پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

چه رنگی با خردلی ست می‌شود؟

رنگ ست با خردلی

وقتی به رنگ زرد خردلی نگاه می‌کنیم، نه رنگی روشن است و نه تیره. یک رنگ میانی است که هر خانمی می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند. اگر قرار بود رنگ‌ها را به ماه‌ها تقسیم کنند، خردلی رنگ پاییز می‌شد. این رنگ منادی یک فصل و هوایی تازه است. می‌توانید از تمامی طیف‌های این رنگ؛ از خردلی روشن تا خردلی تیره استفاده کنید و ببینید که چقدر به استایل شما شادابی می‌بخشد. با مل اند موژ همراه باشید تا درباره رنگ ست با خردلی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رنگهای سازگار با خردلی

ساده‌ترین رنگ برای ترکیب با خردلی سیاه است. تقریباً همه لباس‌های مشکی در کمد خود دارند، بنابراین هنگام ترکیب آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. به‌خصوص برای خانم‌هایی که دوست دارند ساده و شیک باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود. قهوه‌ای تیره، آبی، بورگوندی، عنابی، سبز تیره و سرمه‌ای از دیگر رنگهای ست و سازگار با خردلی است.

ست کردن رنگ خردلی با جین

جای آبی در قاب ترکیب رنگ خردلی نیز بسیار مهم است. رنگ آبی یک رنگ ست با خردلی است و از این دو هم در ترکیب‌های مردانه و هم در ترکیب‌های زنانه به‌راحتی و بدون فکر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. هارمونی زرد خردلی به‌خصوص با شلوار جین آبی و بلوز زرد خردلی ترجیح داده می‌شود. باید بگوییم که با رنگ‌های آبی تیره بسیار شیک‌تر به نظر می‌رسد. ست شلوار و دامن، ست بلوز و دامن، ست لباس گرمکن و ست لباس شب را می‌توانید با هارمونی رنگ زرد خردلی و جین آبی بسازید. برای مثال می‌توان از تیشرت زرد خردلی روی شلوار جین آبی استفاده کرد و یا برعکس از تیشرت آبی روی شلوار زرد خردلی استفاده کرد. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب ست بالاتنه، با درنظرگرفتن هماهنگی آن رنگ با رنگ پوست خود، انتخاب‌هایی را انجام دهید.

بیشتر بخوانیدرنگ سال 1401 چیست؟

طراحی لباس خردلی
طراحی لباس خردلی با ست جین

پیراهن و تیشرت خردلی

در بخش قبل‌تر گفتیم که می‌توان از تیشرت زرد خردلی روی شلوار جین آبی استفاده کرد، این ترکیب ترکیبی پرطرف‌دار، جذاب و همیشگی است. در کنار آن می‌توان رنگ مشکی را نیز امتحان کرد. مشکی را با هر رنگی ست می‌دانیم، اما ست آن با رنگ‌های پرانرژی و متضاد مانند خردلی بسیار دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن و تیشرت و حتی ژاکت زرد خردلی روی یک شلوار گشاد مشکی، ظاهری فوق‌العاده ایجاد کنید. هنگام ترکیب رنگ خردلی، باید از بین رنگ‌های سازگار انتخاب شود و از رنگ‌هایی استفاده شود که به زرد خردلی می‌آید. در میان رنگ‌هایی که به زرد خردلی می‌آیند، به نظر می‌رسد بورگوندی و عنابی بیشترین ارتباط را با زرد خردلی دارد. انتخاب پیراهن خردلی و ست آن با شلوار بورگوندی و یا عنابی قطعا ظرافت متفاوتی را به همراه خواهد داشت، به این فکر کنید.
ترکیب رنگ خردلی و طوسی
هنگام استفاده از خردلی و طوسی با هم تعادل را بیشتر به سمت طوسی بدهید. به‌این‌ترتیب انرژی خردلی را به آرامشی که طوسی ایجاد می‌کند اضافه می‌شود و به ست شما تحرک می‌بخشد. اگر به‌اضافه کردن رنگ‌های مختلف فکر می‌کنید، می‌توانید رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی و آبی را اضافه کنید.

ترکیب رنگ خردلی و سبز

وقتی صحبت از رنگ‌هایی می‌شود که با یکدیگر سازگار هستند، می‌توان رنگ‌هایی را که در یک چارچوب کنتراست قرار دارند و به لحاظ رنگی متضاد هستند را هم در نظر گرفت. هارمونی زرد خردلی و سبز ترکیبی ارائه می‌دهد که فوق‌العاده شیک به نظر می‌رسد و در هر محیطی استفاده می‌شود. اما نمی‌توانید از تمام سایه‌های سبز با زرد خردلی استفاده کنید و اگر استفاده می‌کنید، باید ست آن را بادقت زیادی انجام دهید. سبز خاکی اولین رنگی است که می‌توانید بدون تردید با زرد خردلی ست کنید.
به‌غیراز رنگ سبز خاکی، می‌توانید در هنگام ست با خردلی به‌راحتی از سبز تیره و سبز زمردی می‌توانید استفاده کنید. به‌خصوص اگر چشمان سبزی دارید، اگر در قسمت ترکیبی بالایی از رنگ سبز استفاده کنید، رنگ چشم شما بیشتر برجسته می‌شود.
هنگام استفاده از هارمونی زرد خردلی و سبز، نباید در رنگ زرد خردلی به‌خصوص در رنگ‌های سبز تیره زیاده‌روی کرد. ترکیبات سبز تیره زرد خردلی به طور مکرر به‌خصوص در ترکیب لباس‌های ورزشی و ترکیبات روزانه استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانیدچه رنگ هایی به هم می آیند؟ {راهنمای جامع ترکیب رنگ ها}

ست کردن لباس با اکسسوری خردلی رنگ

زمانی که خردلی با رنگ‌های صاف و هماهنگ ترکیب شود، ظرافت و لطافت کاملی به فرد می‌بخشد. خانم‌هایی که از آکسسوار خردلی رنگ استفاده می‌کنند، می‌توانند به‌راحتی از ترکیب آن با رنگ‌های بنفش، مشکی، آبی تیره، طوسی و سبز استفاده کنند. رنگ بنفش برای ست با اکسسوارهایی مانند گوشواره‌ها و کیف‌ها ترکیبی خیره‌کننده با خردلی ایجاد می‌کند. این همان موقعیتی است که به شما امکان می‌دهد سبک شخصی خودتان را بسازید!

پالتوی خردلی

اگر در مورداستفاده از زرد خردلی در محیط‌های رسمی‌تر صحبت کنیم، توصیه ما به جز رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، آبی تیره خواهد بود. می‌توانید لباس کوتاه و یا کلاسیک آبی و سرمه‌ای خود را با پالتوی خردلی و ژاکت‌های پشمی که به همان قد لباس ختم می‌شوند، ست کنید. هم در ست‌های مردانه و هم در ست‌های زنانه، برای انتخاب پالتو و رنگ ست با خردلی، آبی تیره و سرمه‌ای ترکیبی جذاب خواهد بود.

راهنمای خرید هودی مردانه ورزشی

پالتو خردلی
ست پالتو و بافت خردلی برای زمستان

خردلی و بنفش

بنفش یکی از رنگ‌های فرعی است. رنگ بنفش که یکی از رنگ‌هایی است که از ترکیب قرمز و آبی به وجود می‌آید. دارای تناژهای مختلفی مانند شرابی، آلویی و یاسی است. بنفش ترکیب خاصی با خردلی داراست و تناژ شرابی آن به‌ویژه زیباست. ست یک بلوز بنفش و یک دامن زرد خردلی بسیار شیک به نظر می‌رسد. با نگاهی به معنای رنگ بنفش و ارغوانی، اشراف و ثروت دیده می‌شود. به همین دلیل عموما در مدل‌های لباس شب بیشتر استفاده می‌شود.

خردلی و سفید

وقتی از زرد خردلی و سفید استفاده می‌شود، ترجیحاً به‌تنهایی استفاده کنید. چون معمولاً به رنگ سوم نیازی نیست. بااین‌حال، هنگام ست زرد خردلی با شرابی، خردلی با آبی تیره و خردلی با سیاه، می‌توان رنگ سفید را نیز به کار برد.
بااین‌حال توصیه می‌کنیم هم در ترکیب‌های زنانه و هم مردانه از زرد خردلی و سفید به‌تنهایی استفاده کنید. زیرا به‌خصوص در ترکیب‌های تابستانی، زرد خردلی و سفید شما را بی‌نقص جلوه می‌دهد.

خردلی و سیاه

می‌دانید که مشکی را با هر رنگی می‌توان ست کرد، اما ست آن با رنگ‌های پرانرژی و متضادی مانند خردلی بسیار دوست‌داشتنی است. تقریباً همه در کمد لباس خودشان لباس‌های مشکی دارند، بنابراین هنگام ترکیب آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. به‌خصوص برای خانم‌هایی که دوست دارند ساده و شیک باشند، ست سیاه و خردلی انتخاب مناسبی خواهد بود.

راهنمای خرید هودی زنانه جدید

سخن پایانی

رنگ فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در پاییز و زمستان با آن ست کنید زرد خردلی است. تن‌های روشن‌تر آن مژده بهار و تابستان است. خردلی در هر فصل اثر خود را می‌گذارد. می‌توانید از هر تنی از این رنگ، از روشن تا تیره استفاده کنید و ببینید که به استایل شما شادابی می‌بخشد. رنگ زرد در تابستان با لباس‌های شاد و تیشرت ست می‌شود، در زمستان نیز ترکیب آن به شیک بودن و جذابیت شما اضافه می‌کند. دلیل محبوبیت آن در فصل پاییز نیز به دلیل تجربه یک موقعیت احساسی است که با تبدیل طبیعت به این رنگ به‌دست‌آمده است.

همچنین از شما دعوت می‌کنیم برای خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه