پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

رنگ سال 2022 چیست؟

رنگ سال 2022
پنتون رنگ جدید خود را در شب هشتم دسامبر، در یک رویداد هنری فراگیر در خانه ArtTech در نیویورک معرفی کرد: رنگ PANTONE 17-3938 یا very peri. این رنگ زمینه‌ای از رنگ آبی را دارد و درعین‌حال دارای ته‌ رنگ بنفش و قرمز است که نگرش شادی‌بخش و حضوری پویا را نشان می‌دهد که خلاقیت شجاعانه را تشویق می‌کند. رنگ آبی بنفش نحوه تغییر زندگی ما باهمه‌گیری و چگونگی گسترش خلاقیت جمعی ما برای تطبیق‌پذیری با آن را جشن می‌گیرد و در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می‌کنیم. اگر به خرید آنلاین لباس ورزشی با مل‌اند‌موژ همراه شوید.

رنگ سال 2022 چیست؟

در سال 2000، مؤسسه رنگ پنتون رنگ سال پنتون را به‌عنوان یک مفهوم ترند برای برند سازی، بازاریابی و جامعه خلاق به‌عنوان یک کل ایجاد کرد. معرفی رنگ سال پنتون، مؤسسه رنگ پنتون را به‌عنوان پیشتاز برای همه‌چیزهای مرتبط با رنگ تأیید کرد.
رنگ آبی بنفش یا very peri اولین رنگ سال است که مخصوصاً برای این مناسبت ایجاد می‌شود، درحالی‌که تمام رنگ‌های قبلی از بین رنگ‌های موجود در سیستم رنگ پنتون انتخاب‌شده‌اند و این ویژگی آن را خاص و بی‌رقیب کرده است.

رنگ سال چگونه تعیین می‌شود؟

موسسه رنگ پنتون روند رنگ‌ها را در طول سال مطالعه می‌کند تا در مورد رنگ بعدی سال پنتون تصمیم‌گیری کند. آن‌ها همه جنبه‌های جامعه را در نظر می‌‌‌گیرند: از مد و بازاریابی گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و حتی سیاست. رنگ انتخاب‌شده به‌عنوان رنگ سال به‌شدت در دنیای گسترده طراحی و بازاریابی برند تأثیرگذار شده است. زمانی که رنگ جدیدی اعلام می‌شود، پنتون مجموعه‌ای از محصولات الهام‌بخش و پالت‌های ترکیب رنگ را به دوستداران رنگ ارائه می‌کند که به‌ویژه با در نظر گرفتن رنگ مربوطه طراحی‌شده‌اند.
هرسال صدها برند وظیفه طراحی محصولات خود را با رنگ سال انجام می‌دهند که همین هم مهم و تاثیر گذار بودن رنگ سال را نشان می‌دهد.
رنگ سال جدید
پنتون برای هر رنگی شماره‌ی خاصی دارد.

سیستم تطبیق رنگ پنتون چیست؟

سیستم رنگ پنتون مهم‌ترین سیستم تطبیق رنگ در جهان است. این سیستم در سال 1963 برای حل مشکل تطبیق رنگ پیچیده در صنعت چاپ ایجاد شد. اندکی بعد، پنتون به ساده‌ترین راه برای طبقه‌بندی، ارتباط و مطابقت رنگ‌ها با استفاده از کاتالوگ رنگ تبدیل شد.
به هر رنگ، در هر تناژ و خانواده، یک عدد داده شد تا آن را طبقه‌بندی کند و پنتون کتابی را برای تطابق رنگ‌ها به وجود آورد. برای بیش از 40 سال، پنتون سیستم تطبیق رنگی نه‌تنها برای صنعت طراحی، بلکه برای تولیدکنندگان رنگ، پارچه و پلاستیک بوده است.
موسسه رنگ پنتون به طراحان، بازاریابان، سازندگان و برندها فرصتی برای همکاری و ایجاد تجسم رنگی قوی و قدرتمند ارائه می‌دهد. به‌عنوان پیشرو سیستم تطبیق رنگ، دانش آن‌ها از رنگ بی‌نظیر است و به‌صورت تخصصی تشخیص می‌دهند که چگونه رنگ نه‌تنها بر طراحی بلکه بر مصرف‌گرایی تأثیر می‌گذارد.
لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون می‌گوید: «ما هرسال رنگی را انتخاب می‌کنیم که به نظرمان در همه زمینه‌های طراحی می‌تواند موفق باشد. این رنگی است که به‌عنوان بیان یک روحیه یا نگرش از سوی مصرف‌کنندگان عمل می‌کند، رنگی که در سراسر جهان طنین‌انداز می‌شود و منعکس‌کننده چیزی است که مردم به دنبال آن هستند و احساس می‌کنند به آن رنگ نیاز دارند.»
راهنمای خرید کفش ورزشی زنانه

رنگ سال 2022 یادآور چیست؟

به گفته پنتون، رنگ very peri نو شدن و تازگی را برای سال جدید به ارمغان می‌آورد. این همان حسی است که دقیقاً در راستای اهداف بسیاری از مردم است. پس از دو سال همه‌گیری کرونا که زندگی همه ما را دستخوش تغییرات ریزودرشت قرار داد، می‌توان گفت که همه ما می‌توانیم از یک شروع جدید استفاده کنیم.
تجربیات ما در قرنطینه و دو سال گذشته، ایده‌های ما را در مورد فضاهای فیزیکی و دیجیتالی به هم پیوند داده است. ما شاهد رشد عظیمی در فناوری، گسترش علاقه به متاورس، افزایش دسته‌های تجاری کاملاً جدید و رشد جوامع هنری آنلاین بوده‌ایم. این رنگ آبی بنفش خاص و انتزاعی، ادغام قلمروهای دیجیتال و فیزیکی را باهم به ارمغان می‌آورد و واقعیت جدید ما را نشان می‌دهد.
مشخصات رنگ سال 2022 نشان می‌دهد که یکرنگ الهام‌بخش است. این رنگ ماهیت انگیزشی دارد و می‌تواند اعتمادبه‌نفسی برای ما فراهم کند تا به اعماق درون خود برسیم و اهدافمان را با احساساتمان هماهنگ کنیم. این دقیقاً همان انرژی‌ای است که ما برای ایجاد و تحقق رویاهای خود در سال 2022 به آن نیاز داریم.
رنگ آبی بنفش پنتون
رنگ سال 2022 یک رنگ آبی بنفش خاص و متفاوت است.

رنگ سال 2022 با چه رنگ هایی ست می شود؟

همه‌چیز به سلیقه شما برمی‌گردد. این رنگ آن‌قدر زیبا و دل‌نشین است که همه‌جا می‌توانید از آن استفاده کنید. از دکوراسیون خانه گرفته تا کمد لباس یا اکسسوری‌های خود را می‌توانید با این رنگ تهیه کنید و هم روی مد و هم شیک به نظر برسید.

چند ترکیب رنگ جذاب

آبی بنفش‌رنگ بسیار زیبایی است. اگر دوست ندارید از آن به‌تنهایی استفاده کنید می‌توانید آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید تا هم هارمونی زیبایی را ایجاد کنید و هم زیبایی آن را بیشتر به چشم بیاورید.

سفید

قاعدتا اولین و ساده‌ترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید رنگ سفید است. سعی کنید رنگ سفید را غالب نگه‌دارید و از تناژهای مختلف very peri استفاده کنید تا جلوه بیشتری از این رنگ جذاب بگیرید. استفاده از طرح‌های هندسی و طرح دار آبی بنفش روی زمینه سفید نیز بسیار جذاب خواهد بود.

طوسی

طوسی نیز می‌تواند یک ترکیب رنگ جذاب با رنگ سال 2022 ایجاد کند. خاکستری در طیف‌های مختلف روشن و تیره می‌تواند فانتزی بودن آبی بنفش را متعادل کند و شیک بودن و جدیت خاصی به آن ببخشد. از طرفی طوسی مانند مشکی واضح و پررنگ نیست و ملایمت خاصی دارد که از آن لذت می‌برید.

سبز

رنگ‌های سفید و طوسی ملایمت بیشتری به آبی بنفش می‌دهند و آن را کمی خنثی می‌کنند. بااین‌وجود اگر می‌خواهید کمی جسورانه‌تر عمل کنید، می‌توانید به سراغ رنگ سبز بروید. نه‌فقط طیف‌های مختلف رنگ سبز بلکه رنگ‌های زمینی و خاکی مانند قهوه‌ای و بژ هم انتخاب‌های خوبی هستند. البته بهتر است خیلی به سبزهای جیغ فکر نکنید و رنگ‌های ملایمی مانند سبزآبی تیره و سبز خاکی را انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد کنید.

 آبی

همان‌طور که گفته شد very peri یکرنگ آبی بنفش است. ازآنجایی‌که بیس این رنگ را آبی تشکیل می‌دهد، چه‌کاری بهتر از ست کردن آن با رنگ آبی؟ همه‌ی طیف‌های آبی با این رنگ فوق‌العاده زیبا می‌شوند، علی‌الخصوص رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، آبی تیره و طیف‌های ملایم آن. می‌توانید رنگ آبی بنفش را به‌عنوان رنگ اصلی داشته باشید و با جزئیات و طرح‌های آبی‌رنگ آن را از سادگی دربیاورید و زیبایی خاصی به آن ببخشید.

جمع‌بندی

رنگ سال 2022 پنتون یکرنگ جذاب و فانتزی است. نگاه کردن به آن بسیار دلپذیر است و حس دوست‌داشتنی از آرامش و شادی را القا می‌کند. همه‌ی ما به‌نوعی به این حال و هوا احتیاج داریم تا سال خود را با خوش‌بینی بیشتری آغاز کنیم. حتی فراتر از این، Very Peri رنگی است که خاطرات و عشق ابدی را تداعی می‌کند و سمبل تغییر و گذشتن از سختی‌هاست. می‌توانید در دکوراسیون خانه یا استایل شخصی خود از این رنگ زیبا استفاده کنید و از آن انرژی بگیرید.
این نوشته در ترند ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه