پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

10 دستور معجزه‌گر برای دتاکس واتر لاغری

دتاکس واتر لاغری

در دنیای مدرن امروز که تحرک بدنی افراد کمتر از گذشته شده است، بسیاری از افراد از اضافه وزن و چاقی رنج می‌برند و همواره به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند به وزن ایده‌آل و تناسب اندام دست پیدا کنند. مصرف دتاکس واتر لاغری یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به افزایش چربی‌سوزی در بدن و در نهایت کاهش وزن و دستیابی به تناسب اندام کمک کند. دتاکس واترها نوشیدنی‌های طبیعی هستند که فرایند چربی‌سوزی و سم‌زدایی را در بدن تشدید کرده و از این طریق در کاهش وزن نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. با ما در بلاگ مل اند موژ همراه باشید تا در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دتاکس واتر چیست؟

آب سم زدا یا دتاکس واتر لاغری ترکیبی است که از آب به همراه میوه‌ها و سبزیجات مختلف تشکیل شده است. این ترکیب به دلیل تأثیر زیاد در لاغری و کاهش وزن این روزها از طرفداران زیادی برخوردار است. دتاکس واترها به راحتی به صورت خانگی قابل تهیه هستند و افراد می‌توانند در تهیه آن‌ها از مواد تازه و طبیعی استفاده کنند.

انواع دتاکس واتر به راحتی در منزل به وسیله میوه‌ها و سبزیجات مختلف قابل تهیه هستند و می‌توانند به پاکسازی کبد و کاهش استرس و فشار کلیه کمک کنند. مصرف این نوع نوشیدنی‌ها می‌توان به قلیایی سازی بدن، دفع سموم، بهبود کیفیت و شادابی پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

بیشتر بخوانید: بعد از ورزش چی بخوریم تا چاق شویم؟

دتاکس واتر لاغری

انواع دتاکس واتر برای لاغری

با افزودن میوه‌ها و سبزیجات طبیعی و معطر به آب می‌توان به راحتی انواع دتاکس واتر برای لاغری را تهیه کرده و خود را بیش از پیش به نوشیدن آب، این مایه حیات ترغیب کرد. مصرف آب و این نوع نوشیدنی‌ها باعث بهبود سلامتی بدن شده و آب مورد نیاز سلول‌های بدن را تأمین می‌کند.

  • دتاکس واتر لاغری پرتقال و خیار

برای تهیه این دتاکس واتر لاغری به دو عدد پرتقال، دو عدد خیار و آب و یخ به میزان لازم نیاز دارید. در قدم اول خیارها و پرتقال‌ها را به صورت حلقه‌ای برش دهید. سپس در یک ظرف مناسب حلقه‌های خیار و پرتقال را به صورت لایه به لایه بچینید.

در انتها کافی است تا به برش‌های خیار و پرتقال در ظرف آب و یخ را اضافه کرده و آن را به مدت حداقل دو ساعت یا حداکثر یک شب درون یخچال قرار دهید تا آب به خوبی طعم بگیرد و برای مصرف و نوشیدن آماده شود.

  • دتاکس واتر لاغری خیار و نعنا

طرز تهیه دتاکس واتر لاغری با خیار و نعنا به این صورت است که دو عدد خیار با پس از شستشو به صورت حلقه‌ای برش می‌زنیم. در ادامه یک عدد لیموترش را نیز به صورت حلقه‌ای برش می‌دهیم.

پس از برش دادن لیموترش و خیار، مواد را به همراه برگ تازه نعنا به صورت لایه لایه درون یک لیوان یا پارچ قرار می‌دهیم. در پایان آب را به مواد اضافه کرده و آن را به مدت 1 تا 2 ساعت درون یخچال قرار می‌دهیم تا به خوبی مزه‌دار شده و برای مصرف آماده شود.

  • دتاکس واتر لاغری پرتقال و لیمو

برای تهیه این دتاکس واتر لاغری در منزل به دو عدد پرتقال، یک عدد لیموترش، برگ تازه نعنا، آب و یخ نیاز دارید. در قدم اول پرتقال‌ها و لیموترش را به صورت حلقه‌ای برش دهید. برگ‌های تازه نعنا را به خوبی با آب سرد بشوئید. سپس همه مواد یعنی پرتقال، لیموترش و نعنا را درون یک پارچ یا لیوان بزرگ به صورت لایه لایه بچینید.

برای تهیه این دتاکس واتر خانگی بسیار مفید کافی است در مرحله آخر، آب و یخ را به سایر مواد اضافه نمایید. برای مصرف این دتاکس واتر لاغری، بهتر است آن را به مدت 2 ساعت یا یک شب درون یخچال قرار دهید تا آب به خوبی مزه‌دار شود و سپس آن را بنوشید.

  • دتاکس واتر لاغری پرتقال و دارچین

بهترین دتاکس برای لاغری است که به لطف وجود دارچین سرشار از منگنز بوده و می‌تواند متابولیسم و سوخت و ساز بدن را بهبود ببخشد. برای تهیه این دتاکس واتر لاغری به پرتقال، چوب دارچین و آب و یخ نیاز دارید.

طرز تهیه این دتاکس واتر بسیار ساده بوده و کافی است که پرتقال‌ها را به صورت حلقه‌ای برش دهید و آن‌ها را به همراه یک عدد چوپ دارچین در داخل آب و یخ قرار دهید. برای مصرف و مزه‌دار شدن آب، کافی است آن را به مدت نیم ساعت درون پخچال قرار دهید و پس از این مدت آن را بنوشید.

  • دتاکس واتر لاغری جینسینگ

جینسینگ یک ریشه گیاهی است که از خواص درمانی زیادی برخوردار است و برای کاهش استرس، کاهش وزن و پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید است. برای تهیه این دتاکس واتر لاغری به ریشه گیاه جینسینگ، دارچین و عسل نیاز دارید. همه این مواد را درون آب ریخته و مدت زمانی اجازه دهید تا آب طعم‌دار شود و سپس آن را به عنوان یک دتاکس واتر عالی برای لاغری و چربی‌سوزی بنوشید.

  • دتاکس واتر لاغری جعفری

دتاکس جعفری یک دتاکس واتر چربی سوز شکم است که از طریق تسریع متابولیسم بدن، باعث لاغری و کاهش وزن می‌شود. برای تهیه این دتاکس واتر لاغری به برگ‌های تازه جعفری، لیموترش و برگ نعنای تازه به همراه آب نیاز دارید.

ابتدا لیموترش را به صورت ورقه‌ای برش داده و آن را به همراه برگ‌های تازه جعفری درون آب بریزید و اجازه دهید برای مدت زمان مشخصی بماند تا آب طعم‌دار شود. برای بالا بردن میزان چربی‌سوری و طراوت و تازگی این نوشیدنی می‌توانید چند برگ نعنای تازه نیز به آب اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ میان وعده سالم برای کاهش وزن

دتاکس واتر لاغری

  • دتاکس واتر لاغری چای سبز

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی‌های چربی‌سوز است که می‌تواند به صورت گرم یا سرد مورد استفاده قرار بگیرد. برای تهیه این دتاکس واتر لاغری به آب سودا، آب جوشیده، لیموترش و چند قاشق چای سبز دم کرده نیاز دارید. کافی است همه این مواد را درون آب ریخته و برای مدتی اجازه دهید تا آب به خوبی طعم‌دار شود و سپس آن را مصرف کنید.

  • دتاکس واتر لاغری چند میوه

طرز تهیه دتاکس واتر چند میوه به این صورت است که یک فنجان هندوانه خرد شده را همراه با آب لیموی تازه، نصف پرتقال حلقه شده و خیار حلقه شده درون آب ریخته و به مدت یک شب درون یخچال قرار می‌دهیم تا آب به خوبی طعم‌دار شود.

  • دتاکس واتر لاغری خربزه

برای تهیه این دتاکس واتر لاغری به خربزه، طالبی، خیار و آب نیاز دارید. ابتدا خیار، طالبی و خربزه را خرد کرده و درون یک پارچ یا لیوان بزرگ بریزید. در آخر آب را به میوه‌های خرد شده اضافه کنید و اجازه دهید نوشیدنی به مدت دو ساعت در یخچال بماند تا آب به خوبی طعم‌دار شده و آماده مصرف شود.

  • دتاکس واتر لاغری زردآلو

برای تهیه این دتاکس واتر تابستانی به زردآلو، آلبالو، لیموترش و آب و یخ نیاز دارید. ابتدا زردآلوها و لیموترش را برش داده و هسته‌های آلبالو را جدا کنید. سپس میوه‌ها را به صورت لایه لایه درون پارچ یا لیوان ریخته و در آخر آب و یخ را به آن اضافه کنید. پس از قرار دادن نوشیدنی به مدت 2 ساعت درون یخچال می‌توانید آن را مصرف کنید.

فواید دتاکس واتر

دتاکس‌ واتر لاغری یک نوع نوشیدنی طبیعی است که فواید زیادی برای بدن دارد. مصرف این نوشیدنی‌های می‌تواند به کاهش وزن، سم‌زدایی بدن، تنظیم سطح pH خون، بهبود عملکرد سیستم گوارش، بهبود عملکرد و تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود خلق و خوی افراد، افزایش میزان انرژی بدن و بهبود سلامت و رنگ پوست کمک کند.

بیشتر بخوانید: قبل از تمرین بدن سازی چی بخوریم؟چی نخوریم؟

جمع‌بندی

بدون شک آب، سالم‌ترین و مفیدترین نوشیدنی در دنیا است که حیات و ادامه زندگی تمام موجودات به آن بستگی دارد. بی طعم بودن آب شاید دلیل باشد که مصرف آن برای خیلی از افراد جذابیت زیادی نداشته باشد. دتاکس واتر لاغری نوعی نوشیدنی بر پایه آب است که با اضافه کردن یک سری مواد طبیعی مانند میوه‌ها و سبزیجات طعم و بوی بهتری به آب می‌بخشد تا جذابیت بیشتری برای مصرف پیدا کند. این نوشیدنی‌ها علاوه بر تأمین آب مورد نیاز سلول‌های بدن می‌توانند در سم‌زدایی و چربی سوزی نقش مهم و اساسی ایفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه