پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

تیپ اسپرت و جذابی داشته باشیم (با استفاده از محصولات مل اند موژ)

تیپ اسپرت

پوشاک ورزشی و تیپ اسپرت این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از مردم به سادگی دوست دارند آن‌ را هم در داخل و هم خارج از باشگاه و حین ورزش بپوشند. مل اند موژ مجموعه گسترده‌ای از محصولات را برای انتخاب ارائه می‌دهد. گزینه‌های این برند از نظر ظاهر و استایل متفاوت و جذاب هستند و می‌توانند افراد را بدون توجه به مناسبت، جذاب جلوه دهند. از مهم‌ترین نکات این محصولات تکنولوژی و کیفیت ساخت آن‌هاست که بسیار راحت و در عین حال شیک و بادوامند و مدت طولانی می‌توانید از استفاده از آن‌ها بهره ببرید.

در این مقاله قصد داریم شما را با مثال‌هایی از استایل‌های اسپرت برای موقعیت‌های مختلف آشنا کنیم تا بتوانید بیشتر و بهتر از لباس‌های ورزشی و راحت خود استفاده کنید و البته شیک هم به نظر برسید.

تیپ اسپرت مخصوص اداره

بله درست می‌بینید. استفاده از لباس‌های اسپرت و ورزشی برای سرکار و تیپ اسپرت اداری هم امکان پذیر است. کافیست یک بار این کار را امتحان کنید تا ببینید لباس‌های راحت چه تاثیر بزرگی در کمتر خسته شدن شما حین ساعات طولانی کاری خواهند داشت. البته این به این معنی نیست که با یک دست لباس راحتی یا باشگاهی به اداره رفته و همه را متعجب کنید. بلکه می‌توانید لباس‌هایی راحت با ظاهر کمی رسمی را انتخاب کنید. در این صورت حتی اگر خواستید بعد از کار به باشگاه هم بروید و کمی ورزش کنید، انگیزه بیشتری خواهید داشت.

برای مثال برای تیپ اسپرت اداری مردانه، هودی مردانه مل اند موژ یا سویشرت‌های ساده‌ی آن به همراه یک شلوار کتان ساده انتخابی عالی و راحت و در عین حال ساده برای محل کار خواهد بود. خانم‌ها هم می‌توانند برای تیپ اسپرت اداری زنانه، شلوارهای از بالا گشاد مل اند موژ را با مانتوهای آزاد و راحت به راحتی ست کنند. البته در این بین از کفش‌های ورزشی مل اند موژ هم غافل نشوید که ساعات کاری را بسیار راحت‌تر خواهند کرد.

تیپ اسپرت دخترانه

لگینگ‌های ورزشی، شلوار جاگر، هودی و تیشرت‌های لانگ خیلی وقت است که راه خود را به خیابان و بیرون از باشگاه باز کرده‌اند، پس صحبت از تیپ اسپرت لباس اسپرت دخترانه چندان هم عجیب نیست. ساختن یک تیپ اسپرت دخترانه اصلا کار سختی نیست و انتخاب‌های زیادی پیش روی خود دارید. مهم نیست می‌خواهید به کجا بروید: یک بیرون دوستانه، خرید، مهمانی یا مسافرت، در هر صورتی تیپ اسپرت زنانه یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود که هر کسی با توجه به سلایق خودش می‌تواند آن را شکل دهد. مل اند موژ نیز در این رابطه به شما کمک می‌کند. جنس خوب در کنار راحتی باعث شده لباس‌های این برند تن خور زیبا و شیکی داشته باشند و مجبور نباشید از آن‌ها تنها در باشگاه استفاده کنید. لگینگ‌ها، هودی‌ها و تیشرت‌های مل اند موژ همگی دارای تنوع مناسب برای استفاده داخل و بیرون از خانه هستند و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: ست لباس ورزشی با رنگ سال ۲۰۲۲

تیپ اسپرت مردانه

آقایان نیز می‌توانند مانند خانم‌ها از استایل اسپرت در شرایط مختلف بهره ببرند. حتی می‌توان گفت کار آقایان راحت‌تر هم هست، نیازی نیست لباس‌های زیادی را با هم ست کنید. یک تیشرت ساده‌ی مل اند موژ با شلوار اسلش آن یا حتی شلوار جین، ستی است که تکراری نمی‌شوید و می‌توانید آن را تقریبا همه جا استفاده کنید، به همین راحتی. البته انتخاب‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد: سویشرت‌های ساده و طرحدار، هودی و انواع تاپ و شلوارک نیز در اختیار شماست تا برای هر موقعیتی چند ست مختلف را داشته باشید. تیپ اسپرت با کت تک نیز از ترندهایی است که قدیمی نمی‌شود و بسیار شیک به نظر می‌رسد.

استایل اسپرت
با شلوار اسلش و سویشرت ساده به راحتی می‌توانید تیپی اسپرت و در عین حال شیک داشته باشید.

تیپ اسپرت برای مهمانی

اصلا نگران نباشید. حتی در مهمانی، دور همی با دوستان و جمع‌های خانوادگی نیز می‌توانید با لباس‌های ورزشی خود شیک و جذاب ظاهر شوید و ست‌های زیبایی بسازید. کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید. مثلا از لباس‌های بیش از حد طرحدار پرهیز کنید. آیتم‌های کمی ساده‌تر را بردارید و آن‌ها را با انواع لباس‌های دیگر ترکیب کنید.

برای خانم‌ها، لگ ورزشی خوب یک همراه همیشگی است. می‌توانید لگینگ ورزشی مل اند موژ، مخصوصا مدل‌های براق را انتخاب کنید. حالا اگر به دنبال استایلی مجلسی‌تر هستید می‌توانید آن را با یک شومیز یا تونیک ست کنید. اگر هم به یک دور همی بیرون از خانه می‌روید، هودی زنانه یا پافر مل اند موژ انتخابی عالی برای پوشیدن با لگ ورزشی است. در روزهای گرم‌تر نیز برای تیپ اسپرت دخترانه با حجاب، یک مانتوی ساده کافی خواهد بود. برای آقایان نیز انواع تیشرت ورزشی جزو انتخاب‌هاست که شاهری ساده و شیک را به ارمغان خواهد آورد.

نکاتی برای شیک بودن با لباس اسپرت

یک سری نکات کلی وجود دارد که با رعایت آن‌ها، می‌توانید خیلی راحت استایل اسپرت خود را به تیپی شیک و امروزی بدل کنید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر دقت کافی را نداشته باشید، ممکن است با لباس‌های اسپرت خود نامرتب یا زیادی راحت به نظر برسید. بنابراین مهم است که انتخاب‌های خود را دقیق‌تر و روی اصول انجام دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه استایل مینیمال داشته باشیم؟

لباس‌‌ها را ترکیب کنید.

یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که لباس‌های اسپرت و ورزشی خود را با لباس‌های کمی رسمی‌تر یا استایل خیابانی خود ترکیب کنید. در این حالت هم راحتی و اسپرت بودن لباس‌های ورزشی را خواهید داشت و هم استایلتان بیش از حد نیاز راحتی و دم دستی به نظر نمی‌رسد. مثلا برای تیپ اسپرت دخترانه ایرانی کافیست یک لگ یا شلوار جاگر را با تونیک اسپرت به عنوان مانتو ترکیب کنید و از آن لذت ببرید.

تیپ با لباس ورزشی
لگ ورزشی گزینه‌ای عالی برای استایل‌های اسپرت است که به راحتی با همه چیز ست می‌شود.

پالت رنگی خنثی‌تر را انتخاب کنید.

رنگ‌های خنثی به همراه سفید و مشکی راحت‌ترین انختخاب شما هستند. بنابراین هر موقع مرددید یا نمی‌دانید چطور لباس‌های خود را ست کنید، به سراغ رنگ‌های خنثی مانند طوسی، کرم، سفید و مشکی و رنگ‌هایی از این قبیل بروید. این رنگ‌ها خیلی راحت‌ با هم ست می‌شوند و از طرفی ظاهری ملایم‌تر و مینیمال به شما می‌دهند که برای موقعیت‌های مختلف مناسب خواهد بود.

اکسسوری و لوازم جانبی را از یاد نبرید.

اکسسوری‌های مختلف، کلیدی برای تغییر دادن کل ظاهر شما هستند. یک کفش ورزشی شیک و زیبا می‌تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند. از طرفی اکسسوری‌های کوچک و بزرگ مانند عینک آفتابی، ساعت و دستبند و … نیز تاثیر بسزایی دارند و با انتخاب درست آن‌ها می‌توانید با یک ست لباس ساده هم شیک و خاص به نظر برسید. براس مثال دستمال سر و گردن مل اند موژ با طرح‌های خاص می‌تواند به استایل شما حلوه منحصر به فردی بدهد.

بیشتر بخوانید: چطور ورزشکاری خوش تیپ باشیم؟

جمع بندی

در این مطلب نکاتی کلی را به همراه جند مثال برای پوشیدن لباس‌های اسپرت و ورزشی در انواع موقعیت‌ها بیان کردیم. البته در نهایت این شما هستید که باید بنا بر راحتی و البته سلیقه‌ی شخصی خودتان لباس‌های خود را انتخاب کنید. اما مهم این است که بدانید جنس و مدل لباس تاثیر بسیار زیادی در چگونه به نظر رسیدن شما دارد. با انتخاب لباس از برندهای معتبری مانند مل اند موژ می‌توانید در عین راحتی شیک و خاص نیز به نظر رسیده و از ظاهر خود لذت ببرید.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه