پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

گرانترین و معروف ترین برندهای لباس درجهان

گرانترین برند لباس
در حالیکه لباس یک ضرورت محسوب می‌شود، اما می‌تواند یک کالای لوکس نیز به حساب بیاید. گرانترین برند لباس در دنیا، لباس‌هایی با پارچه‌هایی گران قیمت و طراحی های دست ساز تولید می‌کند که به واسطه پوشیده شدن توسط افراد مشهور، این لباس ها از خط تولید انبوه لباس‌ها متمایز می‌شوند. در ادامه در بلاگ مل اند موژ که خود یکی از معروف ترین برندهای لباس ورزشی ایرانی است، برندهای معروف لباس و گرانترین برند لباس دنیا را بررسی می‌کنیم.

گران‌ترین برندهای لباس مجلسی

کت و شلوار
لباس می‌تواند یک کالای لوکس به حساب بیاید.
1. Louis Vuitton
لویی ویتون که گرانترین برند لباس دنیا است، توسط شخصی به نام لویی ویتون در سال 1854 تاسیس شد. این برند با ارزش ترین برند لوکس جهان برای شش سال متوالی از سال 2006 تا 2012 انتخاب شد و هنوز هم یکی از لوکس ترین و گران ترین برندهای پوشاک در جهان محسوب می شود. لویی ویتون در ابتدا بخاطر چمدان های لوکس و سایر کالاهای چرمی خود شناخته می‌شد. امروزه نیز لویی ویتون کیف‌ های چرمی لوکسی را به بازار عرضه می‌کند که حتی بدون تخفیف، از فروش و شهرت بالایی برخوردار است. لویی ویتون در میان افراد مشهور، محبوبیت بالایی دارد.
2. Christian Dior
یکی دیگر از برندهای معروف لباس، دیور است که توسط کریستین دیور در سال 1946 تاسیس شد. دیور که یک برند فرانسوی است، امروزه دارای سه برند مجزا از هم است.
• کریستین دیور، یکی از گرانترین برندهای لباس زنانه در دنیا
• Dior Homme، یک برند مختص به مردان
• Baby Dior، یک برند بسیار شیک برای کودکان
در میان طرفداران این برند لباس گران قیمت، افراد سلطنتی مانند پرنسس دایانا نیز دیده می‌شوند. این برند سه سال پس از تاسیس، پنج درصد از کل درآمد صادراتی فرانسه را تشکیل داد. برند Dior همچنین برترین برند لوازم آرایشی در جهان است.
3. Versace
ورساچه، دیگر برندی است که در لیست گرانترین برند لباس دنیا قرار می‌گیرد. این برند در سال 1978 شروع به کار کرد. بینانگذار این برند، طراح ایتالیایی مشهور و خلاق، جیانی ورساچه است؛ پس از مرگ او در سال 1997، دوناتلا ورساچه، خواهرش مدیر خلاقیت این برند شد. این برند با عرضه لباس‌های گران قیمت و لوکس ایتالیایی، جواهرات و حتی اثاثیه منزل شروع به کار کرد. محصولات این برند نیز توسط افراد مشهور زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از دلایلی که ورساچه به یک برند مشهور و گران قیمت تبدیل شده است، سلیقه عجیب و غریب بینانگذار مشهورش است.
4. Chanel
این برند فرانسوی که توسط کوکو شنل در فرانسه تاسیس شد، به خاطر کت و شلوارهای پشمی بوکل، عطرهای  خاص و کیف های دستی چرمی خود معروف است. امروزه برند شنل همه چیز از لباس های گران قیمت و جواهرات فاخر گرفته تا لوازم آرایش، عطر و موارد دیگر را به بازار عرضه می‌کند. طراحی های این برند، کیفیتی ماندگار دارند که امروزه هنوز مد هستند. و چنل را در لیست گرانترین برند لباس قرار می‌دهد.

معروف ترین برندهای ایرانی

گرانترین برند لباس
برندهای گران قیمت و باکیفیت زیادی در ایران شروع به کار کرده‌اند.
1. تن درست
تن درست یکی از گران ترین برندهای لباس در ایران، برندی طبیعت دوست است. از اهداف این برند، سادگی و سازگاری با طبیعت است. تن درست معتقد است که پوشیدن لباس مناسب احساس خوبی در مورد خودتان ایجاد می‌کند. این برند لباس‌هایی با الیاف طبیعی و طرحی کلاسیک برای بچه ها، زنان و مردان تولید می‌کنند. با این وجود، این لباس‌ها طرفداران زیادی در میان جوانان دارد.
2. ال سی من
برادران الیاسی در سال 1335 با واردات لباس از انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه، حرفه پدر خود را ادامه دادند. پس از چندین سال و با توجه به تعاملات ایجاد شده با تولیدکنندگان پوشاک ترکیه، فرصتی برای مشارکت با یکی از کارخانه های معتبر این کشور فراهم شد. واحد تولیدی این برند با توسعه بازار و افزایش تقاضا تصمیم در شهرک صنعتی پرند در استان تهران راه اندازی شد. ال سی من به عنوان یکی از گران ترین برندهای لباس در ایران، پوشاک مردانه لوکس اعم از پیراهن، تی شرت، کت و شلوار، کراوات و کفش را عرضه می‌کند.

گرانترین برند لباس ورزشی در جهان

گرانترین مارک لباس ورزشی در طی سال‌های اخیر، برند نایک با بیش از 27 میلیون دلار فروش سالانه است. خط تولید اصلی برند نایک، کفش های ورزشی بوده و هنوز هم نقطه قوت این برند، کفش های ورزشی است. نایک به عنوان یک شرکت آمریکایی تجهیزات ورزشی شروع به کار کرد که با گذشت زمان رشد کرد و پیشرفت زیادی از ابتدای کار خود داشته است. میزان موفقیت برند نایک به اندازه ‌ای است که برای تمام ورزش‌ها، لوازم ورزشی تولید می‌کند. از گلف، تنیس و فوتبال گرفته تا NBA، این برند برای تمام ورزش‌ها، لوازم ورزشی به بازار عرضه می‌کند. نایک با ارزشی بیش از 65.8 میلیارد دلار، شایسته قرار گرفتن در صدر لیست گرانترین مارک لباس ورزشی است. نایک همانطور که از نظر مالی ثروتمند است، طرفداران زیادی نیز دارد. علاوه بر این، نایک جایگاه خود را به عنوان بهترین برند لوازم جانبی ورزشی حفظ کرده است.

برند های اوت کوتور

برندهای اوت کوتور
طرفدارای برندهای اوت کوتور، اغلب از میان افراد مشهو هستند.
برندهای اوت کوتور، از مشهور ترین برند های جهان هستند. شهرت آن‌ها به دلیل انحصاری بودن محصولات و همکاری آن‌ها با افراد و طراحان مشهور است. لباس های اوت کور توسط طراحان برجسته جهان و با استفاده از پارچه های باکیفیت، گران‌قیمت و غیرمعمول دوخته می‌شوند؛ به جزئیات در این لباس‌‌ها اهمیت ویژه‌ای داده می‌شوند. این لباس‌ها به طور اختصاصی سفارشی برای مشتریان دوخته شده و برندهای اوت کوتور باید یک کارگاه در پاریس، با 20 کارمند تمام وقت و حداقل 20 نیروی فنی داشته باشند. برندهای چنل و کریستین دیور در دسته برندهای اوت کوتور قرار می‌گیرند. از دیگر برندهای اوت کوتور، ژیوانشی، والنتینو و آرمانی هستند.
• Givenchy
هوبر د ژیوانشی برند لوکس ژیوانشی را در سال 1952 راه اندازی کرد. این برند به کمک کالکشنی به نام «Les Séparables» که در مجله Vogue منتشر کرد، شهرت و افتخار زیادی برای خود به ارمغان آورد. ژیوانشی بیش از 80 شعبه در بیش از 68 کشور جهان با حدود 4300 کارمند دارد. در سال 2018، یکی از کیف های لوکس آن تقریباً 5000 دلار فروخته شد. و در سال 2020، دارایی خالص آن حدود 2.1 میلیارد دلار و درآمد سالانه آن بیش از 900 میلیون دلار بود. در همان سال، بیش از 962000 نفر از عطرهای زنانه و ادو تویلت این برند استفاده کردند.
• Armani Privé
این برند ایتالیایی توسط جورجیو آرمانی در سال 1975 تاسیس شد. برند آرمانی که یکی از برندهای معروف لباس است، در زمینه مد لباس های آماده مردانه و زنانه و اکسسوری ها، عینک و عطر تخصص دارد. اگرچه بسیاری از خطوط تولید برند آرمانی افراد با درآمد متوسط را هدف قرار می دهند، لیبل هایی از این برند مانند Armani Prive یکی از گرانترین برندهای لباس به شمار می‌رود و لباس های لوکس و گران قیمت عرضه می‌کنند. برندهای Emporio Aramani، Armani Exchange نیز از برند آرمانی بوده که محصولات ارزان‌تری را تولید و عرضه می‌کنند.

سخن پایانی

صنعت مد، ترکیبی از از برندهای مختلف پوشاک و جواهرات است و بسیاری از آن‌ها نیز برندهای معروفی هستند. گرانترین برندهای لباس، بسیار مشهور با تاریخچه ای غنی هستند و هیچ نشانه‌ای از به پایان رسیدن دوران این برندها وجود ندارد. همچنین با وجود شیوع بیماری و افزایش خرید آنلاین، میزان فروش لباس های گران قیمت کاهش نداشته است. اکنون که با لیست گران‌ترین برند لباس در جهان آشنا شده‌اید، می‌توانید در خرید لباس های گران قیمت از این اطلاعات استفاده کنید. مل اند موژ نیز یکی از برندهای معروف ورزشی در ایران است که انواع محصولات آن بخصوص کفش ورزشی زنانه آن با استقبال بی نظیری رو به رو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه