پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

ست رنگ طوسی

آیا به دنبال ایده‌های زیبا و نکات تخصصی در مورد رنگ‌هایی هستید که با طوسی ست می‌شوند؟ اگرچه ممکن است گاهی اوقات بخواهید که از رنگ‌های خنثی دور شوید و در انتخاب رنگ‌ها جسور باشید، اما طوسی همچنان یکی از محبوب‌ترین رنگ برای تزئین دکوراسیون خانه است. طوسی رنگی آرام‌بخش و همه‌کاره است که استفاده از آن آسان بوده و برای سبک‌های مختلف مناسب است. در ادامه به محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌ها با طوسی نگاهی می‌اندازیم تا ترکیبی عالی برای فضای خانه خود پیدا کنید.

ست رنگ طوسی و سفید

ترکیب طوسی و سفید یک ترکیب کاملا کلاسیک است. رنگ سفید یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که با طوسی ست می‌شود و می‌توان آن را با هر اتاق و هر سبکی تطبیق داد. نکته کلیدی، تغییر نسبت طوسی و سفید است. با تقسیم این دو رنگ به یک نسبت مساوی، یک نتیجه سرد حاصل خواهد شد. بافت یک عنصر حیاتی است. بافته‌ای درشت، خشن و مرمر همگی مناسب هستند. ترکیب رنگی طوسی و سفید را در خانه خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که در نور فضای شما باهم کار می‌کنند. در مورد ست لباس‌های طوسی و سفید نیز، می‌توانید میلیون‌ها کارمند که هرروز یک پیراهن سفید را با شلوار طوسی ست می‌کنند را در نظر بگیرید.

ست رنگ طوسی و صورتی

صورتی پنککی، رنگی ایده‌آل برای گرم نشان دادن رنگ‌ طوسی است، بدون اینکه فضا را بسیار گرم کند. صورتی ملایم و تیره، اتاق را جذاب‌تر می‌کند. به این منظور، صورتی پنککی انتخاب مناسبی است، زیرا ملایم‌تر از سایر رنگ‌های صورتی است. طوسی ملایم با صورتی زیبا به نظر می‌رسند. شما می‌توانید کاملاً این ترکیب را مطابق باسلیقه خود تطبیق دهید. صورتی و خاکستری، رمانتیک و آرامش‌بخش و یک پالت رنگی دوست‌داشتنی است که معمولا در طرح‌های اتاق‌خواب دیده می‌شود.

ست رنگ طوسی و زرد

آیا می‌خواهید در طرح‌های رنگی خود جسورتر باشید اما رنگ طوسی را حذف نکنید؟ استفاده از رنگ زرد، سرمای رنگ طوسی را از بین می‌برد و گرما و طراوت را به آن اضافه می‌کند. اگر به دنبال تزئین اتاق کوچکی هستید که نور زیادی دریافت نمی‌کند، زرد و طوسی یک پالت رنگی مناسب است. تلفیق این دو رنگ، فضایی را ایجاد می‌کند که گران و مجلل به نظر می‌رسد.

ست رنگ طوسی و قرمز

طوسی و قرمز ممکن است کمی جسورانه به نظر برسند، اما اگر طیف رنگی مناسب را انتخاب کنید، می‌تواند مناسب باشد. اگر می‌خواهید ظاهری ظریف‌تر داشته باشید، از رنگ قرمز کمتر استفاده کنید و خاکی و طوسی را انتخاب کنید. وقتی طوسی را با رنگ قرمز ترکیب می‌کنید، مطمئن شوید که طوسی انتخابی شما، کمی مایل به قرمز نیز باشد. اگر به دنبال ایجاد یک طرح دراماتیک هستید، قرمز و طوسی یک ترکیب رنگ پرشور است.

راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه

ست رنگ طوسی
ست رنگ طوسی با رنگ های گرم بسیار زیبا می‌شود.

ست رنگ طوسی و سبز

رنگ سبز، مدت‌هاست که محبوبیت بیشتری پیداکرده است، امروزه بیشتر آشپزخانه و دیوارهای اصلی با طیف رنگی سبز را نسبت به سرمه‌ای بیشتر می‌بینید. رنگ سبز با طوسی خیلی خوب ست می‌شود. اگر می‌خواهید از یک رنگ دوم در کنار طوسی در یک ترکیب رنگی استفاده کنید، اما طرح آرام و خنثی را از دست ندهید، سبز عالی است. سبز و طوسی رنگ‌های طبیعت را به خانه می‌آورد و به آن احساس تازگی می‌دهد. ترکیب این دو رنگ‌ در فضایی با نور طبیعی زیاد بهترین عملکرد را دارد.

ست رنگ طوسی و آبی

اگر به دنبال رنگی هستید که بدون دردسر با هر طیفی از طوسی ست شود، آبی همان رنگ است. ازآنجایی‌که آبی رنگی است که گاهی اوقات می‌تواند احساس قدرت را به شما منتقل کند، ست کردن آن با طوسی روشن و سفید، طرحی زیبا ایجاد می‌کند که چشم‌نواز به نظر می‌رسد. آبی یک رنگ پرشور است که به یک اتاق جان می‌بخشد. پس از رنگ‌های خنثی، احتمالاً رنگ آبی محبوب بعدی برای ست شدن با طوسی حتی در لباس‌هاست. بیشتر طیف‌های آبی، از رنگ‌های روشن‌تر تا سرمه‌ای، مناسب هستند.

راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه

ست رنگ طوسی و نارنجی

رنگ نارنجی، شور و حرارت را در طراحی در کنار رنگ طوسی ارمغان می‌آورد. طیف‌های زیادی از رنگ نارنجی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با طوسی ترکیب کرد. در هر سبکی که انتخاب کرده‌اید، یک رنگ سفید را به پالت رنگی نارنجی و طوسی وارد کنید تا کنتراست را افزایش داده و نارنجی را مرکز توجه قرار دهید. هلویی و نارنجی دو رنگ چشم‌نواز هستند که یک رنگ خلاقانه را به یک پالت آرام‌بخش می‌آورند.

ست رنگ طوسی و بنفش

بنفش و طوسی دو رنگ کاملا متفاوت از هم هستند و وقتی به‌عنوان ترکیب استفاده می‌شوند، ظاهری با تضاد چشمگیر ایجاد می‌کنند. ترکیب این دو رنگ، انتخابی باکلاس و مدرنی است که ظاهری سلطنتی را به طراحی شما می‌بخشد. برای داشتن حال و هوای جذاب‌تر و شیک‌تر، هنگامی‌که رنگ طوسی، مرکز اصلی توجه طراحی دکوراسیون شماست، رنگ بنفش را امتحان کنید.

ست رنگ طوسی آبی فیروزه‌ای

دو رنگ متضاد دیگر، آبی فیروزه‌ای و طوسی است. برای آنکه این تضاد را چشم‌نوازتر کنید، می‌توانید رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای به طراحی خود اضافه کنید. رنگ فیروزه‌ای طیف بسیار زیبایی از آبی است که به شما احساس آرامش را منتقل می‌کند. همچنین، رنگ آبی فیروزه‌ای برای مبلمان یا لوازم منزل نیز بسیار مناسب است. یک کاناپه به رنگ آبی فیروزه‌ای، می‌تواند تضاد کاملی در برابر دیوارهای طوسی باشد که محبوب‌ترین انتخاب در بین رنگ‌های دیوار است. رنگ آبی فیروزه‌ای، رنگ اتاق را روشن می‌‌کند و فضای منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که امروزه کاملاً مد شده است.  یک ویژگی عالی در مورد رنگ آبی فیروزه‌ای، نحوه انعکاس نورهای سفید و زرد است که ایده خوبی برای ایجاد فضای متفاوت در اتاق شما در طول روز و شب است. آبی فیروزه‌ای و طوسی یک ترکیب عالی برای اتاق نشیمن است.

بیشتر بخوانیدرنگ سال 1401 چیست؟

ست رنگ طوسی
ست رنگ طوسی با آبی برای دیزاین خانه و یا ست لباس بسیار مناسب و زیبا است.

طوسی با طیف‌های دیگر طوسی

اگر طراحی تک‌رنگ را می‌پسندید، طوسی را با دیگر طیف‌های طوسی ست کنید. ممکن است در ابتدا جذاب به نظر نرسد، اما استفاده از طوسی با طیف دیگری از طوسی، می‌تواند فضای جالبی را به‌اندازه ترکیب طوسی با هر رنگ دیگری ایجاد کند. نکته اصلی کنتراست و بافت است. رنگ‌های طوسی شما نباید خیلی نزدیک به هم باشند و باید رنگ‌های متفاوتی از هم داشته باشند.

طوسی یا توسی؟

هر دوی این کلمات، به معنای رنگ دودی روشن هستند. کلمه (طوسی) علاوه بر اینکه نام یک رنگ است، به مردمی که منتسب به شهر طوس در استان خراسان هستند، اشاره دارد.

بیشتر بخوانید راهنمای ست کردن رنگ لباس ورزشی

جمع‌بندی

طوسی یک رنگ خنثی و رایج است که لزوما رنگی کسل‌کننده نیست. این رنگ جایگزین ملایم‌تری برای مشکی است و درواقع پوشیدن آن برای بسیاری از زنان بالای 40 سال راحت‌تر است. طوسی، یک رنگ فوق‌العاده است که می‌توانید آن را در تابستان و زمستان بهروش‌های مختلف بپوشید و برای تمام فصول پذیرفته‌شده است. در این مقاله، به رنگ‌هایی که با طوسی به‌خوبی ست می‌شوند را بررسی کردیم. شما می‌توانید با توجه به طراحی خانه یا لباس‌های خود، رنگی را که مناسب است برای ست کردن با طوسی انتخاب کنید.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه