پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

10 کادوی اسپرت مناسب روز پدر

هدیه روز پدر
روز پدر نزدیک است بازار خرید هدیه روز پدر داغ شده است. از آنجایی‌ که این روز پدر برای نشان دادن عشق و احترام نسبت به پدرهاست، خیلی از افراد به دنبال بهترین هدیه مناسب برای پدر می‌گردند. اما همه ما می‌دانیم که این کار اصلا راحت نیست و به‌طورکلی کادو گرفتن برای آقایان و پدرها معمولا کاری سخت است، مخصوصا که خودشان مدام می‌گویند چیزی لازم ندارند. اگر دوست دارید امسال هدیه روز پدر مناسبی بخرید، تا انتهای این مطلب با ما باشید.

کادوی اسپرت مردانه مناسب روز پدر

هرسال بیشتر انتخاب افراد به‌عنوان هدیه روز پدر، به مواردی تکراری مانند کیف پول و جوراب، پیراهن و کمربند و چیزهایی از این قبیل محدود می‌شود. اما اگر پدر یا همسر شما اهل ورزش و فعالیت است، یا بهتر از آن دوست دارید او را به بیشتر ورزش کردن تشویق کنید، می‌توانید امسال را متفاوت برگزار کنید و کادویی شیک و اسپرت به او بدهید.

لیست پیشنهادی Mel&MoJ برای هدیه روز پدر

در این لیست 10 پیشنهاد هدیه برای روز پدر را آورده‌ایم که اسپرت و ورزشی هستند و برای بیشتر افراد هدیه‌هایی دلپذیر خواهند بود:

کفش ورزشی

یک جفت کفش ورزشی نو یک انتخاب امن و دوست‌داشتنی و انتخابی خوب برای کادوی اسپرت مردانه است. بیشتر پدرها علی‌الخصوص به این بخش زیاد اهمیت نمی‌دهند و تا مدت‌ها از یک جفت کفش ورزشی قدیمی استفاده می‌کنند. البته که حتی اگر پدرتان یک کمد پر از کفش هم داشته باشد بازهم یک جفت جدید برای هدیه روز پدر ضرری ندارد. کفش ورزشی نه‌تنها برای باشگاه و فعالیت حرفه‌ای، بلکه برای پیاده‌روی، سر پا ایستادن‌های طولانی و … هم مفید خواهد بود. کفی نرم و طبی کفش ورزشی از زود خسته شدن جلوگیری می‌کند و دردهای پا و کمر را کمتر می‌کند، چه چیزی بهتر از این؟
کادوی روز پدر
کفش و ست ورزشی کادوهای مناسبی برای پدران ورزشکار هستند.

ست ورزشی

خرید لباس یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در لیست هدیه روز پدر است و خوب همه هم آن را دوست خواهند داشت. اما امسال می‌توانید لباس‌های معمولی را با لباس ورزشی جایگزین کنید. این‌که چه نوع لباس ورزشی را انتخاب کنید کاملا بسته به نوع فعالیت‌های پدرتان بر می‌گردد. مثلا اگر او زیاد به پیاده‌روی در پارک و خیابان‌های اطراف می‌رود، یک ست ورزشی شیک به عنوان هدیه روز پدر می‌تواند او را خوشحال کند و البته ظاهری جذاب نیز به او می‌دهد.

هدیه روز پدر از نوع هندزفری بلوتوثی یا هدفون وایرلس

یک جفت هدفون بی‌سیم یا گردنی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد که هر پدری از آن لذت می‌برد. اگر پدر ورزشکاری دارید این هدفون می‌تواند یک همراه مناسب برای زمان ورزش یا دو.یدن باشد زیرا هندزفری وایرلس جلوی دست‌وپا را نمی‌گیرد و خیلی راحت می‌توان با آن به فعالیت ادامه داد. از طرف دیگر این هندزفری‌ها فقط برای ورزش نیستند. پدر شما هم دوست دارد شب‌ها فیلم تماشا کند؟ می‌توانید هندزفری او را به تلویزیون وصل کنید و به او اجازه دهید با هر صدایی که می‌خواهد از دیدن فیلم محبوبش لذت ببرد در این صورت خرید هندزفری گزینه‌ی‌ مناسبی برای هدیه روز پدر محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند

اگر پدر ورزشکاری دارید که دوست دارد در جریان پیشرفت خود قرار بگیرد و به آمار و اطلاعات هم علاقه زیادی دارد، هیچ هدیه‌ای بهتر از یک ساعت هوشمند یا مچ‌بند هوشمند نخواهد بود. البته این ساعت‌ها هرکدام ویژگی‌های مختلف خودشان را دارند، اما اکثر آن‌ها اطلاعاتی مانند کالری سوزانده شده حین ورزش، تعداد قدم‌ها و … را نشان می‌دهند. گذشته از این‌ها، ساعت هوشمند برای پایش سلامتی نیز مفید و کاربردی است و ضربان قلب، فشارخون و وضعیت خواب را نیز به‌خوبی می‌سنجد و در صورت وجود مشکل، اخطار می‌دهد.

ساک ورزشی

اگر پدر شما تازه باشگاه رفتن را شروع کرده، احتمالا هنوز فرصت نکرده برای حمل وسایل مختلف خود ساک ورزشی تهیه کند و از کیف‌های قدیمی برای این کار استفاده می‌کند، پس چراکه نه ساک ورزشی گزینه‌ی خوبی برای هدیه روز پدر است.
 با خرید یک ساک ورزشی جمع‌وجور می‌توانید او را از این وضعیت رها کنید، هرچند که چنین ساکی فقط برای باشگاه و برای یک سفر کوتاه هم به‌دردبخور خواهد بود. از ویژگی‌های یک ساک ورزشی خوب و مناسب می‌توان به ضد آب بودن و درعین‌حال قابلیت تنفس بودن آن اشاره کرد که در اثر برخورد با لباس‌ها و حوله مرطوب باشگاه هیچ آسیبی نبیند و درعین‌حال بوی بدی نگیرد و مرطوب هم نشود.

لوازم ورزش در خانه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، خیلی از پدرها باشگاه رفتن را دوست ندارند و آن را یک‌جورهایی هدر رفتن پول خود می‌دانند. با این‌ وجود مزایای ورزش و فعالیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با خرید یک سری وسایل ساده و جمع‌وجور می‌توانید پدر خود را به ورزش کردن (حداقل در خانه) تشویق کنید و به‌جای کادوهای تکراری، یک هدیه خاص به او بدهید. البته این لوازم حتی برای آقایانی که به باشگاه می‌روند هم می‌تواند مناسب باشد و در روزهایی که باشگاه تعطیل است یا به‌عنوان یک فعالیت اضافه می‌توانند روی آن حساب کنند. ازجمله این لوازم می‌توان به یک جفت دمبل سبک یا دارای وزن متغیر، یک کش ورزشی و یا حتی میله بارفیکس جدید اشاره کرد که هرکدام گزینه‌ی خوب هدیه برای پدر شما خواهند بود.
کادوی ورزشی روز پدر
ساک ورزشی و لوازم ورزش در خانه پدران را به ورزش بیشتر ترغیب می‌کند.

سویشرت ورزشی

برای هدیه روز پدر به خرید سویشرت فکر کرده‌اید؟ بیشتر پدرها ورزش‌هایی در محیط بیرون از خانه مانند پیاده‌روی را به هر کار دیگری ترجیح می‌دهند. یک سویشرت ورزشی زیبا می‌تواند در عین گرم نگه‌داشتن بدن، از ایجاد تعرق بی‌مورد و نگه‌داشتن رطوبت نیز جلوگیری کند و راحتی فوق‌العاده‌ای داشته باشد که پیاده‌روی در یک روز خنک را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کلاه

آقایان معمولا اعتقادی به کرم ضد آفتاب و محافظت‌هایی از این قبیل ندارند. به همین دلیل هم هست که یک کلاه لبه دار می‌تواند انتخابی ساده و درعین‌حال کاربردی برای روز پدر باشد. خوبی کلاه‌‌های لبه‌دار این است که وابسته به فصل نیستند و درهرحال و هوایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر به دنبال کادوی ارزان روز مرد می‌گردید این آیتم می‌تواند مناسب باشد. چنین کلاه‌هایی هم در برابر سرما از سر محافظت می‌کنند، هم در فصول گرم از آفتاب‌سوختگی محافظت می‌کنند و هم این‌که به انواع سنین و سلایق مختلف می‌آیند.

فوم رولر

این وسیله با این‌که ظاهر خیلی ساده‌ای دارد و شاید در نگاه اول چندان هم جذاب و خاص به نظر نرسد، اما بسیار کاربردی است و یک گزینه عالی هدیه برای مرد ورزشکار است. این وسیله بیشتر به درد کسانی می‌خورد که به‌صورت مداوم ورزش می‌کنند. ریکاوری عضلات از مهم‌ترین قسمت‌های تناسب‌اندام است. این فوم رولر به هر فرد اجازه می‌دهد یک ماساژ ساده به عضلات خود بدهد و به همین شکل از گرفتگی عضلات کم می‌کند و کوفتگی بدن را کاهش می‌دهد.

تیشرت ورزشی هدیه روز پدر

اگر قبلا توانسته‌اید پدر خود را قانع کنید که در باشگاه ورزشی نام‌نویسی کند یا در روزهای گرم به ورزش می‌رود، به سراغ تیشرت یا تاپ ورزشی بروید. فرق این لباس‌ها با لباس‌های معمولی که پدرتان معمولا می‌پوشد راحتی و سبک بودن، جذب رطوبت و دوام بالای آن‌هاست که فعالیت را لذت‌بخش‌تر از گذشته می‌کند و یک هدیه خاص و ماندگار خواهد بود.
راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه

جمع‌بندی

سعی کردیم با این لیست چند ایده برای هدیه‌ای خاص برای روز مرد را پیشنهاد کنیم. اما حقیقت این است که درنهایت خود شما پدر یا همسرتان را بیشتر از هرکسی می‌شناسید. ببینید او به چه چیزهایی علاقه‌مند است و به سراغ همان چیزها بروید تا او را خوشحال کنید. فراموش نکنید که حتما نباید هدیه روز پدر گران‌قیمت خریداری کنید تا عشق خود را نشان دهید، مهم این است که به یاد پدر خود باشید و این را به او نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه