پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

راهنمای ست کردن لباس با شلوار اسلش

ست کردن شلوار اسلش

چه به دنبال یک ظاهر اسپرت و ورزشی باشید، چه برای سفر و چه برای ملاقات با دوستان، این روزها شلوار اسلش تقریبا هر کاربردی که بخواهید دارد. هرچند که کاربرد اولیه این مدل شلوار در ابتدا تنها برای ورزش‌کردن یا شلوار راحتی در خانه بود، امروز دیگر می‌توانید آن را در هر جا و تن هرکسی ببینید. البته تعجبی هم ندارد، کیست که راحتی و آزادی را در کنار زیبایی و شیک بودن نخواهد؟ در این مطلب خواهیم گفت که شلوار اسلش چیست؛ همچنین روش‌های ست کردن شلوار اسلش را معرفی خواهیم کرد.

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش نوعی شلوار ورزشی ضخیم، گشاد و راحت است که معمولا برای استراحت و ورزش در هوای سرد استفاده می‌شود. این شلوارها در قسمت کمر کشی هستند و اکثر مدل‌های شلوار اسلش در قسمت مچ پا نیز کش‌دار بوده و جمع می‌شوند.

با گسترش استفاده از شلوار اسلش، این شلوار راحت و زیبا در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده است. شلوار اسلش همچنین ضخامت‌های مختلفی دارد. در آب‌وهوای سرد می‌توانید به سراغ مدل‌های ضخیم‌تر و پشمی بروید، درحالی‌که با انتخاب مدل‌های نخی و نازک، در روزهای گرم هم می‌توانید از پوشیدن شلوار اسلش لذت ببرید.

شلوار اسلش‌های اصلی به طور کامل از پنبه ساخته می‌شوند، اما با گسترش مدل‌ها، حالا آن‌ها از انواع جنس‌های دیگر مانند پلی‌استر و پشمی یا حتی کتان نیز تولید می‌شوند. صرف‌نظر از آب‌وهوا و ظاهر، بهترین شلوار ورزشی معمولاً آنهایی هستند که از 100 درصد نخ پنبه ساخته شده‌اند. زیرا پنبه پارچه‌ای بسیار قابل تنفس و بادوام را ایجاد می‌کند و به شلوار اسلش شما اجازه می‌دهد وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کند: جذب عرق و راحت نگه‌داشتن شما.

شلوار اسلش ست
می‌توانید با شلوار اسلش استایل‌های مخاتفی را تجربه کنید.

ست کردن شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش یکی از راحت‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان است که در موقعیت‌های مختلف کاربرد دارد. مخصوصا برای کسانی که می‌خواهند مدت طولانی رانندگی کنند، در سفر و در باشگاه شلوار اسلش همواره محبوب‌ترین انتخاب است. البته آقایان بهتر است ظاهر خود را با شلوار اسلش، راحت و غیررسمی نگه دارند و از ست کردن شلوار اسلش برای تیپ‌های رسمی پرهیز کنند. برای استایل خیابانی نیز می‌توان از شلوار اسلش‌های مدل کتان یا مدل‌های دارای زیپ و جیب استفاده کرد که جلوه‌ی رسمی‌تری دارند.

ست کردن شلوار اسلش زنانه و دخترانه

شلوار اسلش یا جاگر برای خانم‌ها و دختران نیز به‌اندازه آقایان محبوبیت دارد. خانم‌ها به دلیل پوشیدن شلوار اسلش با هودی‌های بلند یا مانتو، می‌تواند به سراغ مدل‌های فیت‌تر این شلوارها بروند تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشند. زیرا شلوار اسلش‌های گشاد با بالاپوش بلند و گشاد به‌خوبی ست نمی‌شوند و ممکن است ظاهری شلخته و بیش از حد راحتی به وجود بیاورند؛ بنابراین در ست کردن شلوار اسلش به این نکات توجه داشته باشید.

شلوار اسلش با هودی

یکی از ترندی‌ترین ظاهر‌های پاییز و زمستان گذشته ترکیب هودی با جاگر یا شلوار اسلش بود و به شما قول می‌دهیم که این استایل قرار نیست به این راحتی‌ها از مد بیفتد، چه ترکیبی نرم و گرم‌تر و درعین‌حال جذاب‌تر از هودی با شلوار اسلش؟ می‌توانید از ابتدا یک ست شلوار اسلش با هودی خریداری کنید، اما جداگانه هم می‌توانید شلوار اسلش خود را با یک هودی زیبا ست کنید و از آن لذت ببرید. اگر دوست دارید ست خود را از سادگی دربیاورید می‌توانید به سراغ هودی‌های طرح‌دار یا چند رنگ بروید. رنگ‌های ست کرم رنگ، طوسی و مشکی از پرطرف‌دارترین‌ها هستند زیرا می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی با یک پافر یا کاپشن استایل کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست کردن شلوار جاگر برای خانم ها و آقایان

ست شلوار اسلش با مانتو

ست کردن شلوار اسلش و جاگر با مانتو کار راحتی نیست، مخصوصا اگر مانتوی مدنظر شما از مدل‌های رسمی و خانمانه با جنس‌های حریر و نازک باشد. بهتر است این نوع مانتوها را برای تیپ‌های رسمی‌تر و با شلوارهای معمول کنار بگذارید. در عوض برای پوشیدن شلوار اسلش در خیابان، می‌توانید پیراهن‌های کتان بلند یا مانتوهای اسپرت جین یا کتان را انتخاب کنید که هماهنگی خوبی با جاگر دارند. البته سویشرت‌های ورزشی جلوبسته کمی بلندتر از جنس ملانژ یا نخی نیز انتخاب‌هایی عالی برای ست استایل اسپرت خواهند بود که قطعا ترکیب خوبی را می‌سازند.

ست شلوار اسلش با تیشرت

در روزهای گرم، بهترین انتخاب برای پوشیدن با شلوار اسلش یک تیشرت خنک و راحت است. با انتخاب تیشرت، ظاهری ساده خواهید داشت که روزمره است و همه‌جا می‌توانید آن را بپوشید. این ست حتی برای شرکت در دورهمی دوستانه یا گذراندن شب در خانه یکی از دوستانتان هم انتخابی خوب خواهد بود. برای استایل خیابانی و کمی متفاوت‌تر ظاهرشدن، انتخاب یک تیشرت گرافیکی یا با طرح‌های چاپ شده شما را از بقیه متمایز خواهد کرد. به علاوه تیشرت‌های یقه دار ظاهری نیمه‌رسمی به شما می‌دهند.

ست کردن شلوار اسلش
برای تیپ‌های رسمی می‌توانید به سراغ شلوار اسلش‌های پارچه‌ای یا کتان بروید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست ورزشی

ست شلوار اسلش با کت چرم

کت‌‌های مد روز با شلوارهای ورزشی به‌خوبی ست می‌شوند. اگر به دنبال ایجاد یک ظاهر ورزشی شیک هستید، متوجه خواهید شد که چیزی مانند کت رسمی یا کت چرم، تعادل را به شلوار ورزشی غیررسمی شما هدیه می‌دهد. فقط مطمئن شوید که رنگ و تناسب مناسبی بین کت‌وشلوار اسلش شما وجود داشته باشد. برای این استایل حتما از شلوارهای فیت‌تر با مدل‌های کتان و پارچه‌ای (که در پایین جمع می‌شوند) استفاده نکنید. برای کفش هم می‌توانید یک بوت چرمی یا فلت را انتخاب کنید.

ست شلوار اسلش با پلیور

اگر پیچیدگی و گرمای هودی را نمی‌خواهید و درعین‌حال هوا آن‌قدر هم گرم نیست که بخواهید به تیشرت بسنده کنید، انتخاب مناسب برای شما یک پلیور اسپرت است. پلیوری که رنگی متناسب با شلوار اسلش شما داشته باشد، به همراه یک جفت کتانی یا کانورس یک انتخاب بسیار روزمره و درعین‌حال شیک و فشن است که از آن در موقعیت‌های مختلفی می‌توانید بهره ببرید. اگر هوا سردتر است، می‌توانید یک کاپشن پفی یا حتی یک پالتوی کمی بلند‌تر را نیز با این مجموعه ترکیب کنید.

کفش مناسب ست کردن با شلوار اسلش

قطعا کفش‌های کتانی برای ورزش و پوشیدن با شلوار اسلش عالی هستند و اولین انتخاب خواهند بود. با این وجود آن‌ها به رسمی بودن و جذابیت شلوار اسلش نمی‌افزایند، مگر اینکه به دنبال ظاهری فوق‌العاده معمولی یا اسپرت باشید. با پوشیدن کفش لژدار و یا بوت‌های نیم ساق می‌توانید ظاهر خود را رسمی‌تر و روی مدتر نشان دهید. در نهایت بهترین کفش‌ها برای ست کردن با شلوار اسلش برای استایل روزمره و خیابانی، مدل‌های ونس و کانورس هستند که ظاهر اسپرت و در عین حال کژوال شما را تکمیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

جمع‌بندی

این که شما چه مدلی از شلوار اسلش را با چه لباسی ترکیب کنید، کاملا بستگی به شرایط مختلفی مانند آب و هوا، موقعیتی که می‌خواهید در آن حاضر شوید و صد البته ترجیح و سلیقه خودتان بازمی‌گردد. به عنوان یک قاعده کلی برای راحتی بیشتر به سراغ اسلش‌های گشاد و نرم بروید و برای داشتن ظاهری رسمی‌تر، مدل‌های فیت‌تر و یا جنس‌های کتان و نخی را انتخاب کنید. در نهایت شلوار اسلش از ضروریات هر کمد لباسی است که با آن می‌توانید راحتی و روی مد بودن را در کنار هم تجربه کنید.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه