شماره موبایل خود را بصورت 09121234567 وارد کنید.

برند مل اند موژ با هدف طراحی و تولید پوشاک ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه، فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش در ایران آغاز کرده است. تمرکز اصلی مل اند موژ تولید پوشاک ورزشی، با کیفیتی در سطح استانداردهای جهانی و مطابق با طراحی روز دنیا است. در حال حاضر شعبه‌های مل اند موژ در سطح تهران و بیش از ۱۰ فروشگاه در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و … گسترش یافته و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت این مجموعه نیز اقدام به خرید آنلاین کنند. هم اکنون برند مل اند موژ طراح و حامی رسمی لباس‌های ورزشی تمرین و سکوی ورزشکاران کاروان المپیک ایران و اعضای تیم آن‌ها است.

Mel & Moj Frame 4-min

Mel & Moj Frame 1-min

aa0010-min

hamideh2-min

sajad 2-min

ali 2-min

imgonline-com-ua-CompressToSize-3HH5zYi9bvSB

imgonline-com-ua-CompressToSize-9xJLByKU0xDmw

مل اند موژ؛ طراح و حامی رسمی لباس کاروان المپیک ایران

برند ایرانی مل اند موژ همزمان با اعلام حمایت و تحویل پوشاک و لباس‌های ورزشکاران شرکت کننده در المپیک توکیو و سایر اعضای کاروان این رویداد، از طراحی جدید خود نیز رونمایی کرد.

با مل اند موژ و باشگاه مشتریان آن آشنا شوید

مجموعه مل اند موژ از ابتدای فعالیت خود سعی در ارایه طیف گوناگون محصولات با بهترین کیفیت و خدمات مدرن با در نظر گرفتن متدهای روزهای دنیا داشته است.

شمارش معکوس تا شروع جادویی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

این روزها تمام مردم جهان به خصوص ورزش دوستان برای شروع مهم‌ترین رویداد ورزشی سال لحظه‌شماری می‌کنند، رویدادی که به دلیل همه‌گیری کرونا بیشتر از همیشه در انتظار شروع آن بوده‌اند. یک سال تاخیر نه تنها از شور و اشتیاق ورزشکاران و هواداران آن‌ها کم نکرده بلکه انگیزه‌ی بیشتری برای پیروزی به آن‌ها داده است…

ادامه مطلب

شماره موبایل خود را بصورت 09121234567 وارد کنید.