پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

راهنمای انتخاب لباس برای مردان ورزشکار و عضلانی

اندام عضلانی

امروزه تناسب‌اندام به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در ظاهر افراد تبدیل‌شده است. در همین راستا زنان و مردان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در باشگاه‌های مختلف می‌گذرانند و با تلاش زیاد در پی ساختن بدنی خوش‌فرم هستند. البته که تلاش برای ساختن بدن زیبا چندان کار بیهوده‌ای نیست و علاوه بر سلامتی باعث می‌شود فرد خوش‌پوش‌تر شود و به‌راحتی بتواند تنوع لباسی گوناگونی را تجربه کند. درواقع لباس‌ها با نوع فرم بدنی انتخاب می‌شوند و ازاین‌رو لباسی که مناسب افراد لاغر یا چاق است، با لباسی که افراد عضله‌ای به تن می‌کنند، تفاوت دارد. اما شما به اندام خود توجه دارید؟ لباس انتخاب کردن و پوشیدن شما به چه صورت است؟ در این نوشتار همراه مل اند موژ باشید تا در خصوص اندام عضلانی و لباس برای اندام عضلانی صحبت کنیم. را در باشگاه‌های ورزشی می‌گذرانند و سخت در پی ساختن اندامی عضله‌ای هستند.

لباس مردان با اندام عضلانی چگونه باید باشد؟

در این بخش به ویژگی‌های لباس برای اندام‌های عضلانی خواهیم پرداخت.

  • چسبان بودن لباس

قطعا شما با افرادی که دارای اندام عضلانی هستند برخورد کرده‌اید. این نوع بدن حاصل تلاش و صرف وقت بسیار فرد در باشگاه‌های ورزشی است که در حال حاضر به نظر اکثریت افراد زیبایی را برای فرد رقم‌زده است. اما آیا به نوع پوشش مردان عضلانی دقت کرده‌اید؟ درواقع این نوع پوشش باید به‌گونه‌ای باشد که تشخیص فرم هیکل مردان از طریق آن راحت باشد و به‌گونه‌ای غیر نمایشی اندام عضلانی مرد مشخص باشد. درواقع استفاده از لباس‌های گشاد برای این نوع اندام چندان مناسب نیست. چراکه لباس گشاد مانع از دیده شدن بدن فرد می‌شود و درنتیجه حاصل تلاش و وقت فرد با استفاده از لباسی نامناسب از بین خواهد رفت. ازاین‌رو بهتر است افراد با اندام عضلانی از لباس‌های نسبتا تنگ اما راحت استفاده کنند تا برجستگی‌های عضلات آن‌ها مشخص باشد.

  • استفاده از رنگ‌های خنثی

همچنین یکی دیگر از نکاتی که لازم است در خصوص لباس برای اندام ورزشکاری انتخاب شود آن است که افراد با اندام برجسته ورزشکاری بهتر است از لباس‌هایی با رنگ خنثی استفاده کنند. رنگ‌های خنثی باعث می‌شود تمام توجهات به‌جای این‌که روی رنگ لباستان باشد، بر اندام فرد باشد و به عبارتی با استفاده از این رنگ فرد جذاب‌تر به نظر برسد. رنگ‌های خنثی عبارت است از سرمه‌ای، قهوه‌ای، زیتونی، شتری، مشکی، خاکستری که قادرند بهترین رنگ برای لباس‌های شما باشند. البته ناگفته نماند که حتی می‌توانید سرتاپا یکرنگ بپوشید و از جذابیت ظاهری خود نیز لذت ببرید.

  • لباس‌های سبک

اگر شما فردی هستید که فرم بدنی عضلانی‌ای دارید سعی کنید از لباس‌های سبک استفاده کنید. لباس‌های ضخیم ممکن است عضلات برجسته شما را بپوشند و منع از دیده شدن آن‌ها شود. تیشرت‌ها و یا پیراهن‌های چسبان انتخاب‌های خوبی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه

اندام عضلانی
افراد دارای اندام عضلانی بهتر است از لباس هایی استفاده کنند که اندام آن ها را به خوبی نمایش می دهد.
  • استفاده از شلوارهای فیت

پایین تنه یکی دیگر از قسمت‌های مهم در بدن است که در افراد عضلانی می‌تواند جذابیت ظاهری فرد را در لباس پوشیدن دوچندان کند. البته ممکن است به‌اشتباه این‌طور تصور شود که برای نمایش پاهای عضلانی و بزرگ بهتر است از شلوار اسکینی استفاده شود، اما درواقع چنین نیست. امروزه‌ راه‌های بهتر و مدرن‌تری وجود دارد که می‌توان با آن جذاب‌تر شد. شلوارهای اسلیم فیت یکی از مناسب‌ترین مدل‌هایی است که می‌توان برای نشان دادن عضلات پا از آن استفاده کرد.

انتخاب لباس با توجه به فرم هیکل

همان‌طور که گفته شد، امروزه افراد توجه زیادی به فرم بدنی خود و اندام خود دارند. اندام عضلانی فرمی از بدن است که بیشتر در بدن و اندام مردانه دیده می‌شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب لباس به آن باید دقت داشته باشید آن است که بدانید هیکل شما چه فرمی دارد و مطابق با فرم هیکلتان لباس خود را انتخاب کنید در این صورت شما زیباتر و خوش‌هیکلی‌تر به‌ نظر خواهید رسید.

ازاین‌رو سعی کنید همواره با توجه به فرم بدنی خود برای انتخاب لباس اقدام کنید. لباس‌هایی که متناسب با بدن شما باشد می‌تواند بهتر اندام فرد و یا هیکل عضلانی مردانه را به نمایش گذارد. عوامل مهمی مانند، نوع لباس، طرح، سایز، رنگ و… نمونه‌ای از مواردی است که برای انتخاب لباس باید به آن دقت داشته باشید. البته توجه به ویژگی‌های فردی مانند نوع هیکل، رنگ پوست و… نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

راهنمای خرید شلوارک ورزشی مردانه

نکات کلی انتخاب لباس برای هیکل عضلانی مردانه

همان‌طور که می‌دانید گونه‌های مختلفی از اندام در افراد وجود دارد که هر یک می‌توانند ظاهر و پوشش فرد را دگرگون کنند. اندام لاغر، چاق، گلابی‌شکل، اندام عضلانی و… نمونه از اندام‌ها است که در هنگام انتخاب لباس توجه به آن ضروری است. اندام عضلانی نمونه‌ای از اندام است که بیشتر در مردان دیده‌ می‌شود. این اندام با برجستگی‌های خاص در قسمت عضلات فرم بدن را از حالت طبیعی خارج نموده و باعث می‌شود فرد هیکلی‌تر از سایر افراد به نظر برسد. ازاین‌رو برای اندام مردانه عضلانی لازم است پوشش مناسبی انتخاب شود تا تنها از بدن فرد محافظت شود بلکه هیکل عضلانی را به نمایش گذارد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است افراد دارای اندام عضلانی به آن دقت کنند، آن است که از لایه‌ای لباس پوشیدن پرهیز کنند. قطعا افرادی که دارای بدن عضلانی هستند هیچ‌گونه نرسی برای نشان دادن بدن خود ندارند ازاین‌رو بهتر است با پوشیدن چندلایه لباس بدن خود را مخفی نکنند. همچنین پوشیدن چندلایه لباس روی‌هم ممکن است عضلات بدن فرد را بیش‌ازاندازه بزرگ نشان دهد، به همین دلیل انتخاب لباس سبک برای این نوع اندام مناسب‌تر است.

راهنمای خرید کفش ورزشی مردانه

اندام عضلانی
در انتخاب لباس برای اندام عضلانی لازم است به نکاتی دقت شود.

همچنین اگر شما فردی هستید که اندام عضلانی دارد، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که دقیقا سایز شما باشد، نه کم‌تر و نه بیشتر. چراکه لباس با سایز کوچک‌تر ممکن است بدن شما را مورد فشار قرار دهد و لباس با سایز بزرگ مانع از دیده شدن عضلات برجسته شما گردد. ازاین‌رو بهترین حالت زمانی است که از لباسی استفاده کنید که مناسب شما و یا به عبارتی فیت تن شما باشد.

انتخاب لباس‌های لش و گشاد اگرچه انتخاب خوبی برای موقعیت‌های غیررسمی و دوستانه است اما پیشنهاد می‌شود از لباس‌های نسبتا تنگ و یا به عبارتی سایز شده برای موقعیت‌های رسمی استفاده کنید.

بیشتر بخوانیداین لباس ها را در باشگاه بدن سازی نپوشید

جمع‌بندی

قطعا می‌دانید که انتخاب لباس متناسب با هیکل یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید لباس با آن روبه‌رو خواهید شد. همچنین امروزه تناسب‌اندام و داشتن اندام عضلانی به‌ویژه برای مردان به یکی از ویژگی‌های مهم تبدیل‌شده است که ساعت‌ها وقت و انرژی برای آن صرف می‌شود. در این نوشتار در خصوص پوشش مخصوص ویژه بدن‌های عضلانی نکاتی گفته شد که با استفاده از آن می‌توانید برای خرید و انتخاب بهترین لباس برای اندام عضلانی اقدام کنید. شما چه معیارهای دیگری را برای خرید لباس مخصوص فرد با هیکل عضلانی در نظر دارید؟

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه