رویه ارسال کالا                         فرم بازگرداندن کالا

به طور معمول سفارشات اینترنتی فروشگاه مل اند موژ پس از ثبت در پنل وبسایت طی 2 روز کاری تحویل پیک جهت ارسال به تهران یا اداره پست جهت ارسال به سایر شهرها می‌گردد. سفارشات ثبت شده در چهارشنبه بعد از صبح، پنجشنبه و جمعه در روز شنبه بسته بندی شده و در روز یکشنبه ارسال می‌گردد.

زمان ارسال کالا

ارسال کالاها در سطح شهر تهران توسط پیک مل اند موژ انجام شده و در سایر شهرها با پست پیشتاز صورت می‌گیرد. پیش از ارسال کالاها در سطح شهر تهران پشتیبانی آنلاین فروشگاه مل اند موژ با شما تماس خواهد گرفت و سفارشات سایر شهرها پس از تحویل به پست پیشتاز طی 2 الی 4 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

نکته مهم: پس از تحویل محموله به شرکت پست، فروشگاه مل اند موژ مسئولیتی در قبال تاخیر پیش آمده نداشته و پیگیری تاخیر سفارشات باید از طریق شرکت پست انجام شود.

هزینه ارسال

هزینه ارسال برای تمامی سفارشات، 39 هزار تومان است.

عدم تامین سفارش

درصورت عدم تامین اقلام سفارش به هر علتی، هزینه پرداختی مشتری به صورت کامل  طی 3 تا 5 روز کاری عودت داده خواهد شد.

رویه تعویض یا بازگشت کالا

اگر درخواست تعویض و یا مرجوعی کالا را دارید، ابتدا با بخش خدمات پس از فروش مل اند موژ با شماره تماس ۹۱۰۰۱۱۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید و سپس فرم بازگرداندن کالا را تکمیل فرمایید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.
لطفا توجه داشته باشید که برچسب زدن، نوشتن توضیحات و یا مخدوش کردن جعبه ی اصلی کالا ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای مرجوعی خود را حتما در جعبه ی پست قرار داده و ارسال نمایید، در غیر این صورت، هرگونه آسیب و یا تغییر شکل احتمالی در کالا، مسئولیتی را متوجه مل اند موژ نمی‌کند و ضمانت کالا از بین خواهد رفت.
حتما فاکتور کالا را با محصول خود ارسال نمایید.
برای ساکنین شهر تهران، حداکثر تا ۳ روز کاری پس از ثبت درخواست تعویض یا عودت محصول، پیک مل اند موژ جهت دریافت محصول به شما مراجعه می نماید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و مل اند موژ تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. کارشناسان خدمات پس از فروش مل اند موژ، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان مل اند موژ تایید شود، درخواست مرجوعی کالا پذیرفته می شود.
نکته مهم: در صورتی که مغایرت یا آسیب دیدگی محصول از جانب مل اند موژ باشد هزینه ارجاع کالا به عهده مجموعه خواهد بود در غیر این صورت به عهده مشتری می باشد.

روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از دریافت کالا توسط مل اند موژ:
کارشناسان خدمات پس از فروش مل اند موژ پس از دریافت محصول، آن را بررسی می کنند. در صورتی که از طرف مشتری ایرادی اعلام شده باشد و یا مشتری صرفا درخواست تعویض و یا عودت محصول را داشته باشد، پس از تایید محصول، توسط کارشناسان مل اند موژ این امر میسر است.
نکته مهم: پروسه‌ی تعویض محصول حدود ۲ روز کاری از زمان دریافت محصول به طول می انجامد. لازم به ذکر است که در زمان حراج ممکن است این بازه تا ۱ هفته طول بکشد. (در مورد محصولاتی که زمان ارسال آنها متفاوت است، این پروسه به میزان زمان ارسال به طول خواهد انجامید).

نکته مهم: اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض، حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و مل اند موژ در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی ندارد و در صورت درخواست مشتری، فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا مطابق فاکتور مشتری را می‌پذیرد. پس از تایید محصول توسط کارشناسان مل اند موژ، واریز هزینه 3 تا 5 روز کاری به طول خواهد انجامید.

ضمانت بازگشت ۷ روزه

کالای قابل تعویض و عودت

اکثر کالاهای موجود در مل اند موژ تا ۷ روز ضمانت تعویض و یا عودت دارند. لطفا توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن شروط اساسی برای تعویض و یا مرجوع کالا است.

کالای غیر قابل تعویض و عودت

این کالاها بنابر قوانین مل اند موژ و یا تجارت الکترونیک، امکان تعویض و یا عودت ندارند. لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.

مناسب نبودن سایز

در صورت مناسب نبودن سایز لباس خریداری شده حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت مرسوله، مراتب را به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی مل اند موژ ۹۱۰۰۱۱۱۳-۰۲۱ اطلاع دهید. در این حالت می‌توانید سایز دیگری از همان محصول را دریافت کرده و یا سفارش را به‌طور کلی لغو کنید.
لطفا جهت تعویض سایز توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته‌ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن از شروط اساسی برای تعویض کالای مورد نظر است. کارشناسان مل اند موژ پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام می‌کنند.
ضمنا در بررسی درخواست مجدد تعویض، درصورتی‌که قیمت کالا بیشتر از حالت اولیه شده باشد، تعویض سایز با قیمت روز کالا محاسبه خواهد شد.

وجود ایراد در کالای خریداری شده

مشتریان محترم در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت مراتب را به کارشناسان مل اند موژ اطلاع دهند.
در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، مبلغ پرداختی شما طی 3 تا 5 روز کاری به حساب‌تان واریز می گردد.
لازم به ذکر است جهت تعویض کالا، کامل بودن بسته خریداری شده، جدا نشدن تگ محصول و داشتن رسید خرید ضروری است.
متاسفانه رسیدگی به درخواست‌هایی که پس از ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند، به هیچ وجه، میسر نخواهد بود.
نکته مهم: در صورتی که مغایرت یا آسیب دیدگی محصول از جانب مل اند موژ باشد هزینه ارجاع کالا به عهده مجموعه خواهد بود در غیر این صورت به عهده مشتری می باشد.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل

لطفا در هنگام دریافت سفارش، ابتدا سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از دریافت آن خودداری فرمایید و در اسرع وقت مراتب را با بخش پشتیبانی مل اند موژ در میان بگذارید.
نکته مهم: در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مل اند موژ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.