پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

راهنمای ست کردن شلوار جاگر برای خانم ها و آقایان

شلوار جاگر
شلوار جاگر یکی از محبوب‌ترین و ترندترین مدهای اخیر است و در همه‌ی فروشگاه‌ها و پیج‌ها هم عکس شلوار جاگر را می‌بینید. البته این محبوبیت دلیل موجهی هم دارد: جذابیت و شیک به نظر رسیدن در عین راحتی. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با پوشیدن جاگر موردعلاقه خود شیک به نظر برسید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اما شاید بپرسید که چرا برای پوشیدن جاگر نیاز به راهنما داریم؟ زیرا اگر جاگر درستی را انتخاب نکنید یا آن را درست ست نکنید، ممکن است غیرطبیعی، نامرتب و آشفته به نظر برسید. اگر به خرید آنلاین لباس ورزشی علاقه‌مند هستید با ما همراه باشید.

شلوار جاگر چیست؟

جاگرها تنها یکی از انواع مختلف شلوارهای ورزشی هستند. آن‌ها را جاگر می‌نامند زیرا طراحی اصلی و تناسب آن برای خنک نگه‌داشتن شما در حین دویدن (jogging) بوده است. به همین دلیل هم نام آن جاگر (تلفظ شلوار جاگر به صورت jaa•gr است) شد و روی آن مانده است. جاگر از مهم‌ترین ویژگی‌های جاگر این است که معمولاً به فردی که آن‌ را می‌پوشد، دامنه حرکتی بالایی می‌دهد که باعث می‌شود راحت‌تر حرکت کند، بدود یا در کل فعالیت داشته باشد.  البته که حالا دیگر جاگر تنها برای دویدن نیست و استفاده‌های بسیار بیشتری پیداکرده است.
جاگر معمولاً از پارچه‌ای سبک و نازک ساخته می‌شود و از گرم شدن بیش‌ازحد بدن جلوگیری می‌کند. جاگر یکی از متنوع‌ترین شلوارهای راحت است که همه‌ی افرادی که می‌خواهند شیک باشند و درعین‌حال راحت هم باشند می‌توانند از آن بهره ببرند.

فرق شلوار جاگر و اسلش چیست؟

فرق شلوار جاگر و اسلش در این است که جاگر به‌طورمعمول استایل فیت‌تری دارد، درحالی‌که شلوارهای گرمکن و اسلش گشادتر و آزادتر هستند. البته هر دوی این شلوارها عمدتاً برای اهداف ورزشی به وجود آمدند و نوع پارچه آن‌ها در خیلی از موارد مشابه است. علاوه بر این‌ها، جاگر کمی خنک‌تر و نازک‌تر است درحالی‌که تنوع شلوارهای اسلش بالاست و شلوارهای گرم‌تر نیز می‌توانید بین آن‌ها پیدا کنید. درنهایت شلوار جاگر این روزها جای خود را در استایل‌ روزمره نیز پیدا کرده و مدل‌‌های شلوار جاگر به‌شدت متنوع و زیبا هستند.
جاگر و اسلش
شلوار جاگر و اسلش با هم متفاوت هستند

انواع شلوار جاگر کدام ها هستند؟

در این بخش نگاهی خواهیم انداخت بر مدل های شلوار جاگر تا در هنگام خرید، انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.
جاگر ورزشی
این مدل همان جاگر کلاسیک و اولیه‌ای است که برای دویدن ساخته شده بود. البته حتی این مدل از جاگر هم نسبت به مدل اولیه تغییرات زیادی داشته است. مثلا هم نازک‌تر شده و قابلیت تنفس بیشتری دارد، هم درعین‌حال انعطاف‌پذیری کامل دارد . به‌راحتی می‌توانید با آن فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهید. این جاگرها معمولا از پارچه‌های اکتیو و ورزشی رطوبت‌گیر و قابل‌تنفس ساخته می‌شوند.
جاگرهای روزمره
این می‌تواند بهترین و فراگیرترین گزینه‌ای باشد که هر شخصی باید آن را در کمد لباس خود داشته باشد. با جاگرهای روزمره می‌توانید به خرید بروید، بچه‌ها را از مدرسه برگردانید یا به یک دورهمی کوچک در کافه بروید و در عین راحتی شیک هم به نظر برسید. جاگرهای روزمره بیشتر اوقات از پنبه و پشم ساخته می‌شوند و در عین لطافت فیت مناسبی هم دارند. چه به دنبال شلوار جاگر زنانه و چه شلوار جاگر مردانه باشید، می‌توانید مدلی مناسب را در این زمینه پیدا کرده و از آن بهره ببرید.
جاگرهای شیک و رسمی
این آوانگاردترین و جالب‌ترین نوع جاگر است که کم‌کم جای خود را در استایل‌ها پیدا می‌کند. این مدل معمولا از پارچه‌های رسمی‌تر مانند کتان و جین یا پارچه‌‌های نازک ساخته می‌شود و برخلاف بقیه جاگر‌ها فیت تنگ‌تر و قالب بدن‌تری دارند. می‌توانید آن‌ها را در بیرون رفتن با دوستان، مهمانی‌ها و جلسات غیررسمی بپوشید و شیک و روی مد به نظر برسید.

ست کردن شلوار جاگر

با توجه به فرم‌های مختلف و جنس‌های مختلف، دستمان هم در استایل کردن آن باز است و با انواع لباس‌ها می‌توانیم آن را امتحان کنیم. اگر دوست دارید یک استایل شیک و جذاب را با جاگر تجربه کنید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
ست هودی و شلوار جاگر
احتمالا اولین چیزی که با جاگر به ذهنتان می‌رسد هودی است. این استایل که امسال به‌شدت مد بود، ظاهری راحت و البته ترندی و شیک به شما می‌دهد که چه برای فعالیت و چه برای خیابان‌گردی ایده‌آل است. برای این کار می‌توانید حتی ست‌ جاگر و هودی را خریداری کنید، یا این‌که آن‌ها را به‌صورت جدا ست کنید. یک انتخاب دیگر هم استفاده از دورس به‌جای هودی است، مخصوصا اگر بخواهید روی آن یک کاپشن یا پافر کلاه‌دار بپوشید.
با جاگر شیک شوید
اگر همان‌طور که گفتیم یک جاگر با فیت اندامی و باریک را انتخاب کنید، خیلی راحت و با پوشیدن یک پیران یا کت می‌توانید استایل خود را از این رو به آن رو کنید و تیپی رسمی و باکلاس اما درعین‌حال راحت خواهید داشت.
تی‌شرت داخل جاگر
می‌تواند تیشرت یا بلوز خود را به داخل جاگر ببرید و کمر آن را نمایان کنید. این یکی از ترندی‌ترین استایل‌های این روزهاست که احتمالا آن را زیاد هم دیده‌اید. هم ظاهری خوب دارد و هم با توجه به فاق بلند بودن جاگر‌ها، قدتان بلندتر دیده می‌شود.
جاگر با کت جین
اگر دوست دارید استایل خود را اسپرت و راحت نگه دارید و درعین‌حال آن را یک درجه شیک‌تر هم کنید، یک کت یا کاپشن جین می‌تواند انتخابی عالی باشد. می‌توانید این کت را روی هودی بپوشید یا یک تیشرت را برای زیر آن انتخاب کنید.
ست با جاگر
با شلوار جاگر می‌توان استایل‌های مختلفی ساخت.

در خرید شلوار جاگر چه چیزی مهم‌تر است؟

این‌که هنگام خرید جاگر چه مدلی را انتخاب می‌کنید بیش از همه به کاربرد شما بستگی دارد. به‌عنوان یک قاعده کلی، هر چه قسمت ساق و ران‌های جاگر فیت‌تر باشد، فیت مناسب‌تری هم دارد و رسمی‌تر است. در مقابل مدل‌های گشاد برای ورزش مناسب‌ترند.
به سراغ جاگرهای فیت بروید
همان‌طور که گفتیم عمده تفاوت جاگر و شلوار ورزشی یا اسلش این است فیت و اندامی‌تر بودن آن است. هنگام خرید جاگر بهتر است از مدل‌های خیلی گشاد و ضخیم پرهیز کنید، زیرا آن‌ها می‌توانند هم پایین‌تنه‌تان را بزرگ جلوه دهند و هم این‌که از ظاهر رسمی خارج شده و بیش‌ازحد ورزشی و گشاد به نظر می‌رسند.
قسمت مچ پا را بررسی کنید
مچ پای کشی ویژگی مهم جاگر است. وقتی جاگر را می‌پوشید این قسمت باید دقیقا روی مچ شما فیت شود. اگر تنگ‌تر باشد اذیتتان می‌کند، اما اگر کاملا روی مچ سفت نشد بدانید که یا سایز اشتباهی را انتخاب کرده‌اید یا الگوی شلوار جاگر موردنظر، مناسب شما نیست.

جمع‌بندی

کمر کشی، فیت مناسب و درعین‌حال راحت در قسمت باسن و ران‌‌ها و باریک شدن در قسمت ساق و درنهایت مچ‌های کشی از ویژگی‌های بارز جاگر‌ها هستند. این شلوارهای دوست‌داشتنی حالا در انواع جنس‌ها و پارچه‌ها ساخته می‌شوند. از جاگر می‌توانید چه در فعالیت‌های روزمره، در حین دو و فعالیت، یک دورهمی دوستانه و خیابان‌گردی و حتی در مواردی با لباس‌های شیک و کفش پاشنه‌بلند هم استفاده کرده و حس راحتی و درعین‌حال شیک بودن را به خود هدیه دهید.

از شما دعوت می‌کنیم جهت خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه