پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

5 ست لباس ورزشی مناسب برای افراد چاق

لباس ورزشی برای افراد چاق

امروزه افراد بیشتری نسبت به گذشته به اهمیت حفظ تناسب‌اندام پی برده‌اند و ورزش را جزئی از برنامه روزمره زندگی خود قرار داده‌اند. اگر در باشگاه احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشید، احتمالاً بیشتر به آنجا می‌روید، مدت بیشتری در آنجا می‌مانید و زمانی که آنجا هستید به همان اندازه که نیاز دارید ورزش می‌کنید. اما زمانی که مساله‌ی اضافه‌وزن به میان می‌آید انتخاب‌های افراد کمی محدودتر می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی لباس ورزشی برای افراد چاق بپردازیم و سعی داریم به سوالاتی نظیر لباس ورزش برای افراد چاق باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یا لباس های مناسب برای افراد چاق کدم‌اند؟ جواب دهیم. با ما همراه باشید.

افراد چاق در باشگاه چه بپوشند؟

یک کمد لباس ورزشی عالی می‌تواند اعتمادبه‌نفس شما را افزایش دهد و انگیزه شما را حفظ کند. حال اگر شما اضافه‌وزن دارید و تصمیم به ورزش گرفته‌اید، دانستن اینکه در باشگاه چه بپوشید می‌تواند بسیار مهم باشد. طبیعتاً باید از لباس‌های مناسب برای افراد چاق در حین ورزش استفاده کنید. شما می‌توانید از شورت ورزشی یا شلوار یوگا استفاده کنید زیرا این‌ها بسیار راحت هستند و به‌راحتی با تاپ‌ها و نیم‌تنه‌های سایز بزرگ ست می‌شوند. اگر به دنبال ایده‌های جدید لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق هستید، با ما همراه باشید در ادامه چند ایده برای ست کردن لباس ورزشی برای افراد چاق به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید۵ اشتباه در خرید لباس ورزشی

لباس ورزشی سایز بزرگ را چطور انتخاب کنیم؟

یکی از دغدغه‌های پلاس سایزها انتخاب مناسب لباس ورزشی برای افراد چاق است. ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، از تعریق زیاد شما جلوگیری کند. به‌طورکلی، به خاطر داشته باشید، لباسی که مانع فعالیت شود اصلاً مناسب نیست و پارچه‌های کش‌دار، لباس‌های گشاد و راحت انتخاب خوبی هستند.

پارچه لباس‌هایتان باید ضد رطوبت و به‌اندازه کافی سبک و قابل‌تنفس باشد. در طول ماه‌های گرم تابستان، حتماً پارچه‌هایی را انتخاب کنید که به پوست شما اجازه تنفس بدهد و عرق را از بین ببرد. لباس‌های خنک و راحت بپوشید زیرا به شما اجازه می‌دهد آزادانه حرکت کنید. وقتی هوا خیلی سرد است، باید لباس گرم بپوشید، اما به خاطر داشته باشید که وقتی ورزش می‌کنید ضربان قلب و دمای بدنتان را افزایش می‌دهید. لایه‌هایی بپوشید که بتوانید آن‌ها را بردارید و همیشه برای هوای گرم‌تر ازآنچه دماسنج بیرون می‌گوید لباس بپوشید. لباس ضد عرق را روی لایه داخلی خود نگه‌دارید و یک لایه عایق روی آن قرار دهید. همیشه سر، گوش‌ها و دست‌های خود را بپوشانید تا از سرما محافظت کنید.

راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه

5 ست لباس ورزشی مناسب برای افراد چاق
انتخاب لباس ورزشی برای افراد چاق اصلا سخت نیست کافی است موارد مختلفی را در نظر داشته باشید.

لیست انواع لباس ورزشی برای افراد چاق

شما می‌توانید هر چیزی را که دیگران در باشگاه می‌پوشند، صرف‌نظر از اندازه و وزن خود بپوشید. اما هر چیزی که انتخاب می‌کنید، باید وزن سبکی داشته باشد و از پارچه قابل‌تنفس ساخته‌شده باشد. ازآنجایی‌که هنگام ورزش عرق می‌کنید و گرم می‌شوید، مهم است که لباس‌هایتان عرق شما را جذب کرده و شما را راحت نگه دارند. هر چه انتخاب می‌کنید، باید از پارچه‌هایی مانند پلی‌استر و پنبه ساخته‌شده باشند. این لباس‌ها گرما را به دام نمی‌اندازند و بدن به شما اجازه نفس کشیدن می‌دهند. لباس‌هایی وجود دارد که برای افراد دارای اضافه‌وزن مناسب است و اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد، در ادامه ما شما را با انواع لباس ورزشی برای افراد چاق آشنا می‌کنیم. این لباس‌ها چه بخواهید به باشگاه می‌روید و چه فقط بخواهید ورزش معمولی در خانه داشته باشید انتخاب مناسبی هستند.

  • شورت ورزشی

شورت ورزشی سایز بزرگ لباس ورزشی برای خانم‌ های چاق است که می‌توانید در باشگاه از آن استفاده کنید. استفاده از شورت ورزشی آزادی عمل بیشتری در انجام حرکات مختلف را به شما می‌دهد. برای ست کردن شورت ورزشی می‌توانید آن را با تیشرت یا تاپ استفاده کنید، این ست بسیار جذاب و البته راحت است. حتی می‌توانید شورت ورزشی را با یک تاپ نیم‌تنه ست کنید که قسمت میانی شما را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت.

  • لگ ورزشی

لگ ورزشی لباس ورزشی برای افراد چاق است و تقریباً برای هر فعالیت ورزشی مناسب است که علاوه بر جذابیت پاها، عملکرد را افزایش می‌دهد. ما به شما توصیه می‌کنیم هنگام خرید لباس ورزشی سایز بزرگ ، به جای لگ ورزشی با رنگ‌های تیره به سراغ لگ‌های ساده و با رنگ‌های روشن بروید. لگ‌های ورزشی را با تیشرت، تاپ یا نیم‌تنه ورزشی مورد علاقه خود ست کنید.

راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه

  • نیم‌تنه ورزشی

نیم‌تنه ورزشی سایز بزرگ لباس مناسب باشگاه برای خانم‌ های تپل است که جذابیت بالاتنه را افزایش می‌دهد. اگر شما یک زن دارای اضافه‌وزن هستید، به‌احتمال‌زیاد سینه‌های سایز بزرگ نیز دارید. وقتی تمرین می‌کنید، سینه‌هایتان ممکن است کمی منحرف شود. همچنین ممکن است هنگام انجام تمرینات ایروبیک شدید یا دویدن روی تردمیل احساس راحتی نکنید؛ بنابراین، یک نیم‌تنه ورزشی مناسب مطمئناً از سینه شما پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند عرق شما را جذب کند و شما را در حین ورزش راحت نگه دارد. پیدا کردن یک نیم‌تنه ورزشی خوب به‌عنوان لباس ورزشی برای زنان چاق یکی از چالش‌برانگیزترین چیزها در تجهیزات ورزشی است، سعی کنید از نیم‌تنه‌ای استفاده کنید که قسمت جلوی آن با زیپ بسته می‌شود.

  • شلوارک ورزشی

شلوارک انتخاب مناسبی برای لباس ورزشی برای افراد چاق است. شلوارک به شما این امکان را می‌دهد که با پاهای خود دامنه حرکتی کامل داشته باشید. ازآنجایی‌که در حین ورزش زیاد عرق می‌کنید، شلوارک باعث می‌شود عرق شما بدون اینکه رطوبت را به دام بیندازد، خشک شود. اگر نمی‌خواهید پاهای خود را بیش‌ازحد نمایان کنید، به سراغ شلوارک‌های تا زانو یا بلندتر از آن بروید. بااین‌حال، ما به شما توصیه می‌کنیم از پوشیدن شلوارک‌های خاکستری خودداری کنید، زیرا ممکن است عرق کردن ناحیه فاق شما را نشان دهد که ظاهر خوبی ندارد.

راهنمای خرید هودی زنانه جدید

  • تیشرت ورزشی آستین کوتاه

اگر بازوهایتان بزرگ است، ممکن است نخواهید تاپ‌های بدون آستین یا نیم‌تنه‌ها را انتخاب کنید. در عوض، می‌توانید از تیشرت‌های آستین کوتاه که لباس ورزشی برای مردان چاق و زنان چاق است استفاده کنید. آستین این تیشرت‌ها درست بالای آرنج شما قرار می‌گیرد. چنین تیشرت‌هایی مانع حرکات شما نمی‌شوند و همچنان بازوهای شما را زیر آستین پنهان نگه می‌دارند. اگر شکم بزرگی دارید تیشرت‌های گشاد بپوشید، تا شکم شما را پنهان نگه دارند.

راهنمای خرید کفش ورزشی زنانه

5 ست لباس ورزشی مناسب برای افراد چاق
خرید لباس ورزشی برای افراد چاق معیارهای مخصوص به خود را دارد.
  • شلوار یوگا

شلوار یوگا یک لباس ورزشی برای افراد چاق است و فشاری بر روی پاها ایجاد نمی‌کند و به شما آزادی در ورزش می‌دهد. این شلوار تعادل کاملی بین راحتی و استایل ایجاد می‌کند، به همین دلیل یک لباس ورزشی سایز بزرگ مردانه و لباس ورزشی سایز بزرگ زنانه بسیار راحت و مناسب به شمار می‌رود. می‌توانید شلوار یوگا را با یک نیم‌تنه ورزشی مناسب، تیشرت یا تاپ پیلاتس ست کنید.

خرید لباس ورزشی سایز بزرگ

این روزها تقریباً در هر مغازه‌ای برای همه سایزها لباس مناسب پیدا می‌شود. بااین‌حال، مغازه‌ای که در لباس ورزشی زنانه سایز بزرگ و لباس ورزشی مردانه سایز بزرگ تخصص دارد، اجناس کامل‌تری دارد. قطعاً در این فروشگاه‌ها سایز‌ها و مدل‌های زیادی وجود دارد، اما ازآنجایی‌که بسیاری از لباس‌ها با در نظر گرفتن افراد سایز بزرگ طراحی می‌شوند، می‌دانند که چه لباس‌هایی در شکل‌های مختلف بدن جذاب به نظر می‌رسد و پیدا کردن لباس‌هایی که برای شما مناسب است را آسان‌تر می‌کند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای خرید به فروشگاه‌هایی که در لباس‌های پلاس سایز تخصص دارند مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ست لباس ورزشی با رنگ سال ۲۰۲۲

جمع‌بندی

مهم نیست اندازه و وزن شما چقدر است، می‌توانید با استفاده از لباس ورزشی مناسب افراد چاق به باشگاه رفته و بدون نگرانی در مورد ظاهر خود به تمرین خود ادامه دهید. در اینجا، ما در مورد انواع لباس که برای افراد دارای اضافه‌وزن عالی به نظر می‌رسند و همچنان در حین ورزش راحت می‌مانند صحبت کردیم. توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید لباس ورزشی بخرید، لباس‌هایی را انتخاب کنید که آزادی عمل بیشتری در انجام حرکات مختلف به شما می‌دهند. در بالاتنه تیشرت‌های گشاد و راحت، همچنین نیم‌تنه‌های مناسب سینه‌های بزرگ و در قسمت پایین تنه، شلوار یوگا و شلوارک از بهترین انتخاب‌ها برای افراد پلاس سایز هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه