پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

ست لباس ورزشی با رنگ سال ۲۰۲۲

ست لباس ورزشی

ترند رنگ‌های سال ۲۰۲۲ ریشه در خوش‌بینی، گرما، رشد و هیجان دارد، زیرا وارد سومین سال همه‌گیری کووید-۱۹ می‌شویم و تلاشی گسترده برای ر‌هایی از انرژی منفی دوران پاندمی و رسیدن به آرامش وجود دارد. رنگ آبی بنفش از طرف شرکت معتبر پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است. کارشناسان عرصه مد و طراحی معتقدند که این رنگ برای انتقال احساسات مثبت و‌امیدوارانه در مورد آینده، عالی است. اگر به دنبال ست لباس ورزشی با رنگ سال و انتخاب بهترین رنگ برای لباس ورزشی خود هستید با ما همراه باشید.

رنگ سال ۲۰۲۲؟

شرکت پنتون که هر سال طبق روال رنگ سال را اعلام می‌کند، رنگ سال ۲۰۲۲ را آبی بنفش اعلام کرده است. لیاتریس ایسمان، مدیر عامل پنتون، می‌گوید که آبی بنفش شادترین و گرم‌ترین رنگ آبی است، زیرا وفاداری و ثبات آبی را با انرژی و هیجان قرمز ترکیب می‌کند. این شرکت، آبی بنفش را با عنوان “سایه آبی پررنگ و پویا همراه با ته رنگ بنفش مایل به قرمز که نماد پر جنب و جوش بودن است” توصیف می‌کند. البته مجموعه‌های دیگری نیز معرفی شده‌اند که به طور خلاصه عبارتند از: سبز لیمویی، زرد اشباع، سبز کلاسیک، صورتی گرم و نارنجی غروب آفتاب. این رنگ‌ها همگی رنگ‌های پرطرفداری هستند که در دسته رنگ‌های ترند در بهار و تابستان ۲۰۲۲ گنجانده شده‌اند.

اهمیت رنگ لباس ورزشی و ست کردن آن

واقعاً چقدر به رنگ لباس ورزشی خود فکر می‌کنید؟ ممکن است لباسی را بر اساس تمیز بودن یا رنگ مورد علاقه خود انتخاب کنید. بردلی اریکسون، استادیار طراحی مد در مؤسسه فناوری مد، می‌گوید: «برای فعالیتی مانند یوگا یا مدیتیشن، رنگ‌های آرام‌بخش و سرد به کاهش استرس روز کمک می‌کنند». او می‌گوید در مقابل، رنگ‌های گرم می‌توانند به شما کمک کنند تا برای ورزش‌های با انرژی بالاتر شارژ باشید. پس رنگ لباس و تناسب آن با فعالیت ورزشی که انجام می‌دهید مهم است اما ست لباس ورزشی با رنگ سال؟
اریکسون می‌گوید، روند انتخاب رنگ‌ها اغلب به شیوه‌ای «مردم پسند» انجام می‌شود. اما گاهی اوقات می‌توان آن‌ها را بر اساس حال و هوای گروه خاصی مثل ورزشکاران انتخاب کرد. به عنوان مثال، کارشناسان رنگ در پنتون طیف گسترده‌ای از پیش‌بینی‌های رنگی را برای این سال جدید، در کنار رنگ‌های مستقل ارائه کرده‌اند. این شرکت علاوه بر انتخاب رنگ آبی بنفش برای سال ۲۰۲۲، گروهی از ۱۰ رنگ را انتخاب کردند که از صورتی گوسامر روشن تا آبی بندرگاهی، صورتی، قرمز و زرد را در بر می‌گیرد.

ست لباس ورزشی
آبی بنفش؛ رنگی شاد و گرم است که اعتماد به نفس و راحتی را منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

ست لباس ورزشی بر اساس رنگ‌های اصلی

آبی بنفش؛ رنگی شاد و گرم است که اعتماد به نفس و راحتی را منتقل می‌کند. برای ست لباس ورزشی با این رنگ، نمونه‌هایی را به شکل دسته‌بندی شده آورده‌ایم. برای ست لباس ورزشی مردانه با این رنگ، سفید و مشکی اولویت بالایی دارند و برای ست لباس ورزشی زنانه با آبی بنفش طیف متنوعی از رنگ‌های مختلف و شاد وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد:

صورتی و آبی بنفش

شکی نیست که ترکیب صورتی و بنفش حال و هوای باربی Y۲K را تداعی می‌کند. به نظر می‌رسد ترکیب این دو رنگ حول ترکیب با رنگ آبی حسی شیرین و خوشایند تداعی می‌کند که سلبریتی‌هایی مانند لئونی هانه و ماتیلدا جرف از آن استفاده کرده‌اند.
برای ایجاد تأثیری جسورانه، آبی بنفش را با سایه روشن و صورتی پررنگ ست کنید. با این حال، شما باید این سایه‌ها را با رنگ‌های خنثی‌تر تکمیل کنید تا مطمئن شوید که یک جفت رنگ هماهنگ ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید حالت ظریف‌تری ایجاد کنید، سعی کنید این دو رنگ در لباس‌های کوچک‌تر مانند تاپ و یا شلوارک ترکیب کنید.

آبی بنفش و قهوه‌ای

ترکیب آبی و قهوه‌ای یکی دیگر از مواردی است که در دوران Y۲K بسیار محبوب بود. با این حال، اینفلوئنسر‌های امروزی آن را به روش‌های امروزی‌تری طراحی می‌کنند، به‌ویژه با استفاده از رنگ زرد اخرایی با رنگ آبی. نکته‌ای که در مورد این ترکیب قهوه ای/آبی بنفش وجود دارد این است که مخصوصاً به فصل خاص مربوط نمی‌شود. همه چیز به نحوه پوشیدن آن بستگی دارد. رنگ‌های زرد در قهوه‌ای نیز به گرم کردن رنگ‌های سردتر رنگ‌های آبی کمک می‌کنند و زیبایی منحصربه‌فردی ایجاد می‌کنند.
نارنجی و آبی بنفش
نارنجی و آبی رنگی است که شما را به دهه‌های گذشته می‌برد و یادآور مد دهه ۹۰ یا اواخر دهه ۸۰ در اروپا است. اگرچه حس این ترکیب بیشتر مناسب ست لباس ورزشی است، اما راه‌های دیگری برای استایل کردن این ترکیب، هم برای تابستان و هم برای لباس شب، وجود دارد.
اگر به دنبال ظاهر سنتی اسپرت و شیک هستید، ترکیب این دو رنگ را از دست ندهید. یک شلوارک آبی بنفش با یک تاپ و یا تی شرت نارنجی روشن و کفش‌های کتانی ست جادویی خواهد بود. ترکیب آبی و نارنجی حس کمی گرافیکی دارد و ظاهری شیک و سبک را ایجاد می‌کند.

سبز و آبی بنفش

البته سبز‌های خاکی در طیف رنگ سبز تناسب بیشتری با آبی بنفش دارند. ما هر روز رنگ‌های خاکی را در اطراف خود می‌بینیم و این رنگ‌ها همراه با آبی بنفش می‌توانند یک پالت رنگ متعادل را در ست لباس ورزشی شما ایجاد کنند. به عنوان مثال، رنگ‌های خاکی، سبز و قهوه‌ای در طبیعت یافت می‌شوند، بنابراین به طور طبیعی، یک جفت هماهنگ ایجاد می‌شود. از رنگ‌های گرم و خاکی به عنوان لباس اصلی استفاده کنید تا با آبی بنفش متمایز شود و به نقطه کانونی در ترکیب لباس شما بدل شود.

بیشتر بخوانید: چه رنگی با خردلی ست می‌شود؟

رنگ‌های دیگری هم وجود دارد که ست آن با رنگ سال حس متفاوتی ایجاد خواهد کرد:

روند رنگ: سفید شکری

دلچسب و مطبوع
انتخاب کفشی به این رنگ و یا هودی سفید شکری می‌تواند حس خوشایندی در شما ایجاد کند.

روند رنگ: سفید یخچالی

آرام بخش و خنک‌کننده؛ آرامش و سکوت را منتقل می‌کند.
ترکیب سفید یخچالی ا با آبی بنفش حس آرامشی تمام نشدنی و جذابیت بصری ایجاد خواهد کرد.

روند رنگ: شکلاتی کوکاموکا

غنی، گرم و آشنا.
انتخاب این رنگ بخصوص برای شلوار در ست لباس ورزشی زنانه می‌تواند حس صمیمیت، گرم و آشنا بودن را منتقل کند.

روند رنگ: صورتی گوسامر

نرم و پودری؛ لمسی سبک و لطیف دارد.
برای انتخاب تاپ، صندل و دیگر لباس‌ها و تجهیزات ورزشی زنانه ترکیب صورتی گوسامر با آبی بنفش حس سبکی و لطافت را منتقل می‌کند.

ست کردن لباس ورزشی قرمز

ترکیب قرمز با آبی بنفش می‌تواند اعجاب‌انگیز باشد و تضادی از آرامش آبی و هیجان قرمز حس متفاوتی به شما خواهد داد. بخصوص اگر قرمز پوینسیانا را انتخاب کنید که قرمز فرمان‌دهنده، داغ و رمانتیک است. کفشی به رنگ قرمز اعتماد به نفس شما را در موقع ست لباس ورزشی بالا خواهد برد.

بیشتر بخوانید: رنگ سال 1401 چیست؟

ست لباس ورزشی آبی

ترکیب طیف‌های مختلف آبی با هم حسی از آرامش دریا خواهد داشت. دو مورد ویژه وجود دارد که برای ست لباس ورزشی آبی با رنگ سال فوق‌العاده خواهد بود:

روند رنگ: آبی آسمانی

الهام بخش و دارای حس پرواز به ارتفاعات جدید.
از هدبند تا شلوار و کفش، هر لباسی که این رنگ را داشته باشد و آن را با آبی بنفش ست کنید حس پرواز به شما خواهد داد.

روند رنگ: آبی بندری

آرام؛ مثل نگاه کردن به آرامش اقیانوس
برای پیراهن و تاپ، این رنگ رنگی مناسب با آبی بنفش خواهد بود. ترکیبی از آبی چندرنگ اقیانوس که آرامش را نوید می‌دهد.

ست لباس ورزشی
ترکیب طیف‌های مختلف آبی با هم حسی از آرامش دریا خواهد داشت.

ست لباس ورزشی سفید و مشکی

اگرچه ترکیب آبی و سفید ممکن است تصاویری از تابستان را تداعی کند اما کاملاً مختص تابستان نیست. بسته به سایه‌ها و نحوه ترکیب آن‌ها، این ترکیبی است که می‌توانید در تمام سال امتحان کنید. ترکیب طیف‌هایی از سفید با آبی بنفش نیز به شرط آنکه در ترکیب این دو اغراق صورت نگیرد و اولویت با آبی بنفش باشد جذابیت بصری ایجاد خواهد کرد. پس سعی کنید در موقع ست لباس ورزشی این ترکیب را زنده نگه دارید. برای به حداکثر رساندن این حس خوشایند می‌توانید لگینگ‌ها و تی‌شرت زنانه طیف سفید را با آبی بنفش امتحان کنید. مل‌اند‌موژ این طیف متنوع را در اختیار شما قرار داده است.
ست لباس ورزشی آبی بنفش با مشکی هرچند که مشکی رنگ پایه و قابل ترکیب با اکثر رنگ‌ها است مطلبی است که زیاد توصیه نمی‌شود زیرا از آرامش و وسعت رنگ آبی کاسته و ترکیب این دو به ترکیبی عادی و معمولی بدل می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ لباس ورزشی

سخن پایانی

در این دوره از عصر دیجیتال، مردم یک زندگی ورای خشک و منظم بودن می‌خواهند. زندگی شهری پس‌زمینه این مضمون برای تفسیر سبک زندگی مردم قرار گرفته است. صحنه‌های زندگی مانند رفت و آمد روزانه، پیاده روی فعال در خیابان، و استراحت آخر هفته نیاز به ترکیبی از محصولات فصلی دارند. ست لباس ورزشی و اهمیت دادن به تنوع رنگی می‌تواند بخشی از این استرس‌ها و تنش‌های روزمره را کاهش داده و احساسات و هیجانات شما را زنده نگه دارد. ست لباس ورزشی با رنگ سال نیز نشاندهنده تلاش شما برای به روز بودن و تلاش برای یک زندگی شادتر است.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه