پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

معرفی 10 برند معروف لباس ورزشی در دنیا

برند آدیداس

اگر اهل ورزش حرفه‌ای هستید، حتماً ترجیح می‌دهید که یک لباس ورزشی باکیفیت و البته بادوام داشته باشید. لباسی که تهویه مناسبی داشته باشد و از تعریق بیش از اندازه بدن شما جلوگیری کند. لباس‌های مختلفی با برندهای متفاوت در بازار وجود دارند. با این حال هیچ کدام جای برندهای معروف و قدیمی را نمی‌گیرند. در این مقاله قصد داریم تا انواع برند معروف لباس ورزشی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی راحت در بازار داشته باشید.

برندهای معروف لباس ورزشی کدامند؟

آدیداس

قطعاً آدیداس را می‌توان به نوعی برترین برند معروف لباس ورزشی در دنیا دانست. این برند فعالیت خود را از سال 1948 آغاز کرد. آدیداس امروزه بیش از 50هزار کارمند دارد و محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. محصولات آدیداس بسیار گسترده هستند و شامل بخش‌های مختلفی می‌شوند. این برند را می‌توان بهترین برندهای لباس ورزشی در دنیا دانست. برخی برترین تیم‌های فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی، همگی از این برند به‌عنوان برند اصلی خود استفاده می‌کنند. محصولات آدیداس بسیار باکیفیت هستند و دوام بسیار بالایی دارند.

نایکی

نایکی یکی دیگر از معروف ترین برندهای لباس ورزشی برند آلمانی است. همه ما لوگو معروف برند نایکی را می‌شناسیم. نایکی را می‌توان یکی از رقبای بسیار مهم آدیداس دانست. شعار همیشگی نایکی Just Do It در سطح جهانی شهرت بسیاری دارد. نایکی در بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی از جمله المپیک و NBA همیشه حضور دارد. همچنین بسیاری از ستارگان معروف ورزشی، از این برند پشتیبانی می‌کنند. محصولات نایکی زبان‌زد خاص و عام است. اگر به‌دنبال یک لباس ورزشی باکیفیت هستید، قطعاً برند نایکی برای شما آخرین خرید خواهد بود. زیرا تا مدت طولانی از آن استفاده می‌کنید و به طرفدار پروپاقرص آن تبدیل می‌شوید.

نیوبالانس

نیوبالانس

نیوبالانس از دیگر برندهای بسیار قدیمی در زمینه تولید محصولات ورزشی است. این برند معروف لباس ورزشی شاید در ایران آنقدر شناخته شده نباشد؛ اما باید بدانید که قدمت این برند با سال 1906 باز می‌گردد. این برند در کشور آمریکا تولید می‌شود و به‌صورت تخصصی در زمینه کفش و لوازم جانبی مخصوص رشته اسکیت فعالیت می‌کند. پس اگر به‌دنبال خرید کفش ورزشی بسیار باکیفیت و بادوام بالا هستید، می‌توانید روی برند نیوبالانس حساب کنید. محصولات این برند گران هستند؛ اما کیفیت بسیار بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: برندهای معروف لباس در جهان را بشناسید

ریباک

ریباک یک برند ورزشی انگلیسی است. این برند فعالیت خود را از سال 1895 آغاز کرد. شعار ریباک، تحول مثبت در زندگی انسان و تناس اندام بود. محصولات ریباک با استفاده از انواع پارچه‌های مرغوب تولید می‌شوند. به همین خاطر می‌توانید تا مدت طولانی از این محصولات استفاده کنید. پارچه‌های نانو با تهویه مناسب، تعریق شما را کاهش می‌دهند. همچنین آنقدر سبک هستند که در حین ورزش اصلاً احساس ناخوشایندی به شما دست نمی‌دهد. ریباک از جمله برندهاي معروف ورزشي است که همیشه از ابتکار و خلاقیت استقبال می‌کند.

سالومون

سالامون یک شرکت فرانسوی است. این شرکت در سال 1947 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات ورزشی آغاز کرد. این شرکت ابتدا توسط آدیداس خریداری شد. پس از آن یک شرکت فنلاندی با نام امر اسپورت آن را خریداری کرد. همه ما سالومون را به کفش‌های کوهنوردی می‌شناسیم. کفش‌هایی که سبک و مقاوم هستند و برای کوهنوردی طراحی شده‌اند. محصولات سالامون بیشتر محدود به کفش‌های کوهنوردی و تجهیزات مرتبط با آن می‌شود. یعنی می‌توانید لباس‌های مناسب کوهنوردی نیز تهیه کنید. سالامون مارک معروف لباس ورزشی است که در حال حاضر در بازار ایران نیز شهرت بسیاری دارد.

اسیکس

اسیکس از دیگر بهترین برندهای لباس دنیا محسوب می‌شود. اسیکس در سال 1949 تأسیس شده است. هنوز هم یکی از بهترین برندهای تولیدکننده تجهیزات ورزشی محسوب می‌شود. اسیکس بر‌خلاف برندهای دیگر که فقط آلمانی یا آمریکایی هستند، محصول کشور ژاپن است. دفتر مرکز اسیکس نیز در توکیو ژاپن قرار دارد. این برند با شعار روح سالم در بدن سالم فعالیت می‌کند. اسیکس دارای لباس‌های ورزشی و انواع کفش‌های خاص است. اسیکس انواع محصولات مختلف در رشته‌های ورزشی متفاوت را تولید می‌کند. محصولات تخصصی اسیکس در رشته‌های ورزشی خاص، بسیار پرطرفدار و البته گران‌قیمت هستند. دوام محصولات اسیکس زبانزد خاص و عام است. همچنین تمامی کسانی که از اسیکس استفاده کرده‌اند، درباره راحتی آن صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: برندهای معروف کفش در ایران و جهان

مونیخ

همان طور که از نام این شرکت مشخص است، مونیخ جزو برندهای آلمانی به حساب می‌آید. این برند در سال 1939 تأسیس شده است. زمینه فعالیت برند مونیخ در سال اول طراحی و تولید کفش ورزشی هندبال، فوتسال و بوکس بود. به‌تدریج دامنه فعالیت برند مونیخ گسترده شد. در حال حاضر مونیخ یکی از برندهای معروف لباس ورزشی در دنیا محسوب می‌شود. محصولات مونیخ بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند.

فیلا

اگر ورزشکار هستید، حتماً نام فیلا به گوشتان خورده است. فیلا یکی دیگر از مارکهای معروف لباس ورزشی در دنیا است. این برند در سال 1911 در ایتالیا تأسیس شد؛ اما در سال 2007، یک شرکت کره‌ای آن را خریداری کرد. فیلا در ابتدا تولیدکننده لباس‌های زیر ورزشی بود. به‌تدریج زمینه فعالیت خود را گسترده کرد. در حال حاضر انواع محصولات برند فیلا در بازار وجود دارند و دارای کیفیت بسیار مطلوبی هم هستند. محصولات فیلا با متریال بسیار عالی و طراحی خاص روانه بازار می‌شود.

پوما

پوما، پلنگی مشکی و زیبا که توانسته بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. این برند در سال 1924 آغاز به کار کرد. جالب است بدانید که پوما از شراکت دو برادر به وجود آمد. متأسفانه در سال 1948، شراکت این دو برادر به پایان رسید و در نهایت برادر دیگر، برند آدیداس را تأسیس کرد! به همین خاطر پوما و آدیداس، دو رقیب دیرینه هستند. در حال حاضر محصولات پوما در 120 کشور مختلف فروخته می‌شود. خلاقیت در طراحی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، مهم‌ترین مزیت رقابتی پوما به حساب می‌آید. کفش‌های پوما شهرت بسیاری دارند و جزو بهترین‌ها به حساب می‌آیند.

 

آندر آرمور

آندر آرمور

آندر آرمور با لوگوی ساده و شیک خود توانسته در سطح دنیا به یکی از برند های معروف لباس های ورزشی تبدیل شود. محصولات آندر آرمور به کشور آمریکا تعلق دارند. حتماً همه ما شناخت کافی در خصوص برندهای آمریکایی داریم. محصولا آمریکایی بسیار باکیفیت و بادوام هستند. آمریکا برترین کشور از نظر تکنولوژی به حساب می‌آید. به همین خاطر می‌توانید تصور کنید که محصولات ورزشی آندر آرمور تا چه اندازه خاص و باکیفیت هستند. آندر آرمور محصولات متنوعی را در رشته‌های مختلف ورزشی تولید می‌کند. این برند جزو برندهای لوکس و گران‌قیمت به حساب می‌آید. همچنین می‌توانید انواع محصولات دیگر از جمله تیشرت، شلوار، هودی، کاپشن و … آندر آرمور را نیز تهیه کنید.

کدام برندهای معروف لباس ورزشی در ایران حضور دارند؟

متأسفانه در حال حاضر به دلیل تحریم‌های اقتصادی مختلف، برندهای متعبر ورزشی در ایران به‌صورت مستقیم شعبه ندارند. به همین خاطر باید به‌دنبال خرید از فروشگاه‌هایی باشید که این محصولات را به‌صورت انگشت‌شمار و در شرایط خاص وارد می‌کنند. اعتماد به فروشنده، اولین بخش خرید محسوب می‌شود. زیرا باید در نظر داشته باشید که انواع مدل‌های مختلف برند معروف لباس ورزشی فیک نیز در بازار وجود دارند.

بیشتر بخوانید: با بهترین برندهای ایرانی لباس ورزشی آشنا شوید

جمع بندی

خب دوستان عزیز، به 10 مورد از بهترین انواع برند معروف لباس ورزشی آشنا شدید. به نظر شما بهترین برند ورزشی در دنیا کدام است؟ شما کدام برند را ترجیح می‌دهید؟ آیا تعصب روی برند خاصی دارید؟ اگر اینطور است، دلیل تعصب و علاقه خود را به سایر دوستان بگویید تا در خرید آن‌ها را راهنمایی کنید.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه