پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

چه رنگ هایی با قهوه ای ست می شوند؟

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر

ترکیب رنگ‌ها با یک دیگر نیازمند دانش خاصی نیست اما مسئله‌ای است که کاملا به سلیقه افراد برمی‌گردد. رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های پرطرفدار در لباس و دکوراسیون ساختمان است. اما آیا شما از ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر آشنایی دارید؟ آیا تابه‌حال به‌درستی از مکمل رنگ قهوه‌ای در لباس و یا حتی دکوراسیون ساختمان خود استفاده کرده‌اید؟ همراه ما باشید تا ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر لباس و پوشاک آقایان و بانوان را بررسی کنیم.

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر در لباس

رنگ قهوه‌ای در میان لباس‌ها رنگی با تناژ گرم است و در فصل زمستان در پالتو‌ها و یا کاپشن‌ها بیشتر دیده می‌شود. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر تنوع بالایی دارد و به لحاظ روانشناسی این ترکیب همراه با حس آرامش و سکون است. اما شاید برای شما ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر  یک دغدغه باشد. ازاین‌رو بهتر است بدانید که رنگ قهوه‌ای در ساده‌ترین حالت با رنگ‌های کرم و نسکافه‌ای ست می‌شود و همچنین رنگ قهوه‌ای قابلیت آن را دارد که با رنگ‌های دیگر همچون سبز، آبی، قرمز، مشکی، نارنجی، زرد، قهوه‌ای سوخته و گاهی فیروزه‌ای و صورتی ست شود. ست کردن لباس قهوه ای با رنگ‌های متنوع کار سختی نیست و بیشتر به سلیقه افراد برمی‌گردد. اما برای آشنایی بیشتر ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر همراه ما باشید.

ست کردن رنگ قهوه ای

ست کردن رنگ قهوه‌ای و یا به عبارتی ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر اگرچه برای برخی از افراد دغدغه است. اما چندان کار سختی نیست. پالتوهای زمستانه، کاپشن‌ها، بوت و… همگی ازجمله پوشاکی هستند که اکثر در رنگ‌های قهوه‌ای تولید می‌شوند. ازاین‌رو اکثر رنگ‌های شاد مانند رنگ‌های کرم، نخودی، شیری، سفید و… که تناژ سفید دارند برای ترکیب با رنگ قهوه‌ای مناسب هستند. ازاین‌رو شما می‌توانید برای ست کردن رنگ قهوه ای لباس بیشتر به سلیقه شخصی خود در رنگ‌های شاد دقت کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در ست کردن می‌توانید به آن دقت کنید، طبع رنگ‌ها است. توجه به طبع هر رنگ و انتخاب طبع متضاد آن برای ست کردن می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند.

پیشنهاد برای ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ های دیگر

بااینکه ترکیب‌بندی رنگ‌ها تا حد زیادی به سلیقه‌ی افراد بازمی‌گردد، اما می‌توان جدول ترکیب‌بندی ازنظر زیباشناسی ارائه کرد.

  • ترکیب رنگ قهوه ای و آبی

رنگ آبی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که می‌تواند  در کنار قهوه‌ای زیبایی خود را نمایان کند. طیف رنگ آبی در تناژهای مختلف و ترکیب آن با رنگ قهوه‌ای به شما کمک خواهد کرد که بهتر دیده شوید. نکته مهم در خصوص ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر این است که مکمل اصلی رنگ قهوه‌ای رنگ آبی است. ازاین‌رو می‌توان گفت در بین تمام رنگ هایی که قابلیت ست شدن با رنگ قهوه ای را دارند، رنگ آبی مکمل اصلی رنگ قهوه‌ای می‌باشد. در نظر داشته باشید که ترکیب این دو رنگ، یعنی قهوه‌ای و آبی در میان مردان طرفداران بیشتری دارد.

  • ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ سبز

یکی از سوالات پرتکرار خصوصا در فصل زمستان آن است که پالتو قهوه ای با چی ست میشه؟ و یا بهترین رنگ ست با قهوه ای سوخته چه رنگی است؟ یکی از پیشنهادهایی که می‌توان برای ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر ارائه داد، رنگ قهوه‌ای و سبز است. باکمی دقت متوجه خواهید شد که شما بارها و بارها این رنگ را در طبیعت دیده‌اید و از زیبایی آن آگاه هستید. بنابراین ترکیب این دو رنگ در ترکیب رنگ قهوه‌ای ست زیبایی خواهد ساخت که از شدت تیره بودن رنگ قهوه‌ای نیز کم می‌کند و در پایان ترکیب چشم‌نوازی را ایجاد خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که رنگ قهوه‌ای دارای طبعی گرم و رنگ سبز دارای طبعی سرد می‌باشد و ترکیب این دو با یک دیگر کنتراست زیادی ایجاد می‌کند که به زیباتر شدن استایل شما کمک خواهد کرد.

راهنمای خرید خرید هودی زنانه

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر
قهوه ای یکی از رنگ های گرم است که در ارتباط با رنگ سبز می تواند شما را خوش پوش تر نشان دهد.
  • ترکیب رنگ قهوه ای با مشکی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که می‌توانید برای استایل قهوه‌ای خود به کار ببرید، رنگ مشکی است. رنگ مشکی به علت خنثی و تیره بودن می‌تواند زمینه‌ای برای بیشتر دیده شدن رنگ قهوه‌ای به‌حساب بیاید. ترکیب رنگ قهوه‌ای‌ با مشکی می‌تواند استایلی مناسب و بیزینسی برای شما رقم بزند. البته لازم است بدانید که اگر قصد ترکیب رنگ قهوه‌ای با مشکی را دارید بهتر است رنگ مشکی را در زیر رنگ قهوه‌ای و یا در قسمت پایینی استایل خود بکار ببرید.

  • ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ قرمز

یکی دیگر از رنگ‌های انرژی‌بخش و شاد که در ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر می‌توان به آن اشاره کرد، رنگ قرمز می‌باشد. رنگ قرمز به‌خصوص تناژ زرشکی آن ازجمله رنگ‌های هم‌جوار برای ترکیب شدن با رنگ قهوه‌ای است که باوجود طبع گرم هر دو می‌توانند ست جذابی را به شما هدیه دهند. لازم است بدانید که اگر رنگ زرشکی را به‌عنوان مکمل رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید بهتر است آن را در رنگ شال، پیراهن، بافت و یا اکسسوری‌های خود مثل ساعت استفاده کنید.

  • ترکیب رنگ قهوه ای با نارنجی _ زرد

یکی از رنگ‌هایی که می‌توان در جواب سوال مانتو قهوه ای سوخته با چی ست میشه معرفی کرد، رنگ نارنجی  یا زرد می‌باشد. رنگ نارنجی نیز مانند رنگ قرمز از رنگ‌های هم‌جوار قهوه‌ای است که رنگ زرد از شادی بیشتری برخوردار است. ترکیب رنگ قهوه‌ای با نارنجی در بین دختران جوان طرفداران بیشتری دارد و استایلی خاص را برای آنان شکل می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ زرد عسلی در ست‌های چرم عمومیت بیشتری دارد و در کنار هم ترکیبات رنگی سنتی زیبایی را می‌سازند که در چشم بسیاری از افراد خیره‌کننده است.

راهنمای خرید کفش ورزشی زنانه ارزان

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر
رنگ قهوه ای در کنار زرد می تواند استایلی شیک برای شما رقم بزند.
  • ترکیب رنگ قهوه‌ای با طوسی

یکی دیگر از رنگ‎‌های خنثی که می‌توان در زمینه ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر از آن نام برد، رنگ طوسی است که در کنار اکثر رنگ‌ها به‌خصوص رنگ قهوه‌ای زیبایی و جذابیت زیادی دارد.  ترکیب رنگ قهوه ای سوخته با طوسی نیز می‌تواند برای شما استایلی زیبا رقم بزند.

  • ترکیب رنگ قهوه‌ای با صورتی

صورتی یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار در بین بانوان است که می‌توان آن را با رنگ قهوه‌ای ترکیب کرد. رنگ صورتی به‌عنوان یکرنگ سرد و روشن شناخته‌شده است و در کنار رنگ قهوه‌ای که یک رنگ گرم و تیره می‌باشد، قادر است تضاد حرارتی فوق‌العاده‌ای ایجاد کند و به‌نوعی مکمل برای رنگ قهوه‌ای شناخته شود.

بیشتر بخوانیدچه رنگی با خردلی ست می‌شود؟

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید رنگ‌ها دنیای شاد و تیره مخصوص به خود را دارند که ترکیب‌ هر یک با دیگری می‌تواند زیبایی چشمگیری را در پوشاک و یا دکور خانه رقم بزند. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر ازجمله ترکیب‌هایی است که ممکن است برای عده‌ای از افراد چالش‌برانگیز باشد. در این نوشتار در خصوص ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر خصوصا ست کردن رنگ قهوه ای لباس و مانتو نکاتی بیان شد. امیدواریم با استفاده از این مقاله چالش شما را در خصوص ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر برطرف شود. همچنین نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید. ما از شنیدن و دیدن نظرات شما خوشحال می‌شویم!

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه