پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

استایل لباس ورزشی شما در مورد شخصیت‌تان چه می‌گوید؟

استایل لباس ورزشی

امروزه می‌توان سبک لباس پوشیدن را به نوعی آینه‌ای از شخصیت فرد نامید. همه انتخاب‌های ما در زندگی روزمره نشان دهنده سبک ما در لباس پوشیدن ماست. در خیابان، در باشگاه، در محل کار، در تعطیلات یا حتی در خانه، به طور خلاصه، همه ست‌هایی که در استایل لباس پوشیدن استفاده می‌کنیم؛ روحیه، انتخاب و شخصیت ما را نشان می‌دهد. اگرچه اغلب ما از جزئیات و انعکاس این استایل در دنیای پیرامون خود آگاه نیستیم. در این مطلب به استایل لباس ورزشی، ست لباس ورزشی زنانه و مردانه و نکات پیرامون آن خواهیم پرداخت.

لباس و شخصیت افراد

یکی از مهم‌ترین عوامل در بین انتخاب‌های قابل مشاهده یک فرد، ترجیح او در پوشیدن و ست لباس است. با استفاده از لباس، افراد می‌توانند آگاهانه یا ناخودآگاه بیش از یک پیامی را منتقل کنند که توسط دیگران تفسیر شود. با نگاه کردن به لباس یک فرد می‌توان نه تنها وضعیت مالی او را مشخص کرد، بلکه ویژگی‌های شخصیتی او را نیز مشخص کرد. آیا طرف مقابل تمیز و مرتب است یا شلخته و عجول؟ بیشتر چه رنگی استفاده می‌کند؟ متین و موقر است یا شاد و پرجنب و جوش؟ سرد و منزوی است یا صمیمی و گرم؟ و بسیاری موارد دیگر که در ادامه اشاره خواهیم کرد.

نفش شخصیت در انتخاب رنگ لباس ورزشی

انرژی تمام رنگ‌هایی که در استایل لباس ورزشی استفاده می‌شوند غیر قابل انکار است! این رنگ‌ها که در سبک لباس، تجهیزات و حتی بانوان ورزشکار در آرایش خود می‌توانند استفاده کنند، رنگ‌هایی هستند که شخصیت شما را آشکار می‌کنند. نوع رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها بازتابی از شرایط روحی-روانی و انتخاب‌های مرتبط با شخصیت ما هستند. اینکه در موقع پوشیدن و یا خریدن آن لباس ورزشی در چه حس و حالی هستیم و یا به طورکلی با چه رنگ‌هایی احساس آشنایی بهتری داریم.

رنگ مشکی

لباس‌های مشکی در همه کمد‌ها پیدا می‌شوند و بی‌شک یکی از گیرا‌ترین و همه پسندترین رنگ‌های لباس هستند. در استایل لباس ورزشی هم سیاه نقش پررنگی دارد. سیاه در واقع رنگ قدرت و اقتدار است. همچنین به یاد داشته باشید که رنگ مشکی می‌تواند شما را سرد و غیرقابل دسترس نشان دهد. زیرا سیاه بودن همه لباس و یا بخش بزرگی از ست لباس ورزشی نشان می‌دهد که فرد ماهیت مستبدی دارند.

رنگ‌های خنثی

استایل لباس ورزشی
رنگ خنثی زمانی که در ست استایل لباس ورزشی استفاده می شود شیک و هماهنگ به نظر می‌رسد

بیشتر بخوانید: چه رنگ هایی به هم می آیند؟ {راهنمای جامع ترکیب رنگ ها}

رنگ‌های خنثی دسته‌ای از رنگ‌ها مانند طوسی، خاکستری، دودی و کرم هستند، دلیل انتخاب این رنگ‌ها این است که می‌خواهیم ثابت کنیم که این رنگ‌ها و بخصوص خاکستری چقدر با طیف مختلفی از رنگ‌ها هماهنگ است. خاکستری زمانی که در ست استایل لباس ورزشی استفاده می‌شود شیک و هماهنگ به نظر می‌رسد!
می‌توان هارمونی خاکستری را با هر رنگی به دست آورد. خاکستری، که در ست لباس ورزشی مردانه بیشتر ترجیح داده می‌شود، از جمله رنگ‌های مرموز است که به بازتاب انرژی شما کمک می‌کند.

رنگ‌های شاد

نارنجی

از استفاده از رنگ نارنجی و سایه‌های آن نترسید! این رنگ که زیباترین و گرم‌ترین رنگ تابستانی است انرژی می‌بخشد و حس درونی دلپذیری به شما می‌دهد. این رنگ که اغلب افراد برونگرا می‌توانند آن را انتخاب کنند و انرژی خود را به آن منعکس کنند، در استایل ورزشی بانوان نقش پررنگی دارد.
سرزندگی رنگ نارنجی جلب توجه می‌کند. رنگ پرتقال در استایل لباس ورزشی با افزودن شادابی متفاوت به هر پوست، جلوه‌ای آرایشی روی افراد با پوست روشن ایجاد می‌کند!
برای شورت‌ها و تی‌شرت‌هایی که در زمان ورزش استفاده می‌کنید، نارنجی ترجیجی متمایز است که هم احساس راحتی خواهید کرد و هم شخصیت خود را آشکار خواهید کرد.

صورتی تند (رزبری تمشک)

هر سایه از رنگ صورتی، انرژی و صداقت فوق‌العاده را منعکس می‌کند. رنگ رزبری تمشکی که در این تابستان ترند و مد شده، صورتی روشن نیست. رنگی تیره اما چشم نوازتری است که شما را سرزنده جلوه می‌دهد. همچنین، افرادی که صورتی می‌پوشند، احساسات مثبت بیشتری منتقل می‌کنند و از احساسات بد دور می‌شوند. اگر می‌خواهید دید مثبتی به زندگی داشته باشید، می‌توانید انرژی و پر جنب و جوشی رنگ صورتی را انتخاب کنید.
هر سایه صورتی، در استایل لباس ورزشی بانوان بدون توجه به پوست تیره یا روشن، یک اثر رژگونه روی گونه‌ها ایجاد می‌کند!

زرد براق

واضح است که زرد رنگی است که یادآور بهار و تابستان است. بازی بین رنگ‌های زرد نئونی و پاستلی، این رنگ زرد می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای استابل لباس ورزشی شما باشد تا انرژی شما را منعکس کند. زنی که در ست لباس‌های خود زرد را ترجیح می‌دهد شخصیت جالب و جذابی دارد. زیرا که زرد روشن یک رنگ بسیار چشم نواز است و می‌توان آن را با مشکی یا خاکستری ست کرد. جدای از آن می‌توانید از رنگ زرد روشن در لباس‌های ورزشی بالاتنه و پایین‌تنه خود استفاده کنید.

بنفش (رنگ آمیتیست)

افرادی که به انرژی سنگ‌های طبیعی اعتقاد دارند این رنگ را به خوبی می‌شناسند. این رنگ که می‌تواند اولین سایه بنفش باشد که به ذهن می‌رسد، برای بازتاب انرژی خوب شما عالی است! افرادی که عاشق رنگ بنفش هستند عموماً پرانرژی هستند و جنبه بسیار خلاقانه‌ای دارند. اگر این رنگ را دوست دارید، یک خبر خوب! امسال بنفش و آبی بنفش بسیار مد خواهد بود.

سبز

این رنگ که مورد پسند بسیاری از ورزشکاران در ست استایل لباس ورزشی است، انرژی را ثابت نگه می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد احساسات خود را به گرمی منعکس کنید.
بهترین راه برای انتقال انرژی موجود در طبیعت این است که لباس سبز بپوشیم! رنگی مناسب هم برای ست استایل ورزشی مردانه و هم استایل ورزشی با حجاب خواهد بود.

آبی (آبی آسمانی)

هر سایه از آبی زیباست! انرژی آبی برای انعکاس مستقیم احساسات شما و برقراری ارتباط راحت بسیار عالی خواهد بود. آبی بنفش و آبی آسمانی، پرانرژی‌ترین رنگ آبی، امسال بسیار مد شده است! زیرا ما در مورد یک آبی پر جنب و جوش و در عین حال متین صحبت می‌کنیم!
لباس‌های آبی رنگ بیشتر مورد علاقه افرادی است که دوست دارند لباس اسپرت بپوشند. شاید بتوان گفت آبی رنگ کسانی است که زندگی راحت و بدون استرس دارند و درگیر مسائل و فلسفه پیچیده زندگی نمی‌شوند.

استایل لباس ورزشی
رنگهای شاد بیشتر مورد علاقه افرادی است که دوست دارند لباس اسپرت بپوشند.

بیشتر بخوانید: چطور ورزشکاری خوش تیپ باشیم؟

قرمز (قرمز ماندارین)

همه ما می‌دانیم که رنگ قرمز اعتماد به نفس فرد را آشکار می‌کند و به انرژی کمک می‌کند تا به اوج خود برسد. با پوشیدن رنگ قرمز در استایل لباس ورزشی خود می‌توانید اعتماد به نفس خود را تکمیل کنید. این رنگ که قرمز ماندارین نام دارد، امسال مد شده است، اما رنگی است که اغلب مواقع در لباس‌ها با آن مواجه می‌شویم.
اگر در لباس‌های ورزشی مانند شرت، شلوارک و تی‌شرت از جنب و جوش قرمز استفاده کنید، مطمئن هستیم که احساس انرژی و آرامش خواهید داشت و انرژی خود را به طور تصاعدی افزایش خواهید داد.

کسانی که لباس ورزشی ست می‌پوشند

استایل لباس ورزشی بیشتر مورد استقبال جوانان قرار می‌گیرد. در ست لباس‌های ورزشی، اگر تطبیق به درستی انجام شود، ظرأفت و به روز بودن پدیدار می‌شود. و جاذبه چشمگیری با ست شیک انتخاب شده ارائه می‌شود. بنابراین کسانی که لباس ورزشی ست می‌پوشند به خودشان، انرژی که از دنیای پیرامون می‌گیرند و حس بهتر دیده شدن اهمیت می‌دهند.

کسانی که مطابق مد روز لباس می‌پوشند

انتخاب لباس افراد می‌تواند تأثیر زیادی بر برداشتی که از او منتقل می‌کند داشته باشد و بنابراین یک ابزار ارتباطی قدرتمند است. وقتی صحبت از برقراری ارتباط با اعتماد به نفس و توانایی می‌شود، مد روز پوشیدن می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اولین برداشتهای مثبت داشته باشد. حسی متمایز و آشکار که اعتماد به نفس شما و در نتیجه عملکرد شما را بهبود می‌بخشد. در نظر دیگران شما فردی به روز، شیک و متمایز خواهید بود.

کسانی که لباس گشاد یا تنگ می‌پوشند

لباس ورزشی برای راحتی و عملکرد پوشنده و ورزشکار طراحی می‌شوند. واضح است که افرادی که لباس گشاد و راحت می‌پوشند به کیفیت زندگی خود و احساسی که دارند اهمیت بیشتری نسبت به عملکرد بیشینه دارند. در سوی دیگر افرادی که در استایل لباس ورزشی خود ترجیح می‌دهند که لباس تنگ بپوشند عمدتاً بر عملکرد ورزشی خود و ظاهری فیت و متناسب داشتن تکیه دارند.

بیشتر بخوانید: چگونه استایل مینیمال داشته باشیم؟

سخن پایانی

لباس یکی از مهمترین عناصری است که ظاهر ما در دنیای بیرون را شکل می‌دهد. سبک لباس، رنگ‌هایی که استفاده می‌کنیم و ستی که انجام می‌دهیم، منعکس‌کننده شخصیت ما هستند. بنابراین استایل لباس ورزشی و اسپرت به عنوان ترجیحی رایج در محیط‌های مختلف زندگی امروزه، نقش مهمی در بازتاب حالات روحی و احساسی و همچنین شخصیت ما دارند. اینکه در موقع پوشیدن و یا خریدن آن لباس ورزشی در چه حس و حالی قرار داریم و یا به طورکلی با چه رنگ‌هایی خودمان را توصیف می‌کنیم. این امر اهمیت دقت در استایل لباس ورزشی را بیش از پیش می‌کند.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه