پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

برندهای معروف کفش در ایران و جهان

برند معروف کفش

کفش را می‌توان یکی از مهم‌ترین اختراعات بشر دانست. ازآنجاکه پا را به‌عنوان قلب دوم انسان می‌شناسند به همین دلیل باید به‌خوبی مراقبت شوند. بشر با پی بردن به این اهمیت کفش‌هایی را اختراع کرد که هم از پا محافظت کرده و هم به کارایی آن بیفزاید. این اهمیت ویژه باعث شد تعداد زیادی برند معروف کفش شکل بگیرد که به‌صورت اختصاصی بر طراحی و تولید کفش‌هایی با کارایی و کیفیت بالا تمرکز دارند. در این مقاله مل اند موژ قصد داریم 10 برند معروف کفش در جهان و ایران را موردبررسی قرار داده و با محصولات آن‌ها آشنا شویم.

معروف‌ترین برندهای کفش در جهان

شرکت و تولیدکنندگان بی‌شماری در دنیا و ایران وجود دارند که به‌صورت تخصصی به طراحی و تولید انواع کفش می‌پردازند. اما تعدادی از این تولیدکنندگان به‌عنوان برند معروف کفش در دنیا شناخته می‌شوند که کیفیت و کارایی تولیدات آن‌ها تضمین‌شده است. در ادامه با تعدادی از این برندهای معروف آشنا می‌شویم.

راهنمای خرید کفش ورزشی زنانه

برند معروف کفش
برندهای معروف کفش جهان را بشناسید

برند آدیداس

این برند معروف کفش در جهان را به جرأت می‌توان بهترین برند در حوزه تولید و طراحی کفش در جهان دانست. برند آدیداس یک برند آلمانی است که در تولید کاغذهای ورزشی AG، کفش‌های ورزشی، پوشاک و سایر لوازم ورزشی فعالیت می‌کند. شرکت آدیداس در سال 1949 میلادی توسط آدولف داسلر تأسیس‌شده است. این شرکت در سال‌های نخست شروع فعالیت خود را بر تولید کفش‌های ورزشی راحت متمرکز کرد. این کفش‌ها در کنار طراحی و ظاهر مینیمالیستی باقیمت مناسب عرضه می‌شدند که باعث شد این برند بتواند طرفداران زیادی پیدا کند.

برند نایک

این برند معروف کفش در جهان به‌عنوان یکی از برندهای موفق و پیشتاز در زمینه طراحی و تولید کفش و لباس‌های ورزشی شناخته می‌شود. در سال 1964 مربی تیم فوتبال دانشگاه اورگان آمریکا با مشارکت یکی از شاگردانش این شرکت را تأسیس کرد. لوگوی معروف این برند که شبیه علامت تیک است از الهه موفقیت در یونان الهام گرفته‌شده است. شعار معروف این برند نیز Just Do It انتخاب‌شده است. در حال حاضر این برند یکی از برترین‌ها در تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی در دنیا محسوب می‌شود. این برند توانسته با حمایت از رویدادهای مهم ورزشی در جهان و همکاری با ستارگان ورزشی جایگاه خوبی در بازار برای خود به دست آورد.

برند پوما

بازهم آلمان با یک برند معروف کفش در فهرست برترین‌ها حضور دارد. پوما یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی در دنیا است. این برند در سال 1924 توسط آدولف داسلر (مؤسس آدیداس) با مشارکت برادرس رودولف داسلر تأسیس شد. فعالیت‌های برند پوما در ابتدای تأسیس با تولید کفش و صندل‌های راحتی و مناسب برای استفاده روزمره آغاز شد. همین امر باعث شد که دو شرکت جداگانه آدیداس و پوما تأسیس شوند. خلاقیت در طراحی و تولید کفش‌های بادوام و باکیفیت از ویژگی‌های محصولات این برند است.

برند ریباک

این برند معروف کفش در جهان که به دلیل طراحی و تولید کفش‌ مخصوص پیاده‌روی مشهور است تابعی از آدیداس است. این برند از میان مردم کشورهای جنوبی آسیا محبوبیت زیادی دارد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب و همچنین تکنولوژی‌های روز دنیا در طراحی و تولید کفش از ویژگی‌های محصولات این برند جهانی است. درنتیجه محصولات باکیفیت این برند باعث می‌شود که افراد از ورزش کردن و فعالیت‌های روزانه لذت ببرند. استفاده از فریم مایع به‌جای لاستیک در تولید کفش از نوآوری‌های این برند به‌حساب می‌آید.

برند آسیکس

یک برند ژاپنی مشهور در تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی است که از سال 1949 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند فعالیت خود را با طراحی و تولید کفش‌های بسکتبال آغاز کرد. بعدها با گسترش فعالیت‌های خود و با شعار عقل سالم در بدن سالم به یک برند معروف کفش در دنیا تبدیل شد که طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند. یکی از نوآوری‌های که توسط این برند انجام‌شده تولید و عرضه کفش‌هایی است که کفه ژلی دارند. استفاده از این کفه مانع از انتقال ضربه و فشار به پاها در هنگام فعالیت می‌شود. این نوآوری توانست انقلابی در تولید کفش‌های ورزشی به وجود آورد.

راهنمای خرید کفش کتانی مردانه ارزان

برند معروف کفش
برندهای محبوب کفش در ایران

برندهای معروف کفش در ایران

به‌غیراز برندهای معرفی‌شده، برخی برندهای تولید کفش نیز وجود دارند که محصولات آن‌ها در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است. در میان این برندها، برند معروف کفش ایرانی نیز وجود دارد که با تولید محصولات باکیفیت، طرفداران زیادی جذب کرده است.

برند اسکیچرز

اسکیچرز یک برند معروف کفش آمریکایی است که به خاطر طراحی و تولید کفش‌های رانینگ و واکینگ (پیاده‌روی و دویدن) شهرت دارد. این برند که در سال 1992 فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز کرده ابتدا در حوزه محصولات مرتبط با فشن فعالیت می‌کرد. اسکیچرز بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های مخصوص دویدن و پیاده‌روی را تولید می‌کند. در تولید این کفش‌ها از بالشتک‌های تزریقی استفاده می‌شود که موجب افزایش دوام کفش خواهد شد. همچنین این بالشتک‌ها شوک‌های وارده حین راه رفتن و دویدن را جذب می‌کنند. درنتیجه فشارهایی که در هنگام دویدن به کف پا وارد می‌شود به کمر و زانو انتقال پیدا نمی‌کند.

برند کانورس

یکی از محبوب‌ترین برندهای کفش در ایران است که به نام آل استار شناخته می‌شود. این برند آمریکایی است و فعالیت خود را از سال 1917 میلادی آغاز کرده است. مدل‌های کتانی آل استار که امروزه در بین جوانان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارند در ابتدا در سال 1935 برای ورزش بدمینتون طراحی‌شده بودند. کم‌کم با استقبال از این کتانی‌ها توسط سلبریتی‌ها این مدل در دهه 70 در بین مردم به محبوبیت رسید. این کفش‌ها کلاسیک‌ترین نوع کتانی هستند که چشم‌بسته می‌توان آن‌ها را با لباس‌های متنوع ست کرد.

برند نیوبالانس

دیگر برند معروف کفش در دنیا که در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است یک برند آمریکایی است. نیوبالانس یکی از بهترین برندها در زمینه تولید کفش‌های کتانی، اسپرت و ورزشی در دنیا است. این برند که در سال 1906 تأسیس‌شده کفش‌های باکیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند سبک‌ترین و راحت‌ترین کفش‌های کتانی را تولید می‌کند که برای استفاده زمان پیاده‌روی و دویدن بهترین گزینه هستند.

برند فیلا

این برند معروف کفش در دنیا متعلق به کشور ایتالیا است که از سال 1942 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند در ابتدا کار خود را به‌عنوان یک شرکت نساجی شروع کرد. در ادامه با تغییر رویه توانست به یکی از بهترین برندهای تولید کفش‌های کتانی و اسپرت در دنیا تبدیل شود. این برند یکی از بهترین کفش‌های ورزشی برای ورزش‌های تنیس، فوتبال و دوومیدانی را دنیا طراحی و تولید می‌کند و در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد.

برند مل اند موژ

مل اند موژ یک برند ایرانی فعال در صنعت پوشاک است که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند با شناخت دقیق از سلیقه ایرانیان و ترکیب آن با ترندهای روز دنیا توانسته است محصولات زیبا و جذابی طراحی کند. در تولید محصولات این برند از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. این برند خوش‌نام ایرانی در کنار طراحی و تولید انواع لباس مردانه و زنانه، انواع کفش‌های کتانی و اسپرت مردانه و زنانه را نیز تولید می‌کند. این کفش‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای استفاده روزمره و پیاده‌روی و دویدن بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانیدتفاوت بین کفش ورزشی و کفش رانینگ

جمع‌بندی

کفش یکی از پراهمیت‌ترین پوشاک برای انسان است. به دلیل اهمیت نقش پاها در بدن،‌ افراد برای محافظت بهتر از پاهای خود در زمان خرید کفش نهایت دقت و حساسیت را به خرج می‌دهند. این میزان از اهمیت باعث شده است که رقابت تنگاتنگی بین برندها و تولیدکنندگان کفش در دنیا شکل بگیرد. تولیدکنندگان فعال در حوزه تولید کفش تلاش می‌کنند تا با طراحی و تولید کفش باکیفیت‌ در انواع مدل‌های مختلف بتوانند نام خود را به‌عنوان برند معروف کفش در جهان ثبت کنند. امروزه برندهای زیادی در این فهرست قرار دارند که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم. شما طرفدار کدام‌یک از این برندها هستید؟

از شما دعوت می‌کنیم برای خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه