پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

Seamless Leggings چه هستند؟

لگ سیملس

پس از گذر از دوره شلوارهای متنوع، چند سالی است که لگ‌های زنانه و مردانه بازار را در دست خود گرفته‌اند. لگ زنانه (لگینگ) و لگ مردانه یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که همه ما حداقل چند رنگ و مدل از آن را در کمد لباس‌های خود داریم. اگرچه هرروز دنیای مد در حال تغییر است اما همچنان استفاده از لگ‌ها پابرجاست و طرفداران مخصوص به خود را دارد. تنوع لگ‌های زنانه و مردانه بسیار است؛ اما ما قرار است در این نوشتار در خصوص لگ سیملس  صحبت کنیم. پس همراه ما باشید تا این لگ پرطرفدار را بشناسیم.

انواع لگ زنانه و مردانه

قبل از آن‌که در خصوص لگ سیملس  صحبت کنیم، بهتر است انواع لگ‌های زنانه و مردانه را بشناسیم.

  • لگ جگینگ

جگینگ یکی از لگ‌های مشهور و پرطرفدار برای افرادی است که علاقه زیادی به استایل اسپورت دارند و انتخاب لباس‌های جین همیشه در اولویت آن‌ها است. ازاین‌رو پوشیدن این نوع لگ گزینه و انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. این نوع لگ را می‌توان تقریبا شبیه شلوار جین دانست و ازلحاظ فرم دوخت و شکل ظاهری لباس و حتی رنگ به لباس‌های جین شباهت زیادی دارد.

  • لگینگ ورزشی

لگ‌های ورزشی یکی دیگر از انواع لگ است که بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده می‌شود. بیشتر افراد ورزش پیاده‌روی را به‌صورت روزانه دنبال می‌کنند و معتقد هستند که برای لذت بردن از ورزش و داشتن روحیه شاد پوشیدن لباس‌های ورزشی در رنگ‌های شاد ضروری است. ازاین‌رو استفاده از این نوع لگ‌ها نه‌تنها هدف آن‌ها را برآورده می‌کند بلکه  مانع تعریق زیاد بدن شده و بدن را خنک نگه می‌دارند.

  • لگینگ چرمی

چرم همیشه یکی از جنس‌های محبوب در پوشاک است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ازاین‌رو لگ‌های چرمی نمونه‌ای دیگر از انواع لگ هستند که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. پوشیدن این نوع لگ در میان بانوان طرفداران زیادی دارد و به آن‌ها استایلی زیبا و منحصربه‌فرد اعطا می‌کند.

راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه

لگ سیملس
لگ سیملس یکی از نمونه های لگ زنانه است که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می‌باشد.
  • لگ سه ربع

در میان انواع لگ، نباید از لگ‌های سه ربع یا لگ کاپری غافل شد. این مدل از لگ‌های زنانه به لحاظ بلندی تا روی زانوی شما هستند. اگر به دنبال زیبایی منحصربه‌فردی هستید استفاده از این لگ‌ها برای شما مناسب است؛ چراکه عدم پوشش قسمت ساق پا زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل شما خواهد بخشید.

  • لگ طرح دار

از دیگر لگ‌هایی که در میان زنان و مردان از محبوبیت زیادی برخوردار است، لگ‌های طرح دار می‌باشد که قادر است برای آقایان و بانوان استایل زیبایی را رقم بزند. تنوع طرح این نوع لگ‌ها به‌گونه‌ای است که دست فرد را  در انتخاب طرح‌ها باز می‌گذارد.

لگ سیملس چیست؟

همان‌طور که گفته شد، لگ‌ها انواع مختلفی مانند لگ ورزشی، کاپری، لگ ۷/۸ و… دارند که در متن بالا هر یک را به شما معرفی کردیم. اما حالا وقت آن رسیده است که لگ seamless یا لگ سیملس  را بشناسید.

آیا میدانید معنی سیملس چیست؟ سیلمس روش جدیدی برای تولید پوشاک است که برای لباس سیملس و یا به عبارتی پوشاک سیملس از آن استفاده می‌شود و بر اساس آن لباس بدون دوخت می‌باشد و در آن هیچ‌گونه درزی وجود نخواهد داشت.

لگ سیملس  از جمله لگ‌های پرطرفدار موجود در بازار است که از فناوری سیملس که به معنی بدون درز است بهره می‌برد. درواقع در این نوع لگ‌ها درزی وجود ندارد و لگ به‌صورت یکپارچه می‌باشد. لگ سیملس توسط بهترین دستگاه سیملس (بدون درز) که کمترین درز ممکن را دارد تولیدشده و در پا بسیار راحت و جذب می‌باشد.

قسمت بالایی و به عبارتی کمری این محصول از نوع کمرکش است و این ویژگی نه‌تنها عمر لگ را بالا می‌برد بلکه راحتی در پوشیدن را برای کاربر را به دنبال دارد. همچنین قابلیت کمر گنی آن باعث فرم دهی قسمت شکم و پهلوی بانوان می‌شود و آن‌ها را خوش‌پوش‌تر از قبل نشان خواهد داد.

امروزه استفاده از لگ سیملس  در باشگاه‌ها و یا برای مانتوهای بلند رونق یافته است و بانوان زیادی برای نشان دادن فرم بدنی خود از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانیدچرا باید از لگ ورزشی خوب استفاده کنیم؟ + انواع لگ ورزشی

لگ سیملس
لگ سیملس دارا مزایای زیادی است که می‌تواند استایل شما را کامل کند.

مزایای لگ سیملس

استفاده از لگ سیملس مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کشش بسیار بالا

استفاده از لگ سیملس  برای کاربران مزایای زیادی دارد که اولین و مهم‌ترین آن را می‌توان کشش بسیار بالا و قابلیت کشسانی فوق‌العاده دانست. ازاین‌رو استفاده از این لگ برای افراد حتی در سایزهای بزرگ راحت است و می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

فرم دهی بدن

همان‌طور که گفته شد، این لگ‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که با حالت کشسانی خود قادر هستند فرم بدن را به‌خوبی نشان دهند. ازاین‌رو اگر می‌خواهید فرم بدن خود را مشاهده کنید و در بهترین حالت آن را نشان دهید، استفاده از لگ سیملس  را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دوخت و پارچه با کیفیت

لگ سیملس لگی است که شما در آن درزی مشاهده نمی‌کنید و این ویژگی خود مزیتی بزرگ برای این لگ است. چراکه در آن درزی وجود ندارد که با انجام فعالیت‌های زیاد از هم باز شود و یا رو به فرسودگی رود. درواقع این لگ توسط بهترین دستگاه سیملس (بدون درز) که کمترین درز ممکن را دارد تولید می‌شوند و علاوه بر زیبایی کیفیت را نیز رقم می‌زنند.

نرم و راحت

از دیگر ویژگی‌های لگ زنانه سیملس آن است که با توجه به جنس پارچه از نرمی و راحتی زیادی برخوردار است و به عبارتی تن‌پوش آن در پا بسیار راحت و نرم است. ازاین‌رو پوشیدن و استفاده از آن نه‌تنها راحتی را برای فرد به دنبال دارد بلکه مانع از بین رفتن سریع لگ می‌شود.

راهنمای خرید لگ سیملس

برای انتخاب بهترین لگ سیلمس توجه به سایزبندی آن حین خرید اهمیت زیادی دارد.

سایز لگ

اولین و مهم‌ترین نکته برای انتخاب یک لگ مناسب خصوصا لگ سیملس آن سات که به سایز دقیق خود دقت کنید. یک لگ مناسب نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد. شما باید اندازه و فرم یک لگ را بر اساس سایز و فرم اندام خود انتخاب کنید.در نظر داشته باشید که استفاده از لگ تنگ برای نشان دادن هرچه بهتر فرم بدن خود مناسب نیست و حتی می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد.

قد لگ

همان‌طور که گفته شد، لگ‌ها ازنظر قدی تنوع گوناگونی دارند. ازاین‌رو در حال حاضر لگ‌های مختلف با قدهای متفاوتی در بازار وجود دارند که انتخاب آن‌ها کاملاً به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید لگ سیملس لازم است به لباسی که قرار است با آن بپوشید دقت کنید چراکه بعضی لباس‌ها با قد خاصی از لگ، زیباتر به نظر می‌رسند.

طرح و رنگ

لگ سیملس تنوع رنگ و طرح زیادی دارد ازاین‌رو سعی کنید طرحی و رنگی را انتخاب کنید که با فرم بدن شما نیز هماهنگ داشته باشد. برای مثال طرح‌های درشت برای افرادی که از پاهای بزرگ و برجسته‌ای برخوردارند، مناسب نیست و پای آن‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانیدلباس و شلوار مناسب دویدن برای خانم ها

جمع‌بندی

لگ‌ها امروزه در بین بانوان و آقایان غوغای زیادی به پا کرده‌اند و با تنوع طرح و رنگ خود در بین افراد محبوبیت زیادی یافته‌اند. لگ سیملس نیز نمونه‌ای از لگ‌های محبوب در میان بانوان است که علاوه بر زیبایی راحتی و نرمی را برای فرد به دنبال دارد. ما در این مقاله در خصوص این لگ و مزیت‌های آن صحبت کردیم. اما شما چه مزیت‎‌هایی از لگ سیملس می‌شناسید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

از شما دعوت می‌کنیم برای خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه