پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

بهترین لباس های مردانه برای باشگاه

لباس باشگاه مردانه

ورزش و سلامتی دو مفهوم بسیار صمیمی هستند که ارتباط تنگاتنگی با یک دیگر نیز دارند. درواقع آنچه سلامتی را برای فرد به ارمغان می‌آورد، ورزش و تغذیه سالم است. بدنسازی یکی از ورزش‌های محبوب است که امروزه بانوان و آقایان زیادی به انجام آن روی آورده‌اند. این ورزش استقامتی علاوه بر آن که سلامت بدن را ارتقا می‌دهد، زیبایی بدن و فرم گرفتن آن را نیز به دنبال دارد. لباس باشگاه مردانه یکی از موضوعات بسیار مهمی است که اطلاع یافتن از چگونگی و توجه به نکات مهم در هنگام خرید آن ضروری است. از این‌رو برای آگاهی از این نکات در خصوص لباس مردانه باشگاه همراه ما باشید.

انواع لباس ورزشی مردانه برای باشگاه بدنسازی

همان‌طور که می‌دانید و یا در محیط اطراف خود مشاهده کردید، لباس‌های ورزشی اغلب دارای چند جز اصلی مانند کفش ورزشی، شلوار ورزشی، پیراهن ورزشی، شلوارک، تی‌شرت ورزشی، سویشرت ورزشی و گرمکن هستند. تمامی این اجزا به صورت تکی و یا به صورت ست، لباس‌های ورزشی افراد ورزشکار را تشکیل می‌دهند.

اغلب ورزش‌ها لباس مخصوص به خود را دارند و بر اساس نوع همان ورزش طراحی شده‌اند. بدنسازی یکی از شاخه‌های ورزشی است که بر خلاف سایر ورزش‌های دیگر لباس خاصی را به خود اختصاص نداده است. اما لازم است هنگام خرید و یا استفاده از لباس برای باشگاه بدنسازی نکاتی رعایت شود. در واقع لباس مخصوص باشگاه بدنسازی لباسی است که در آن یکسری نکات به منظور سلامتی و راحتی ورزشکار مدنظر قرار داده شود. لباس مردانه باشگاه انواع مختلفی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد:

  • رکابی حرفه ای بدنسازی یا یک تیشرت ورزشی

در انتخاب لباس باشگاه مردانه باید به راحتی بدن در لباس بالا پوش و جنس آن دقت کنید. به همین دلیل لازم است رکابی یا تیشرتی خریداری شود که جنس پلی استری با ترکیب نخ دارد. از آنجایی‌که رکابی یا تیشرت نمونه‌ای از لباس مردانه باشگاه بدنسازی می‌باشد که فاقد آستین است به ورزشکار آزادی عمل بیشتری می‌دهد و مانع از گرم شدن بیش از اندازه بدن او خواهد شد.

  • شلوارک یا شلوار اسلش

یکی از نکته‌های مهمی که در خصوص خرید لباس مردانه باشگاه باید به آن دقت کنید، جذب تعریق است. لباس مناسب برای باشگاه بدنسازی لباسی است که علاوه بر راحتی، عرق بدن فرد را نیز جذب کند. ورزشکارانی که به پوشیدن شلوارک علاقه دارند می‌توانند از این محصول استفاده و راحتی بیشتری را تجربه کنند. استفاده از شلوار اسلش برای افرادی که علاقه‌ای به شلوارک ندارند نیز توصیه می‌شود. این دو محصول از جنس نخ پنبه تولید شده‌اند و در هنگام تمرین علاوه بر سبک و راحت بودن، جذب تعرق ناشی از تمرینات سنگین را به دنبال دارد.

  • کمربند بدنسازی حرفه‌ای

یکی دیگر از ملزومات لباس باشگاه مردانه کمربند حرفه‌ای برای انجام تمرینات است که اندام ورزشکار را به شکل هفتی و مناسب نشان می‌دهد و باعث می‌شود فرد فشار کمتری را در انجام تمرینات سنگین تحمل کند.

  • لگینگ

ورزشکارانی که فرم بدنی حجیمی خصوصا در پاها را با استفاده از بدنسازی به دست آورده‌اند می‌توانند از لگینک‌های ورزشی استفاده کنند. به عبارتی ممکن است پوشیدن شلوارهای اسلش، ماهیچه‌های فرم گرفته و خوش حالت پا را در زیر خود پنهان کنند. لگینگ یا لگ، نمونه‌ای از شلواری نازک و چسبان است که فرم بدنی ورزشکار را به خوبی نمایش می‌دهد.

برای خرید آنلاین لباس ورزشی بر روی لینک کلیک کنید.

 

لباس مردانه باشگاه
لباس ویژه باشگاه بدنسازی نه تنها سلامت فرد را به دنبال دارد او را در انجام فعالیت‌ها یاری می‌کند.

مدل لباس باشگاه مردانه را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

نکته‌ی مهمی که همیشه در خصوص خرید لباس وجود دارد، نوع مدل و طرح آن می‌باشد. لباس باشگاه مردانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازم است در هنگام خرید به نکاتی توجه داشت. برای مثال لباس مناسب برای بدنسازی آقایان باید تا حد قابل قبولی آزاد و رها باشد تا ورزشکار به طور راحتی در آن به فعالیت بپردازد. همچنین باید توجه داشت که زیبایی تنها بخشی از لباس است و باید به جنس آن نیز دقت کرد.

همچنین رنگ و طرح لباس ورزشی نیز از دیگر مواردی است که در هنگام خرید لباس مردانه باشگاه باید به آن توجه داشت. استفاده از رنگ‌های تیره در لباس ورزشی مردانه برای باشگاه مناسب‌تر است و داشتن طرح‌های ساده و زیبا بر روی آن انگیزه فرد را برای ورزش کردن بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: شلوارک ورزشی مردانه

نحوه خرید لباس باشگاه مردانه اینترنتی چطور است؟

امروزه تقریبا خرید بیشتر وسایل و ملزومات ورزشی به‌صورت آنلاین و یا اینترنتی امکان‌پذیر شده است. خرید لباس باشگاه مردانه نیز از این نوع ملزومات است که می‌توان از سایت‌های معتبر و معروف اقدام به خرید کرد. در واقع کاربران می‌توانند با بازدید از سایت‌های گوناگون و بررسی جنس، قیمت، طرح و… اقدام به خرید ست ورزشی مردانه برای باشگاه بدنسازی کنند.

جنس لباس مناسب مردانه برای باشگاه بدنسازی چطور باید باشد؟

همان‌طور که می‌دانید هر ورزشی لباس مخصوص به خود را دارد که راحتی و سلامتی را برای فرد ورزشکار به دنبال دارد. بدنسازی نیز از ورزش‌های قدرتی است که لباس خاصی برای آن طراحی نشده است. برای ورزش‌هایی مانند بدنسازی و فیتنس که بیشتر از ورزش‌های دیگر نیاز به تبادل هوا وجود دارد، بهترین نوع پارچه پیشنهادی ترکیب الیاف نخ و پلی‌استر می‌باشد. این نوع پارچه علاوه بر این که دوام بسیار بالایی دارد از تهویه بسیار خوبی نیز برخوردار است. علاوه بر جنس پارچه لباس مردانه باشگاه، نوع دوخت و تن خور آن نیز برای این نوع ورزش اهمیت دارد. نوع دوخت محکم و تن خور نسبتا آزاد، ورزشکار را در انجام تمرینات بدنسازی کمک می‌کند. در نظر داشته باشید که اغلب آقایان در باشگاه‌های بدنسازی از شلوارک استفاده می‌کنند، از این‌رو بهترین جنس برای شلوارک ورزشی ترکیب نخ و پلی استر و پارچه گلکسی است که معمولا تن خور آزادی دارند و آزادی عمل بیشتر در اجرای حرکات ورزشی را برای ورزشکار به دنبال دارد.

توجه داشته باشید که پارچه‌های تمام نخی برای لباس باشگاه مردانه مناسب نیستند؛ چرا که پارچه از جنس نخ پنبه رطوبت را کاملا جذب می‌کند و این ویژگی باعث رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها می‌شود و در ادامه بیماری‌های پوستی را برای فرد به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: خرید کفش ورزشی مردانه

لباس مردانه باشگاه
با انواع لباس مردانه باشگاه آشنا شوید و مزایای استفاده از آن ها را بدانید.

برای لباس مردانه باشگاه چقدر هزینه لازم است؟

شاید این سوال برای شما وجود داشته باشد که برای انتخاب و یا به عبارتی خرید ست لباس باشگاه بدنسازی مردانه چقدر هزینه لازم است؟ پاسخ به این سوال در واقع به انتخاب شما باز می‌گردد. انتخاب شما در خصوص لباس مردانه باشگاه تعیین کننده قیمت است و می‌تواند بر این اساس در دسته گران قیمت و یا ارزان قیمت قرار گیرد.

لباس ورزشی مردانه و یا لباس باشگاه مردانه در جنس‌های گوناگونی عرضه می‌شود که این جنس‌ها علاوه بر تنوع کیفیت، تنوع قیمت را نیز به دنبال دارند. از این‌رو بهتر است بدانید قیمت این نوع لباس با جنس پارچه ارتباط مستقیمی دارد. همچنین علاوه بر جنس، لباس باشگاهی مردانه در برندهای متنوعی عرضه می‌شوند که هر یک از این برندها می‌توانند قیمت این محصول را دستخوش تغییر کنند. همچنین لازم به ذکر است که نوع فروشگاه، رنگ و طرح و… همگی از جمله عواملی هستند که در قیمت این محصول تاثیر دارند.

بیشتر بخوانید: تیشرت ورزشی مردانه

جمع بندی

همان‌طور که گفتیم، لباس مردانه باشگاه اگرچه لباس خاصی نیست اما قوانین و نکات مخصوص به خود را دارد. توجه به این نکات باعث می‌شود فرد ورزشکار بهترین لباس ورزشی برای باشگاه خود را انتخاب کند و به وسیله آن راحتی و سلامت را برای خود رقم بزند. نظر شما برای انتخاب و استفاده از لباس باشگاه مردانه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه