پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

برندهای معروف لباس در جهان را بشناسید

برندهای معروف لباس
چیزی در مورد برندهای معروف لباس در جهان وجود دارد که افراد را جذب می‌کند. روزبه‌روز افراد بیشتری به طرفداران لباس‌های گران‌قیمت و به‌اصطلاح لباس‌های مارک‌دار می‌پیوندند و دلایل زیادی هم وجود دارد که چرا مردم اقلام مارک‌دار، به‌ویژه لباس‌ها را ترجیح می‌دهند. کیفیت، راحتی و طول عمر ازجمله این دلایل است، اما دلیل اصلی که افراد حاضرند چند صد دلار برای یک تیشرت ساده هزینه کنند بیش از همه به حس خاص و لوکس پوشیدن آن برمی‌گردد. اگر دوست دارید ۱۰ مورد از برندهای معروف لباس را بشناسید با ما همراه باشید.

معرفی معروف‌ترین و گرانترین برندهای معروف جهان

به نظر شما در بین برندهای معروف لباس جهان کدام گران‌تر هستند؟ احتمالا همه ما دوست داریم جواب این سوال را بدانیم. اینجا یک لیست ده‌تایی از معروف‌ترین برندهای لباس دنیا و گران‌ترین‌ها را آورده‌ایم:

گوچی  Gucci

این برند مد ایتالیایی که همین چندی بیش صدساله شد، در توسکانی فلورانس توسط گوچیو گوچی در سال 1921 تأسیس شد. گوچی اکنون 487 فروشگاه در سراسر جهان دارد و دارایی خالص آن حدود 15 میلیارد دلار است. گوچی علاوه بر لباس‌های رسمی مردانه و زنانه، برای ساعت‌ها، لباس‌های زیر زنانه، جواهرات، عینک‌ها و حتی لباس‌های لوکس کودک نیز شهرت دارد. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید کانیه وست و بیانسه هر دو از حامیان معروف لباس‌های لوکس گوچی هستند. لباس معروف پولک طلایی که بیانسه را با آن دیده‌اید گوچی بود و 12900 دلار قیمت داشت. ریحانا و هری استایلز را نیز می‌توان اغلب با برند گوچی دید.

شنل Chanel

این برند فرانسوی که توسط گابریل کوکو شنل در سال 1909 ایجاد شد، به خاطر کت‌وشلوارهای پشمی بوکل، عطرهای ظریف و کیف‌دستی‌های چرمی خود معروف است. طراحی‌های او کیفیتی جاودانه دارد که امروزه هنوز مد است. شنل یکی از اولین انقلابیونی بود که معتقد بود تجمل باید راحت باشد، در غیر این صورت، واقعاً لوکس نیست! این برند تا به امروز همچنان در خط مقدم برندهای لوکس و ممتاز نه‌تنها برای پوشاک، بلکه اکسسوری و عطر است. ارزش برند شانل بالغ بر 7 میلیارد دلار متعلق به نوه‌های پی‌یر ورتایمر است که اولین شریک تجاری کوکو شانل بود.

بربری Burberry

برند بربری با اصالت انگلیسی از برندهای معروف لباس این کشور است که تقریباً 11.5 میلیارد دلار ارزش دارد و همچنین یکی از برند‌های با اصالت و قدیمی است که در سال 1856 تأسیس شده است. برند توماس بربری به‌قدری باکیفیت است که به‌عنوان یکی از برندهای لباس خانواده سلطنتی نیز کاربرد دارد. بربری نه‌تنها در سراسر انگلستان و اروپا به فروش می‌رسد، بلکه در آسیا نیز حضور پررنگی دارد و کت‌های ترنچ و طرح‌های تارتان آن بسیار محبوب و موردعلاقه همگان هستند. جالب است بدانید یکی از کسانی که سبب شهرت فوق‌العاده بربری در طول قرن بیستم شد، کمد لباس ستاره سینما، آدری هپبورن بود، به‌طوری‌که یکی از ترنچ کت‌های مخصوص او در سال 2017 به قیمت نزدیک به 95000 دلار فروخته شد.

لویی ویتون louis Vuitton

لحظه‌ای که حروف اول «LV» را روی یک لباس یا کیف ببینید، می‌توانید برند لویی ویتون را تشخیص دهید (اگر مدل‌های فیک نباشد). لویی ویتون یک‌خانه مد لوکس فرانسوی است که در بین طبقه ثروتمند جامعه بسیار محبوب است و حتی می‌توان گفت جزو لیست پرفروش‌ترین برند لباس دنیا هم هست.
 اگرچه برند LV به‌عنوان یک تولیدکننده چمدان شروع به کارکرد، اما به‌سرعت وارد صنعت پوشاک شد کار خود را بیشتر و بیشتر گسترش داد. این برند طیف گسترده‌ای از مجموعه لباس‌های ست و آماده پوشیدن را برای مردان و زنان ارائه می‌دهد. از لباس‌های شیک گرفته تا کفش‌های لوکس را می‌توانید در لویی ویتون پیدا کنید، حتی اگر تیشرت معمولی برای‌تان 600 دلار خرج داشته باشد.
راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه
برندهای مطرح
لباس‌های برند و گرانقیمت به خریداران آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهند.

دیور Dior

دیور یکی از گران‌قیمت‌ترین برندهای پوشاک در جهان است که قیمتهای آن از 3000 دلار شروع می‌شود. بله درست شنیدید، درواقع دیور اولین برندی است که اولین بار لباس‌های سلطنتی و پرنسسی را برای زنان ثروتمند جامعه طراحی کرد.
مشاهیر مشهور ازجمله پرنسس دایانا دیور را برای لباس‌های نفیس و دست‌ساز آن ترجیح می‌دهند. لباس‌هایی وجود دارد که حدود 100-200 ساعت برای دوخت آن زمان صرف می‌شود تا ارزش بالای آن را نشان دهد. اگرچه دیور عمدتاً برای خانم‌ها شناخته‌شده است، اما کم‌کمک جای خود را برای لباس‌های مردانه نیز باز می‌کند.

ورساچه Versace

ورساچه یکی از برندهای معروف لباس گران‌قیمت است که هر فرد مشهوری حداقل چند لباس از آن دارد. ورساچه یک‌خانه مد لوکس ایتالیایی است که توسط جیانی ورساچه تأسیس شده است و تقریباً روی همه محصولاتش نشان نمادین سر مدوسا را که شخصیتی مربوط به افسانه‌های یونانی است، نشان می‌دهد.
این برند برای ساخت کت‌وشلوارهای چرمی خالص، لباس‌های مجلسی فرش قرمز و لباس‌های سفارشی خاص مشهور است. جنبه مهم لباس‌های ورساچه چاپ باروک است که جذابیت قدیمی و ماندگار را به شما می‌دهد. بسیاری از افراد مشهور در رویدادهای برجسته‌ای مانند اسکار، مت گالا و …، لباس‌های ورساچه خود را به رخ می‌کشند.

جورجیو آرمانی Giorgio Armani

جورجیو آرمانی برند همنام طرح معروف ایتالیایی جورجیو آرمانی است. این برند جهانی مد به دلیل حفظ انحصارطلبی خود در بین افراد جامعه محبوبیت زیادی دارد. راز موفقیت آن چیست؟ جلوتر از مد و زمان‌ خود ماندن. کالکشن جدیدی که از این برند می‌بینید بازتابی واقعی از زیبایی‌شناسی و حس آرمانی است.
درحالی‌که جورجیو آرمانی برند اصلی تولید لباس‌های اسکار و کت‌وشلوارهای گران‌قیمت است، سه برند فرعی دیگر در این گروه وجود دارد که شامل Emporio Armani،EA7 و A/X Armani Exchange هستند.

رالف لورن Ralph Lauren

از خدمت در ارتش گرفته تا تبدیل‌شدن به یک فروشنده و اکنون بودن در فهرست ثروتمندترین مردان جهان، رالف لورن راهی طولانی طی کرده است. رالف لورن شرکت خود را در سال 1971 با نشان پولو راه‌اندازی کرد و تی‌شرت‌های یقه دار با لوگوی نزدیک سینه به بازار عرضه کرد که تا به امروز محبوب و مشهور مانده‌اند.
این برند زیرمجموعه‌های هم دارد که در عطر، انواع اکسسوری لوکس مردانه و زنانه به همراه بخش‌های پوشاک کار می‌کنند. رالف لورن همچنین در فرش قرمز و برای لباس‌های معروفش برای بازیگران فیلم گتسبی بزرگ محبوبیت بسیار زیادی دارد.

دولچه و گابانا D&G

برند دولچه و گابانا در مقایسه با دیگر نام‌های بزرگ قدیمی در برندهای لوکس نسبتاً جدید است. این برند در سال 1985 توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا در ایتالیا آغاز به کارکرد و در به دست آوردن محبوبیت ثابت‌قدم بود.
 دولچه و گابانا مجموعه‌های لباس بافتنی را در سال 1987 آغاز کردند و دو خط جداگانه لباس‌زیر زنانه و لباس شنا نیز راه‌اندازی کردند که آن‌ها هم به‌شدت موفق بودند. لباس‌های آن‌ها در میان بازیگران زن هالیوود همواره محبوبیت بالایی داشته و مد روزترین لباس‌ها را برای آن‌ها فراهم می‌کرده است.  برند D&G درنهایت لاین عطر را نیز راه‌اندازی کردند که احتمالا نام آن‌ها را نیز شنیده‌اید.
راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه
لباس لوکس
یکی از بوتیک‌های لوکس جورجیو آرمانی.

جمع‌بندی

برندهای معروف لباس به‌شدت مورد تحسین افراد مشهوری هستند که توانایی خرید آن‌ها را دارند و طرح و مدل آن‌ها توسط بقیه هم کپی‌برداری مورداستفاده قرار می‌گیرند. برخی از برندهای لیست شده دارای ارزش خالص بالاتری نسبت به دیگران هستند، اما چیزی که بین همه آن‌ها مشترک است تولید لباس‌های فوق گران‌قیمت، لوکس و البته خاص است که کل دنیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حسی درخشان و خاص به استفاده‌کنندگان از آن‌ها می‌دهد.
همچنین از شما دعوت می‌کنیم خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه