پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای ورزش در خانه

بهترین اپلیکیشن های ورزشی
همه افراد وقت، بودجه یا حتی حوصله منظم باشگاه رفتن را ندارند. با این وجود حفظ تناسب اندام و یا کاهش وزن از اهداف مهم برای افراد است و دوست دارند و از راه‌های رحت‌تری به آن دست پیدا کنند. در سال‌های اخیر ورزش‌های آنلاین یا اپلیکیشن‌ های مختلف این نیاز را برطرف کرده‌اند و به شما کمک می‌کنند بدون رفتن به باشگاه یا حتی بدون تجهیزات خاص بتوانید ورزش کنید و تناسب اندام و سلامت خود را حفظ کنید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی را معرفی کنیم که قطعا به دردتان خواهد خورد، پس تا آخر این مطلب در بلاگ مل اند موژ با ما همراه باشید.

1. اپلیکیشن Seven – 7 Minute Workout

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ورزشی همین اپلیکیشن است که برنامه‌های تمرینی روزانه را برای تمام گروه‌های عضلانی اصلی شما فراهم می‌کند. فقط با چند دقیقه در روز، می‌توانید بدون نیاز به رفتن به باشگاه، ماهیچه بسازید و تناسب اندام را در خانه حفظ کنید. مهم این است که بدون نیاز به تجهیزات یا مربی، تمام تمرینات فقط با وزن بدن شما قابل انجام است. به علاوه این اپلیکیشن ورزش در خانه برای ایفون نیز مناسب است.
این برنامه دارای تمریناتی برای عضلات شکم، سینه، پاها، بازوها و باسن و همچنین تمرینات کامل بدن است. تمام تمرینات توسط متخصصان طراحی شده است. هیچ یک از آنها نیاز به تجهیزات ندارند و حتی اگر فقط چند دقیقه در روز طول بکشد، می‌تواند به طور موثر عضلات شما را تقویت کند. به علاوه روتین های گرم کردن و کشش به گونه ای طراحی شده‌اند که مطمئن شوید به روش علمی ورزش می‌کنید. با انیمیشن‌ها و راهنمای ویدیویی برای هر تمرین، می‌توانید مطمئن شوید که در طول هر تمرین از فرم مناسب استفاده می‌کنید.

2. اپلیکیشن Workout for Women: Fit at Home

این برنامه اپ ورزشی در خانه برای بانوان است و دارای تمرین‌های مختلف رایگان است که کمک می‌کند بدن خود را تمرین دهید، کالری بسوزانید و وزن کم کنید. از مزایای این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تمرینات سریع و موثر برای حداکثر چربی سوزی
  • کمک به کاهش وزن و بهبود سلامتی
  • دارای تمرینات با وزن بدن و بدون نیاز به تجهیزات
  • دارای تمرینات تناسب برای تمام اعضای بدن
  • دارای انیمیشن و راهنمایی ویدیویی که درست مانند مربی تمرین شخصی عمل می‌کنند
  • مناسب برای افراد مبتدی
  • به همراه روتین گرم کردن و سرد کردن
  • کمک به پیگیری پیشرفت کاهش وزن
  • قابلیت همگام سازی داده‌ها با Google Fit

بیشتر بخوانید: بهترین لباس‌ها و تجهیزات برای ورزش در خانه

برنامه ورزشی
با اپلیکیشن‌ های ورزشی می‌توانید رایگان و راحت در منزل ورزش کنید.

3. اپلیکیشن FitOn Workouts & Fitness Plans

FitOn دارای تمرینات مبتنی بر ویدیو بر اساس تقاضا است که توسط مربیان هدایت می‌شود و بسیاری از محتواها نیز رایگان است، بنابراین تعجبی ندارد که جزو بهترین اپلیکیشن های ورزشی است. می‌توانید تمرین‌ها را بر اساس مدت زمان، میزان شدت مورد نظر، یا نوع تمرینی که ترجیح می‌دهید، از جمله یوگا، باسن و ران، شکم، کشش و … پیدا کنید. اگر در حین تمرین از نمایشگر ضربان قلب متصل استفاده ‌کنید، در حین حرکت می‌توانید ضربان قلب خود را روی صفحه نمایش ببینید. همچنین یک قسمت امتیازات هم وجود دارد که در آن می‌توانید با سایر اعضا یا گروهی از دوستان رقابت کنید. با FitOn چیزهای زیادی از جمله تمام تمرینات ویدیویی را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. با این حال، برنامه‌های غذایی شخصی‌ شده و امکان اتصال به Fitbit یا Garmin سالانه ۹۹.۹۹ دلار برای یک حساب حرفه‌ای خرح برمی‌دارد.

اپلیکیشن Home Workout – No Equipment

از بهترین اپلیکیشن های ورزشی که بر اساس مطالعات علمی طراحی شده است تا حداکثر فواید ورزش را تنها با 7 دقیقه در روز به شما ارائه دهد. برای استفاده از این برنامه کافیست یک هدف و سطح تناسب اندام را انتخاب کنید و با تمرینات کوتاه و در عین حال موثر، راه تناسب اندام خود را شروع کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید در هر زمان و مکان بدون نیاز به تجهیزات ورزش کنید. حتی با این برنامه می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید تا تشویق و حمایت بیشتری داشته باشید. از مزایای دیگر این برنامه می‌توان به تمرینات متناسب با نیازها و ترجیحات هر فرد، عادت سازی ورزش، دسترسی به بیش از 200 تمرین و تنوع بالا اشاره کرد که قطعا برای شما موثر خواهد بود.

اپلیکیشن Thirty Day Fitness Challenges

این برنامه نیز برای همه افراد و در هر جایی عالی است. این اپلیکیشن که توسط یک مربی ورزش حرفه‌ای طراحی شده است، از لحاظ علمی نیز ثابت کرده که به تناسب اندام و سلامت کلی بدن کمک می‌کند. به علاوه این برنامه می‌تواند با کالری‌های سوزانده شده در برنامه گوگل فیت هماهنگ شود و دید خوبی از این لحاظ ایجاد کند. برنامه چالش سی روزه، با در نظر گرفتن نکات تناسب اندام مختلف شدت تمرینات را آهسته آهسته افزایش می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت با برنامه ادامه دهید و کم نیاورید. در عین حال هر بار نسبت به دفعه قبل کمی قدرتمندتر خواهید شد و البته به کاهش وزن نیز کمک می‌کند.

اپلیکیشن Lose Weight in 30 Days

اپلیکیشن کاهش وزن در 30 روز برای شما طراحی شده است تا به روشی سریع و ایمن وزن کم کنید و می‌توان آن را بهترین اپلیکیشن ورزشی برای لاغری نامید. این اپلیکیشن نه تنها تمرینات منظمی دارد، بلکه برنامه‌های غذایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. داده‌های تمرین و کالری را می‌توان با سایر برنامه‌های تناسب اندام مانند Google Fit همگام سازی کرد. این برنامه شامل تمرینات بازو، باسن، شکم و پا است تا به شما کمک کند وزن اضافی خود را کاهش دهید و بدن خود را شکل دهید. این برنامه هم مانند نمونه‌های قبل دارای راهنمای ویدیویی و انیمیشنی است تا تضمین شود حرکات را درست و به موقع انجام می‌‌دهید. همچنین می‌توانید پیشرفت کاهش وزن خود را در نمودارها دنبال کنید و کالری‌های خود را بشمارید. از آنجایی که شدت ورزش گام به گام افزایش می‌یابد، فراموش نکنید که هر سه روز یک بار استراحت کنید تا بدنتان بتواند خود را تنظیم کند.
ورزش در خانه
اپلیکیشن‌ های مخصوص ورزشی هر جا و در هر زمانی با کمترین تجهیزات قابل استفاده‌اند.

اپلیکیشن Six Pack in 30 Days – Abs Workout

اگر هدف شما از ورزش کم کردن چربی شکم و داشتن شکم شش تکه است ، این برنامه دقیقا برای شما طراحی شده و جز بهترین اپلیکیشن های ورزشی است. این اپ ورزشی برای ایفون و اندروید قابل دسترسی است و تمرینات آن برای تمام سطوح مناسب هستند، در نتیجه می‌توانید به راحتی آن‌ها را در خانه یا هر جا و در هر زمان انجام دهید. این اپلیکیشن دارای سطوح مختلف است که کمک می‌کند عضلات شکم خود را قدم به قدم تقویت کنید و چه مبتدی و چه حرفه‌ای باشید می‌توانید از آن لذت ببرید. به علاوه روش انجام صحیح حرکات نیز برای فرم صحیح آموزش داده می‌شود.

جمع بندی

استفاده از اپلیکیشن‌ های ورزشی یک راه ساده و موثر برای اضافه کردن ورزش و تحرک به برنامه روزانه شما خواهد بود. این اپلیکیشن‌ها در سال‌های اخیر بسیار پیشرفته‌تر شده‌اند و موارد مناسب دارای انواع تمرینات علمی، ویژگی‌های مختلف و متنوع و سطوح مختلف هستند که آن‌ها را به انتخابی ساده و رایگان برای ورزش تبدیل می‌کند. با استفاده از بهترین اپلیکیشن های ورزشی معرفی شده در این مقاله می‌توانید راه تناسب اندام خود را آغاز کنید و کم کم حرفه‌ای شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه