پشتیبانی آنلاین

توجه : برای تجربه بهتر در استفاده از سایت، درصورت استفاده از فیلترشکن، لطفا آن را غیر فعال کنید.

“سوپرمن” کیه؟

تصویر ذهنی بیشتر آدما از سوپرمن، مردی قوی‌هیکله که با توانایی‌های ویژه‌ش در زمین و آسمان از پس انجام هر کاری برمی‌آد… اما به نظر ما هر کسی‌ که تلاش میکنه به هم‌نوع خودش کمک کنه رو باید “سوپرمن” دونست!

مل اند موژ تصمیم گرفت بین همه شلوغی‌های روزمره که هممون درگیرشیم، سوپرمن‌هارو پیدا کنه و لباسی براشون طراحی کنه تا همزمان با روزهای جهانی که همه سوپرمن‌ها تو دنیا در حال انجام مأموریت‌هاشون هستن، اونا هم توی ایران مأموریت خودشونو انجام بدن و به هم‌نوع‌شون کمک کنن…:)

برای همین تصمیم گرفتیم در روزهای جهانی که مربوط به یک کار خیر هستند، تیشرت‌هایی در راستای این کمپین در تعداد محدود طراحی و تولید کنیم و درآمدش رو به یکی از مؤسسات خیریه معتبری که توی اون موضوع فعال هستن اهدا کنیم، و بریم که مأموریت بعدی رو با سوپرمن‌ها انجام بدیم.

مأموریت اول: حمایت از کودکان کار

احتمالا همه‌مون تو شهر بزرگی مثل تهران بارها با دیدن یک کودک کار ناراحت شدیم و احساس کردیم که کار مؤثری هم از دستمون برنمیاد! اما بعضی از ما بودن که توی این صحنه به فکر این افتادن که بالاخره یه کاری که از دستشون برمیاد که برای این بچه ها انجام بدن!

با این دغدغه، تو یکی از دیدارهامون با امیرحسین فرزانه که از سوپرمن‌های قدیمیه شهرمون بود، با مؤسسه صبح رویش آشنا شدیم که سعی کرده بودن این موضوعو از ریشه پیگیری کنن و با رفتن سراغ خونواده‌های این بچه‌ها تو محل‌هایی که بیشترین آمار ورود بچه‌ها به جمع کودکان کارو دارن، و با کمک به حل‌ مشکلشون، از اینکه بچه‌شون مجبور بشه کار کنه جلوگیری کنن و با آموزش، تفریح متناسب و برنامه‌ریزی اونارو به افراد مؤثری در جامعه تبدیل کنن!

برای همین بلافاصله 30 لباس سوپرمن تولید کردیم تا با یه تیم 30 نفره بریم سراغ این مؤسسه، بهشون کمک کنیم و آدمارو با این مؤسسه بیشتر آشنا کنیم…

سخن پایانی

کمپین سوپرمن به ما یادآوری کرد هنوز ابرقهرمانانی بی‌نام در دنیا وجود دارند؛ کسانی که از کمک به دیگران دست نمی‌کشند. ما برای حمایت از آنها، امیدواریم با ادامه کمپین “سوپرمن”در آینده، بتونیم تاثیرگذاری بیشتر و موثرتری در حمایت از “سوپرمن”های کشور داشته باشیم، و با هم دنیای بهتری رو بسازیم.

ممنونیم از همراهیت، سوپرمن!

#ما_سوپرمن_هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت دیدگاه