پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

با بهترین برندهای ایرانی لباس ورزشی آشنا شوید

برندهای ورزشی ایرانی

لباس ورزشی خوب در کیفیت ورزش شما تاثیر بسیار زیادی دارد. حقیقت این است که اصلا لباس ورزشی زیبا و خوش کیفیت انگیزه‌ی شما را نیز برای ورزش‌کردن دوچندان می‌کند، بنابراین طبیعی است که جنس و استایل پوشاک ورزشی علی‌الخصوص برای حرفه‌ای‌ها اهمیت بالایی داشته باشد. در سال‌های اخیر تولیدی‌های ایرانی نیز به فکر تولید البسه ورزشی برای تامین نیازهای ورزشکاران افتاده‌اند و در عرض همین چند سال شاهد پیشرفت خوبی نیز بوده‌ایم. در این مطلب سعی کرده‌ایم تعدادی از معروف‌ترین برندهای ورزشی ایرانی را که به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی تولید لباس ورزشی ایرانی کار می‌کنند را معرفی کنیم.

لباس ورزشی مل اند موژ

هنگام صحبت درباره‌ی لباس ورزشی باکیفیت ایرانی، مل اند موژ را نباید از خاطر برد. این برند که فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش با هدف تولید و عرضه پوشاک مرغوب و با کیفیت به تمام قشرهای مختلف جامعه ایرانی آغاز کرده است. مل اند موژ بر آن است تا لباس‌هایی با کیفیت و در عین سادگی، مطابق با مد روز تولید کند. از همین رو، علاوه بر اینکه در طراحی‌های پوشاک برند مل اند موژ اتفاقات دنیای مد در نظر گرفته می‌شود، متریال‌های محصولات مل اند موژ نیز از بهترین‌ها و مطابق با استانداردهای بزرگان عرصه مد و پوشاک انتخاب می‌شوند. از مزایای مل اند موژ که آن را نسبت به سایر رقبای خود متمایز می‌کند، تولید انواع کفش ورزشی مردانه و کفش ورزشی زنانه، انواع لگ، شلوار و شلوارک ورزشی زنانه و شلوار و شلوارک ورزشی مردانه، سویشرت های مردانه، سوئیشرت های زنانه و ساک ورزشی مردانه و زنانه است تا با هر سلیقه و کاربردی بتوانند از محصولات باکیفیت آن کمال استفاده را ببرند. کیفیت بالا و طراحی جذاب محصولات مل اند موژ سبب شده است که طراحی ست ویژه المپیک کاروان ایران نیز بر عهده این برند قرار بگیرد. اگرچه شعب فروشگاه مل اند موژ در حال افزایش است اما فروشگاه آنلاین مل اند موژ با هدف تسهیل خرید آنلاین لباس ورزشی راه اندازی شده است تا تجربه خریدی دلپذیر را برای کاربران داشته باشد. علاوه بر در نظر گرفتن تمام سلایق مخاطبان، این مجموعه سعی می کند با توجه به نوسانات بازار و نیازهای جامعه ایرانی، در قیمت‌گذاری محصولات خود دقت بسیاری کند تا همه اقشار توان خرید از یک برند با کیفیت داخلی را داشته باشند. مل اند موژ علاوه بر روند ساده خرید، اصالت کالاها و بازگشت کالاها را نیز تضمین می‌کند. در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان در پشتیبانی Mel&Moj پاسخگوی مشتریان هستند تا تجربه خرید هرچه شیرین‌تری را فراهم کنند.

پوشاک ورزشی مل اند موژ

پوشاک تعطیلات

برند هالیدی یا تعطیلات از دیگر برندهای محبوب ایرانی است که در سال 1374 تاسیس شده است. این برند دارای چندین و چند شعبه برای خرید حضوری در شهرهای مختلف کشور است و البته امکان خرید آنلاین نیز دارد. از مزایای این برند تنوع بالای محصول هم برای خانم‌ها و هم آقایان است که در انواع جنس‌های تریکو و ورزشی تولید می‌شود. رنگ‌های شاد و زنده و کیفیت محصول بالا نیز به محبوبیت بیشتر این برند کمک شایانی کرده است. محصولات این تولیدکننده لباس ورزشی ایرانی، نه‌تنها برای ورزش و بیرون از خانه بلکه به‌عنوان لباس راحتی و کژوال نیز مناسب هستند. برند تعطیلات در سال 97 برنده رتبه نخست برای طراحی و تولید پوشاک منحصربه‌فرد شد.

بیشتر بخوانید:برندهای معروف لباس در جهان را بشناسید

برند ورزشی کاراکال

کاراکال یکی از برندهای ورزشی ایرانی است که در زمینه تولید انواع لباس ورزشی حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این برند به ادعای خود با به‌کارگیری مهندسی ورزش، استفاده از متخصصان در این رشته و البته حضور در جامعه ورزشی توانسته است به سمت کیفیت بالای محصولات خود برود و رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کند. این برند تنها فروش اینترنتی از طریق سایت و اینستاگرام خود دارد و انواع کوله‌پشتی ورزشی و حرفه‌ای و پوشاک ورزشی مردانه و زنانه را تولید می‌کند.

پوشاک ورزشی شرافیت

برند شرافیت از دیگر برندهای ورزشی ایرانی محبوب است که در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد و هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین فروش دارد. شعار این برند استفاده از بهترین متریال اولیه و نخ و به طبع تولید لباس باکیفیت بالا در تولیدی شرافیت است. همه‌ی محصولات شرافیت با نظارت کامل و تاییدیه اصالت وارد بازار می‌شوند. محصولات این برند علاوه بر انواع لباس ورزشی باکیفیت زنانه و مردانه، شامل انواع وسایل بدنسازی مانند چرم لیفت، ریپ لیفت، آرم بلاستر و … نیز می‌شود. تنوع سایز و رنگ محصولات این برند نیز کامل است و برای انتخاب گزینه‌ی مناسب تنها به سایز درست خود نیاز دارید.

برند ورزشی کلور

برند ورزشی کلور یا kellowear محصولاتی بسیار شیک، مد روز و خاص را تولید می‌کند که البته تنها برای بانوان طراحی شده است. جذابیت این برند به‌روز بودن آن است که از تکنولوژی‌های جدید برای لباس‌های ورزشی حرفه‌ای استفاده کرده است. تمامی محصولات این برند از پارچه‌های ضد حساسیت تولید می‌شوند و شعر این برند این است که استایل خوب، انگیزه‌ای برای ورزش است و به همین دلیل هم با محصولات آن استایلی جذاب و دوست‌داشتنی را تجربه خواهید کرد.

مجموعه آفام

اگر به دنبال لباس فوتبال و کیت‌های ورزشی باکیفیت می‌گردید، برند آفام یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این برند در سال 99 تاسیس شد و در زمینه طراحی و تولید کیت‌های فوتبالی مشغول به کار است. از جذابیت‌های این برند همین بس که در همین مدت کم، آفام توانسته برای تیم‌هایی مانند استقلال تهران، ملوان بندر انزلی، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان و … پوشاک تولید کند. پارچه‌های باکیفیت و با تکنولوژی‌های پیشرفته از ویژگی‌های بارز این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: معروف ترین طراحان لباس در جهان

لوازم ورزشی مروژ یا مجید

لوگوی برند مروژ یا همان مجید را احتمالا تابه‌حال بر تن ورزشکاران ایرانی دیده باشید. مروژ در زبان لری به معنای مورچه است و این برند توسط مجید ساعدی فر فیزیوتراپیست پیشین تیم ملی ایران راه‌اندازی شده است که در اندیمشک تولید می‌شود. این برند حالا گسترش زیادی یافته و در سابقه‌ی آن نه‌تنها لباس‌های تیم‌های فوتبالی مانند استقلال، بلکه لباس تیم ملی کشتی هم دیده می‌شود. مروژ دارای مجموعه‌ای کامل از انواع البسه ورزشی زنانه و مردانه، کفش و سایر تجهیزات ورزشی است.  

لباس ورزشی
لباس‌های برند مجید را احتمالا تن ورزشکارها دیده‌اید.

برند ورزشی تکنیک

برند ورزشی تکنیک قدمتی ۲۰ساله دارد و فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است. این برند به ادعای خودش توانسته با به‌کارگرفتن بهترین نوع پارچه و آگاهی از ترندهای روز به موفقیت در این زمینه دست پیدا کند. تولیدات برند ورزشی تکنیک شامل انواع پیراهن و شورت ورزشی، شلوار ورزشی و لگ، کوله و کاور، ساق‌بند، جوراب. ورزشی، گرمکن و سویی شرت ورزشی و … است که همگی در کیفیت بالا و در طرح و رنگ‌های زیبا و متنوع چاپ می‌شوند.

برند یوسف جامه

از دیگر تولیدکنندگان لباس‌های فوتبال، برند یوسف جامه است که سابقه‌ی خوبی نیز در این زمینه دارد و باشگاه‌هایی مانند تیم پیکان، بادران و … از لباس‌های آن استفاده کرده‌اند. البته تولیدی لباس ورزشی این برند تنها به این موارد محدود نبوده و لباس‌های کشتی، والیبال و انواع البسه ورزشی مردانه و زنانه نیز توسط این برند تولید می‌شوند. رمز موفقیت یوسف جامه، دانش و تخصص در صنعت نساجی و استفاده از پارچه‌های باکیفیت است.

بیشتر بخوانید:برندهای معروف کفش در ایران و جهان

جمع‌بندی

باتوجه‌به محدودیت‌های واردات و قیمت ارز، خریدکردن از برندهای ورزشی خارجی کار راحتی نیست و خیلی هم نمی‌توان اطمینانی از اصل و فیک بودن آن‌ها داشت. از طرفی خیلی از برندهای ورزشی ایرانی جدید با به‌کارگیری بهترین پارچه‌ها و تکنولوژی تولید، حالا دیگر دست‌کمی هم از برندهای خارجی ندارند و البته با قیمتی مناسب‌تر در دسترس‌اند. در این مطلب تعدادی از بهترین این برندها را معرفی کردیم تا دفعه بعد که خواستید پوشاک ورزشی تهیه کنید، سری هم به این برندها بزنید. از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی ایرانی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه