارهای کشی یا کمربندهایی که کششی هستند استفاده شده است. این شلوارها خود نیز دو نوع هستند. نمونه‌ای از آن‌ها از کمر تا پاچه کاملا گشاد است و فقط در قسمت پاچه تنگ شده‌اند. نوع دیگر آن‌ها نیز دارای فاق کوتاه و پاچه‌ی گشاد هستند.

6) شلوار لگ

شلوار لگ جنس کشی و چسبان دارد و پاچه‌های آن شبیه شلوارهای جین است. این شلوارها تنگ هستند و به هنگام خرید باید به تنگی آن‌ها دقت داشته باشید.

7) شلوار پانک

از جمله ترند شلوار زنانه 2022 شلوارهای پانک هستند که بیشتر در میان نسل جوان محبوبیت دارند. نوع دوخت شلوار پانک به این صورت است که خط دوخت زیادی داشته و حالت جیب دارد؛ البته باید مدنظرتان باشد که این جیب‌ها جنبه تزئینی داشته و کاربردی ندارند.

بیشتر بخوانید: لباس و شلوار مناسب دویدن برای خانم ها

8) شلوار بار (شش جیب)

شلوارهای بار نوعی دیگر از ترند شلوار زنانه 2022 هستند که با دو جیب اضافه طرحی متفاوت از طرح‌های دیگر دارند. چون این شلوارها شباهت به شلوارهای کار مانند شلوار نجار دارند، به آن‌ها شلوار بار نیز می‌گویند چون برای حمل ابزارها از آن استفاده می‌شود.

9) شلوار چرمی رنگی

در ترند شلوار زنانه 2022 طرح‌های چرمی نیز به چشم می‌خورد؛ البته تفاوت این طرح‌ها در این است که چرم‌های ترند امسال رنگی هستند. این شلوارها در رنگ‌های مختلف عرضه شده‌اند که لازم است در زمان خرید به این فکر کنید که چه لباسی همراه آن خواهید پوشید؛ زیرا زیبایی شلوارهای چرمی رنگی را لباس همراه آن‌ها تکمیل می‌کند.

10) شلوار اسپانیولی

شلوارهای اسپانیولی شباهت به شلوارهای قدیمی‌تر دارند و یادآور 30 سال گذشته هستند. نکته قابل‌توجه اضافه‌شدن رنگ‌های متنوع و دوخت‌های جذاب این شلوارها هستند که تنوعی بی‌نظیر را به آن‌ها هدیه داده است.

11) شلوار با طرح حیوانی

شلوارهای طرح حیوانی در جنس‌های مختلف جین، پارچه‌ای و… تولید شده‌اند و جای خود را در ترند شلوار زنانه 2022 باز کرده‌اند. طرح‌های پلنگی و یا زبرا از جمله معروف‌ترین طرح‌های حیوانی هستند که شلوارهای زنانه را متنوع کرده‌اند.

12) شلوار تریکو و بافت

این شلوارها بسیار مناسب فصل‌های سرد هستند. اگر به دنبال لباسی راحت، گرم و طبق مد سال هستید، این نمونه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست کردن شلوار جاگر برای خانم ها و آقایان

جمع‌بندی

در این مقاله انواع شلوار و ترند شلوار زنانه 2022 معرفی شد. همان‌طور که ملاحظه کردید، تنوع طرح و رنگ زیادی در میان مدل‌های شلوار زنانه 2022 مشاهده می‌شود. نکته قابل‌توجه قبل از خرید این نوع شلوارها تناسب آن‌ها با سن، اندام و موقعیت شما است. انتخاب درست لباس‌های مکمل این شلوارها می‌تواند استایل متفاوتی را به شما بدهد. اگر شما نیز از ترندهای دیگر استفاده نموده‌اید، در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه