پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

با انواع تیشرت مردانه آشنا شوید

انواع تیشرت مردانه
از اولین بارهایی که تیشرت که در اوایل دهه 1800 طراحی و پوشیده شد، تاکنون راه طولانی را پیموده است و اشکال مختلفی به خود گرفته است. حالا دیگر تیشرت یک انتخاب محبوب و همیشگی است که تقریبا امکان ندارد چند مدل از آن در کمد افراد وجود نداشته باشد. اما آیا با انواع تیشرت آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید چه مدل تیشرتی به چه بدنی می‌آید و چگونه می‌توان آن را استایل‌ کرد؟ در این مقاله با مل اند موژ همراه باشید.

معرفی انواع تیشرت مردانه

بااینکه معمولا به انواع یقه تیشرت مردانه دقت نمی‌کنیم و همه آن‌ها برایمان یکسان به نظر می‌رسند، حالا می‌توانیم اسم انواع تیشرت مردانه را یاد بگیریم و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

تی‌شرت یقه گرد ساده

تیشرت یقه گرد ساده با یقه گرد و دایره‌ای مشخص می‌شود. این مدل رایج‌ترین تیشرت است و همه چندتایی از آن را در کشوی لباس خود دارند. این تی‌شرت برای مردانی با صورت‌های بلند یا باریک و شانه‌های شیب‌دار مناسب هستند. دلیل آن‌هم این است که یقه گرد به ایجاد تعادل با صورت باریک کمک می‌کند و باعث می‌شود شانه‌ها گردتر به نظر برسد و یک‌جورهایی چهارشانه‌تر به نظرخواهید رسید.
راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه
تیشرت ساده
تیشرت‌های ساده یقه گرد بسیار محبوبند و با هر استایلی ست می‌شوند.

تیشرت یقه هفت

دومین پیراهن پرکاربرد و رایج در کمد آقایان تیشرت یقه هفت است. هدف از تیشرت یقه هفت این است که پارچ تیشرت هنگام پوشیدن پیراهن از بالا بیرون نزند. اگرچه پوشیدن یقه گرد زیر پیراهن نیز برای مردان رایج است، اما یقه هفت می‌تواند حواس‌پرتی کمتری ایجاد کند و ظاهر مرتب‌تر و شیک‌تری به شما ببخشد.
این نوع تیشرت سبب می‌شود ظاهر بدن لاغرتر به نظر برسد و برای افراد با صورت گرد نیز پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود.

تیشرت پولو

تیشرت یقه دار یا تیشرت پولو از انتخاب‌های محبوب برای کسانی است که راحتی و زیبایی را در کنار هم می‌خواهند. جالب است بدانید این نوع تیشرت اولین بار زمانی معروف شد که گلف بازها شروع به پوشیدن آن‌ها کردند تا ظاهر حرفه‌ای‌تری حین بازی داشته باشند. تیشرت مردانه یقه دار ظاهری رسمی و شیک به شما می‌دهد و مهم‌تر از آن برای تمام سنین شیک و مناسب است. همچنین از آن‌هم در موقعیت‌های معمولی و هم در موقعیت‌های رسمی حتی جلسات و مهمانی‌ها می‌توانید بهره ببرید.

تیشرت دکمه‌دار

تی‌شرت‌ یقه Y یا دکمه‌دار درواقع یک‌جورهایی مرز بین تی‌شرت ساده و یقه گرد هستند که می‌توانید به انتخاب یک دکمه بالا را باز بگذارید یا ببندید. این مدل یقه باعث می‌شود تیشرت شما از سادگی مطلق دربیاید و کمی با جزئیات‌تر باشد. تیشرت دکمه‌دار برای مردان عضلانی و کسانی که بالاتنه برجسته و ورزیده دارند یک انتخاب عالی به نظر می‌رسد زیرا عضلانی بودن را برجسته‌تر می‌کند و سبب می‌کند این ویژگی بیشتر به چشم برسد. تیشرت یقه Y در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و البته که مدل‌های ساده با رنگ‌های معمول کاربردی‌تر هستند زیرا در تمام موقعیت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

تیشرت یقه رگلان

در این مدل تی‌شرت آستین‌ها با استفاده از درز مورب به‌جای درز مستقیم به سمت بالا و پایین به تی‌شرت متصل می‌شوند و ظاهری متمایز به تی‌شرت رگلان می‌دهند که به آن معروف است. جالب است بدانید سبک تیشرت راگلان به افتخار افسر ارتش بریتانیا لرد راگلان نام‌گذاری شده است که کتی با آستین بریده می‌پوشید تا بتواند دامنه حرکت  بیشتری برای استفاده از شمشیر خود در نبرد داشته باشد. تیشرت مردانه آستین‌بلند هم می‌تواند به این روش دوخته شود و ظاهر زمستانی و زیبایی داشته باشد.

تی‌شرت لانگ

تیشرت‌های لانگ اولین بار از برندهای اسکیت محبوبیت پیدا کردند و به‌آرامی ازآنجا به لباس‌های خیابانی مدرن راه یافتند. تیشرت لانگ یک تیشرت یقه گرد است که تاکمی بالای زانو کشیده می‌شود و روی قسمت پایین ران‌ها قرار می‌گیرد. خیلی اوقات هم یک خط بلند در کناره‌ها یا پشت این نوع تیشرت دیده می‌شود. برای استایل، تیشرت‌های لانگ معمولاً با شلوار جین گشاد، کلاه بیسبال و کفش‌های کتانی پوشیده می‌شوند. بنابراین این تیشرت چندان برای ملاقات‌های رسمی یا مجلسی مناسب  نیست و هر استایلی را نمی‌توانید با آن بسازید، اما اگر به این سبک‌ها علاقه‌مندید قطعا انتخاب جذابی خواهد بود.

تیشرت جیب‌دار

تیشرت‌های جیب‌دار از اسم‌شان پیداست که چه ویژگی خاصی دارند و معمولاً دارای یک جیب منفرد در سینه چپ هستند. این تی‌شرت‌ها معمولاً در طرح‌های ساده و تک‌رنگ یا در سبک‌هایی که جیب رنگ یا الگوی متفاوتی از بقیه تیشرت دارد عرضه می‌شوند. برخی تیشرت‌های جیبی را برای روزمره و برخی برای موقعیت‌های کمی خاص‌تر می‌پسندند.

تی‌شرت راه راه

یک تیشرت راه راه به‌راحتی در کمد لباس هر شخص علاقه‌مند به مدی پیدا می‌شود. این مدل تی‌شرت ظاهری آماده و کلاسیک دارد که با استایل شخصی هر مردی مطابقت دارد. تیشرت می‌تواند راه راه افقی یا عمودی داشته باشد یا راه‌های آن پهن یا باریک باشند، می‌توانید آن را با شلوار جین یا شلوارک کتان بپوشید و استایلی زیبا و مناسب برای همه‌جا بسازید.

تیشرت گرافیکی

تی‌شرت‌های گرافیکی در اشکال و اندازه‌های مختلفی ازجمله تمام مدل‌های قبلی وجود دارند. هر تی‌شرتی که روی آن چاپ گرافیکی باشد، تیشرت گرافیکی محسوب می‌شود. ابن روزها هم بازار این مدل تیشرت‌ها داغ است و می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید روی تیشرت خود چاپ کنید و از آن لذت ببرید. این تی‌شرت‌ها برای نشان دادن شخصیت و علایق شما عالی هستند، هرچند که شاید کاربرد زیادی برای موقعیت‌های رسمی نداشته باشند.
راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه
تیشرت گرافیکی
به تیشرت‌های با طرح‌های چاپی، تیشرت گرافیکی نیز گفته می‌شود.

ست های پیشنهادی انواع تیشرت مردانه

  • تی‌شرت‌های سفید یا خاکستری تک‌رنگ را با جین تیره یا خاکی ست کنید. ظاهری فوق‌العاده کلاسیک که اشتباه کردن در آن سخت است.
  • تی‌های سرمه‌ای/آبی را با رنگ‌های خاکی ست کنید. شلوارهای روشن‌تر با تیشرت تیره‌تر معمولاً بهتر از آبی روی آبی به نظر می‌رسند.
  • در مورد تیشرت‌های گرافیکی و طرح‌دار، اگر رنگ زمینه غالب است آن را با یک شلوار روشن‌تر ست کنید و بالعکس.
  • اگر می‌خواهید روی تی‌شرت خود یک یا چندلایه بیشتر هم بپوشید این کار را با دقت انجام دهید. مثلا کت رسمی با تی‌شرت در بیشتر مواقع انتخاب خوبی نیست، درحالی‌که یک کت اسپرت با پارچه نرم یا یک پیراهن نخی روی تی‌شرت می‌تواند ظاهر فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید. علاوه بر آن کت چرمی یا بلوزهای کش‌بافت جلوباز هم می‌توانند تیشرت مردانه جذاب شما را تکمیل کنند.
  • تی‌شرت خود را به داخل شلوار نبرید. این مدل تقریبا به هیچ‌کس نمی‌آید، مخصوصا اگر شلوار ساده و پارچه‌ای پوشیده باشید.
  • در مورد رنگ تیشرت برای انواع پوست، این نکته ساده را به یاد داشته باشید: تضاد کلیدی است. تنها قانون همیشگی این است که لباس‌هایتان را خیلی نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب نکنید. مثلا اگر پوست سفیدی دارید رنگ‌های روشن مثل سفید و لیمویی را انتخاب نکنید و اگر پوست تیره‌ای دارید، رنگ‌های تیره ظاهر شما را گرفته نشان می‌دهند.

جمع‌بندی

تی‌شرت‌ها به یکی از لوازم اصلی کمد لباس‌های آقایان تبدیل‌شده‌اند. اما این بدان معنا نیست که آن‌ها با هر استایل و هر رنگی جور درمی‌آیند و همه جوره زیبا هستند. با توجه به مواردی مانند تناسب، رنگ و استایل، می‌توانید یک تیشرت ساده را به یک لباس کلاسیک و همه‌کاره تبدیل کنید که حس عالی و شیک بودن به شما می‌دهد و در موقعیت‌های مختلف می‌توانید از آن بهره ببرید.
از شما دعوت می کنبم برای خرید آنلاین لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی مل اند موژ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه